א.א המנסרים - חברה לניסור בטון מחירון מלא

חברת א.א. המנסרים מתמחה בביצוע עבודות בטון הכוללות ניסור בטון. א.א המנסרים מספקים שירות לקבלנים, יזמים ופרטיים בכל רחבי הארץ. אנו מתמקדים במגוון שירותי עבודות הבטון, כך שכל הפעילות הדרושה במבנה מתרכזת אצל גורם מקצועי אחד. ע”י כך אנו מביאים לחיסכון רב בגורמי זמן ועלויות ללקוחות בכל סדרי הגודל ומונעים התרוצצות מיותרת בין ספקים בתחום.

ניסור בטון מחירון מלא לפי אורך הניסור

עובי הבטון שצריך לנסרמחיר למטר עד 10 מטרמחיר למטר עד 25 מטרמחיר למטר מעל 25 מטר
20 ס"מהחל מ-290 ש"חהחל מ-199 ש"חהחל מ-130 ש"ח
30 ס"מהחל מ-330 ש"חהחל מ-230 ש"חהחל מ-160 ש"ח
40 ס"מהחל מ-380 ש"חהחל מ-260 ש"חהחל מ-230 ש"ח
50 ס"מהחל מ-590 ש"חהחל מ-360 ש"חהחל מ-320 ש"ח

ניסור בטון מחירון מלא לפי סוג שירות

סוג ניסור בטוןמחיר הניסור בבטון
פתיחת דלת בקיר בטוןהחל מ-1,500 ש"ח
פתיחת חלון חיצוני או פנימיהחל מ-1,100 ש"ח
מחירי ניסור רצפת בטוןהחל מ-200 ש"ח (למ"א)
מחיר ניסור חומות בטוןהחל מ-250 ש"ח (למ"א)
ניסור גג ותקרת בטוןהחל מ-290 ש"ח (למ"א)
ניסור ממ"דהחל מ-200 ש"ח (למ"א)
ניסור קורות ועמודי בטוןהחל מ-450 ש"ח (לניתוק)
ניסור צינורות בטוןהחל מ-450 ש"ח (לניתוק)
פתיחת פתח למדרגותהחל מ-900 ש"ח (למ"א)
ניסור מדרגות בטוןהחל מ-400 ש"ח (למ"א)
ניסור קיר בטוןהחל מ-250 ש"ח (למ"א)
ניסור עמוד בטוןהחל מ-250 ש"ח (למ"א)
ניסור חלון בטוןהחל מ-250 ש"ח (למ"א)
ניסור כלונסאותהחל מ-500 ש"ח (לכלונאס)
ניסור מעקה בטוןהחל מ-130 ש"ח (למ"א)
ניסור מרפסת שירותהחל מ-200 ש"ח (למ"א)
ניסור גשר בטוןהחל מ-190 ש"ח (למ"א)
ניסור פרגולת בטוןהחל מ-190 ש"ח
ניסור תקרה בחדר מדרגותהחל מ-250 ש"ח (למ"א)
הריסת מבניםצרו קשר לקבלת מחיר

* המחירים הנ"ל אינם כוללים מע"מ.
* מינימום מחיר להזמנה 1500 ₪ + מע"מ.
* תנאי תשלום: שוטף + 30 יום.

קבלן ניסור בטון - איך בוחרים קבלן שאפשר לסמוך עליו?

בחיפוש אחר קבלן ניסור בטון תוכלו למצוא אתכם בוחנים אפשרויות רבות. אך הכי חשוב שבסופו של יום תבחרו את איש המקצוע שיבצע את העבודה כמו שצריך. בשורה התחתונה תרצו לדעת כי העבודה שהייתה אמורה להתבצע, בוצעה בדיוק לפי כל הכללים. כך לא תמצאו אתכם חוזרים בדיוק לאותה הנקודה כעבור זמן קצר. אם בעבר הייתם צריכים בעיקר לסמוך על תחושת בטן, כיום המציאות היא קצת יותר שונה. תוכלו למצוא קבלן לביצוע עבודות ניסור בטון שיתאים לכם כמו כפפה ליד. יש כמה דברים שחובה עליכם לבחון אותם לפני שתעשו את הבחירה הסופית. מבחינתכם הכי חשוב שתעשו בחירה שתגרום לכם להיות רגועים, שתדעו שאין לכם ממה לחשוש.

1. קבלן ניסור שנמצא קרוב אליכם

כל קבלן ניסור בטון מספק שירות באזור שונה, ועליכם לבחון את הנושא הזה מראש. יש כאלה שעבורם השאלה הזאת צריכה להיות השאלה הראשונה שאותה הם שואלים. מדוע חשוב שהקבלן שתזמינו יהיה קרוב אליכם? מכיוון שכך הוא יוכל להגיע אליכם תוך זמן קצר על מנת להעניק לכם את השירות הדרוש. יתרה מכך, הוא לא ידרוש מכם סכום גבוה על העבודה גם בגלל הנסיעה שהוא מבצע אותה. קבלן שנמצא קרוב אליכם יגיע אליכם כעבור זמן קצר מאוד ויבצע את העבודה כמו שצריך. יהיה לכם קל יותר גם לשמוע מה חושבים שאר השכנים שלכם על אותו איש מקצוע. אם הוא מספק שירות בסביבת המגורים שלכם, ככל הנראה תשמעו עליו לא מעט.

קבלן ניסור בטון

2. איש מקצוע שיש לו המלצות רבות

אתם לא הראשונים שמחפשים אחר קבלן ניסור בטון לביצוע עבודה כזאת או אחרת. לפניכם היו עוד לא מעט אנשים אחרים שהיו בדיוק באותה סיטואציה שבה אתם נמצאים. למה שלא תבססו את הבחיר הסופית שלכם על סמך ההמלצות של אותו קבלן? קבלן שיש לו כמות גדולה של המלצות, לא ירצה לפגוע במוניטין שהוא צבר לאורך השנים. הוא יעשה כל מה שנדרש על מנת שגם אתם תוכלו להפוך להיות לקוחות מרוצים. קבלן שיש לו כמות גדולה של ביקורות יהיה כזה שכדאי לכם מאוד לשמור ממנו משנה זהירות. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם מקבלים עבודה באיכות ירודה.

3. תחפשו אחר קבלן מורשה עם תעודות

המדינה מצידה עושה ככל שביכולתה על מנת להציג רישום של קבלנים מורשים. כל קבלן ניסור בטון אמור להופיע בפנקס הקבלנים, כל זאת בשביל השקט שלכם. אם קבלן מסוים לא מופיע בפנקס הקבלנים, המשמעות היא שהוא לא קבלן מורשה. רק קבלנים מורשים נמצאים בפנקס הקבלנים, כאלה שמגיעים עם הידע הנדרש. קבלן לא מורשה באופן טבעי יעשה עבודה הרבה פחות טובה מבחינתכם. במקרה של אותו קבלן רב הנסתר על הגלוי, ולא באמת תוכלו לדעת מה תקבלו בסופו של יום. מוטב לכם ללכת על בטוח, ולא למצוא את עצמכם לוקחים יותר מידיי סיכונים.

4. קבלן ניסור בטון עם תיק עבודות

כאשר קבלני ניסור בטון ירצו להציג בפניכם את העבודות שלהם הם יראו לכם תיק עבודות. בתיק העבודות אמורות להיות תמונות ואפילו גם סרטונים של פרויקטים שאותם הם ביצעו. כך יהיה לכם קל לראות במו עיניכם עד כמה העבודה שנעשתה מקצועית או שלא. קבלן שלא יציג בפניכם רשימה של עבודות הוא ככל הנראה יהיה כזה שאין לו רזומה מספק. מוטב לכם שלא תכניסו ראש בריא אל תוך מיטה חולה בהקשר של עבודות בטון. תחפשו רק אנשי מקצוע שיהיו מסוגלים להציג בפניכם תיק עבודות סדור ומרשים.

5. הצעת מחיר שתהיה מתאימה לכם

רגע לפני שאתם בוחרים קבלן ניסור בטון, יהיה עליכם לשים על הפרק גם את הצעת המחיר. אתם תרצו לדעת כי המחיר שתשלמו על העבודה יהיה מחיר שאתם יכולים לעמוד בו. בחלק מהמקרים יהיה לכם שווה לשלם קצת יותר על מנת שתוכלו להזמין איש מקצוע מנוסה יותר. אך קבלנים שלוקחים מחירים מאוד נמוכים עשויים להיות קבלנים שאין להם יותר מידיי ניסיון. קבלנים שלוקחים מחירים מאוד גבוהים יהיו קבלנים שלא תוכלו לשלם להם בסוף העבודה. תנסו תמיד לבחור קבלן שייקח מכם מחיר הגיוני על העבודה שהוא נדרש לבצע.

ניסור בטון מחיר למטר – כמה באמת צריך לשלם?

אם הגעתם למאמר הזה סימן שאתם רוצים לבצע עבודת ניסור בטון אצלכם בבית או בעסק. כל מי שמתעניין בנושא של עבודות ניסור בטון ירצה לדעת גם את העלויות מראש. כך יהיה ניתן לבחור את איש המקצוע שלוקח מחיר הוגן, אך באותה נשימה גם מספק עבודה מקצועית. יש כאלה שלא מבצעים את העבודה בזמן הנדרש לה רק בגלל החשש מהמחיר הגבוה. אך לצד הרצון לדעת מהו ניסור בטון מחיר למטר, ישנם עוד דברים שתצטרכו לדעת. הרי לא מספיק רק לשלם מחיר אטרקטיבי, אלא גם לקבל עבודה באיכות גבוהה. עבודה שתאפשר לכם לדעת כי לא תמצאו אתכם חוזרים בדיוק לאותה הנקודה כעבור זמן קצר.

1. מהו מחיר למטר לניסור בטון?

קשה מאוד לתת מחיר אחיד לעבודות בטון אפילו כאשר מדובר על מחיר למטר. כל ניסור בטון מצריך התייחסות שונה, ולכן גם המחירים משתנים בהתאם לכך. מצד אחד ישנן עבודות פשוטות יחסית, ולכן המחיר זול יותר. מצד שני תוכלו למצוא עבודות מורכבות שהעלות שלהן גבוהה. ניסור בטון מחיר למטר יכול להיקבע רק לאחר שאיש מקצוע יגיע למקום ויבין בדיוק מה צריך לבצע. באופן כללי ניתן להגיע כי עבודות ניסור בטון מתחילות מ-150 ₪ עד 200 ₪ למטר. אך יכולות גם להגיע במצבים מסוימים לסכומים הרבה יותר גבוהים. אל תסמכו על הצעות מחיר שניתנות לכם באוויר, תבקשו לקבל הצעת מחיר לאחר בדיקה מעמיקה. כך תוכלו לדעת כי תוכלו להתבסס על הצעת המחיר שאותה קיבלתם אליכם.

ניסור בטון מחיר למטר

2. מה משפיע על מחיר ניסור בטון?

מדוע קשה לתת אומדן מדויק לגבי ניסור בטון מחיר למטר? מכיוון שלא מעט פרמטרים משפיעים על המחיר לטובה או לרעה. הפרמטרים האלה יכולים לייקר את המחיר מצד אחד, אך מצד שני הם גם יכולים להוזיל אותו. אתם מבחינתכם צריכים להכיר את הפרמטרים שמשפיעים על המחיר על מנת שתוכלו להתאים אותו אליכם.

  • סוג העבודה הוא הפרמטר המרכזי שמשפיע על המחיר שאותו תידרשו לשלם. האופי של העבודה ישפיע על הזמן שהיא תימשך ועל הציוד שבו צריך להשתמש. בהתאם לסוג העבודה יהיה ניתן לספק לכל לקוח הצעת מחיר ראשונית. אך כמובן שלא רק לפי סוג העבודה תהיה אפשרות לקבוע את המחיר הסופי.
  • המצב בשטח גם הוא עשוי לשנות רבות את הצעת המחיר שאותה תקבלו. כל מיני מגבלות שונות שמקשות על העבודה עשויות לייקר באותה מידה את המחיר. הרי לא תרצו למצוא אתכם מכירים בכל הבעיות האלה רק לאחר העבודה. פתאום הצעת המחיר כבר לא תהיה כמו שחשבתם שהיא תהיה.
  • המיומנות של איש המקצוע גם היא משפיעה על ניסור בטון מחיר למטר. ככל שלאיש המקצוע יהיה יותר רזומה, כך הוא יכול לדרוש סכום גבוה יותר על העבודה שהוא בעצמו מבצע. האינטרס שלכם יהיה לפנות לאנשי מקצוע מנוסים כל האפשר. אך פנייה לאיש מקצוע מנוסה משמעותה עלויות גבוהות יותר.

3. איך ניתן לקבל ניסור בטון בזול?

קיבלתם מספר הצעות מחיר, וכל ההצעות נראות לכם קצת יקרות? קחו בחשבון כי אתם יכולים לפעול על מנת להוזיל את העלות הסופית. ניסור בטון מחיר למטר הוא לא אחיד בין כל הקבלנים השונים, ולכן מוטב לכם לבצע השוואת מחירים. השוואת מחירים בין קבלנים שונים כאשר כל אחד מהם יציג לכם את המחיר שלו. תנסו לבחון מחירים אצל קבלנים גם מחוץ לאזור המגורים שלכם, אולי שם תקבלו הצעה זולה יותר. בנוסף לכך אם תגלו גמישות מבחינת דחיפות העבודה, תהיה אפשרות להוריד עוד קצת את העלות הסופית.

4. המחיר למטר של ניסור בטון הוא לא החשוב ביותר

יש כאלה שרואים את העלות הסופית בתור הפרמטר החשוב ביותר עבורם. אך בפועל כאשר תסתכלו על התוצאה הסופית, לפעמים שווה ומומלץ לשלם קצת יותר ולכן כאשר מחפשים ניסור בטון מחיר יש להסתכל על דברים נוספים מלבד המחיר כי הרי עבודה שתתבצע במחיר זול אך באיכות ירודה ככל הנראה לא תחזיק מעמד זמן רב. כעבור זה מה תמצאו אתכם נאלצים לבצע שוב בדיוק את אותה העבודה, והעלויות ירקיעו שחקים. לכן כאשר אתם בוחנים ניסור בטון מחיר למטר, תבחנו עוד פרמטרים אחרים. כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מכניסים אתכם למקום שלא יסבך אתכם בהמשך הדרך.

אילו טכניקות יש בתהליך ניסור בטון?

הבנייה בישראל מבוססת על חומר הבטון בתצורותיו השונות. לאורך השנים, כאשר היו מעוניינים לבצע יצירה של פתחים, כמו חלונות, דלתות, פתחי אוורור, פתחים של תשתיות ואינסטלציה, פתחים לעליות גג, חשמל ותקשורת, היו משתמשים בכלים מאסיביים שביצעו את החציבה הדרושה.

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות ולשדרוגים רבים בתחום המכאני והטכנולוגי, אשר מייעלים את העבודה בבטון, ומביאים לידיי תוצאות הרבה יותר מדויקות. אחת הטכנולוגיות המובילות האיכותיות והטובות היום לניסור, הוא באמצעות ניסור בטון ביהלום.

1. ניסור בטון ביהלום

ניסור בטון ביהלום, הוא שם כולל למכשירים שונים, אשר כולם עשויים מיהלום- החומר הקשה והחזק ביותר בטבע, וכולם מבצעים את אותה פעולה סופית- חיתוך וניסור של בטון.

ההבדל בין המכשירים השונים, הוא באופן שבו הם יוצרים את הניסור. עבודות ניסור יהלום, נפוצות במגוון השדות והתחומים בישראל: בענף הבנייה, תעשיית הרפואה, תעשיה צבאית, תעשיית תכשיטים ויהלומים, תעשיית מתכות, ועוד ומאפשרות להשיג את התוצאה האיכותית הטובה ביותר.

2. טכניקות שונות של ניסור בטון ביהלום

ניתן למצוא מגוון רחב של מכשירים שמבצעים ניסור בטון ביהלום:

  • מקדחי כוס יהלום – זוהי מקדחה מיוחדת, שאותה מלבישים על מקדחות רגילות, והיא מיועדת ליצירת פתחים עגולים. היא יכולה להתאים ליצירת חלונות או דלתות שעשויות בצורה קשתית, יצירת פתחי אוורור למייבשי כביסה, קמין, חדרי רחצה ושירותים בהם יש ונטות, פתחים לתשתיות, פתחים קטנים שמיועדים להחדרה של צינורות, כבלים ועוד. עבודת הניסור באמצעות מקדח כוס יהלום היא עבודה מדויקת ואיכותית.
  • מסורים ידניים – במסורים ידניים משתמשים לעבודות ניסור בטון קלות, שלמעשה, לא דורשות עבודת דיוק רבה, וכאן חשוב לומר, שלא כל מסור ידני כולל גם את הטכנולוגיה של ניסור בטון ביהלום.
  • שרשרת בטון – ניתן למצוא היום שרשראות בטון שבנויות מחוליות. בצורתן, הן מזכירות את שרשרת האופניים המוכרת. בין החוליות, משולבים חלקיקי יהלום קטנים, שהתפקיד העיקרי שלהם, הוא לבצע חיתוך מושלם ומדויק, איכותי, והכי חשוב- בזמן קצר.
  • כבל יהלום לבטון – מכשיר זה, מיועד לחיתוך גושים גדולים של בטון.
  • מכונות קידוח עם גלגלים – אחד המכשירים הנפוצים לשימוש בניסור בטון, הוא מכונות קידוח עם גלגלים. מדובר על מכונות ייעודיות, שהתפקיד שלהן הוא לבצע חיתוך מדויק ואיכותי למשטחים ישרים, כמו כבישים, מדרכות, רצפות, משטחי אספלט, משטחים מיוחדים של בטון, חניות ומשטחים נוספים ישרים כמו משטחי אפוקסי.

ניסור בטון ביהלום

3. מגוון גדול של מכשירים ייעודים – ניסור בטון איכותי!

ניתן למצוא היום מגוון גדול ורחב של כלים אשר מומלצים של ניסור בטון ביהלום.
כאשר אתם מזמינים חברת ניסור בטון מקצועית, חשוב שתדגישו את הצרכים הייחודים שלכם. לפי זה, חברת הבטון תדע להתאים את המכשירים הייעודים, המתאימים לכם ביותר.
בנוסף, חשוב לבחור בחברה מקצועית, אמינה, שלה כבר יש וותק רב בתחום של ניסור בטון.
חברה בעלת ניסיון, תדע לעבוד בצורה הטובה ביותר, לשביעות רצונכם.

ניסור בטון – היהלום מול הבטון

1. בטון – קצת היסטוריה

אז כן, בני האדם הצליחו ליצור חומרים שונים, חזקים ועמידים. מבין החומרים הללו קיים חומר פופולארי ביותר – בטון. את החומר המלאכותי הזה ניתן לראות כמעט בכל מקום בו נמצאים בני האדם. מבנים רבים בעולם בנויים מחומר הבטון החל מגשרים למיניהם ועד לגורדי שחקים מרהיבים. נוהגים לחשוב כי הבטון הינו המצאה שמיוחסת למאה הקודמת וכי השתמשו בבטון רק בתקופה המודרנית, אך לא כך הדבר. עוד בתקופת ההיסטוריה הרחוקה השתמשו בבטון. האשורים והבבלים השתמשו בתערובות בטון עם מיני חומרים מהטבע. כמו גם המצרים שיצרו תערובת בטון שבסיסו היה סיד וגבס. אפילו הרומאים יצרו בטון, בין היתר מחומר די מקורי הנקרא אפר געשי. הבטון המודרני הומצא במאות הלא רחוקות, ליתר דיוק בשנת 1756 על ידי ג’ון סמיטון, שיצר תערובת של מלט, חלוקי נחל ומיני אבנים. בהמשך יצרו הצרפתים את הבטון המזויין שהיה חזק בצורה משמעותית מהבטון הרגיל.

2. אז יצרנו בטון, מה אם צריך לשנות אותו?

אם כך, יצירת הבטון על ידי האדם אכן הראתה הוכחות לכך שאנו יודעים ליצור חומרים מלאכותיים חזקים ביותר, אבל, האם יש בידינו חומרים שיכולים לנסר אותו כראוי? ניסור בטון היא אחת הדרכים העיקריות לחתוך או לנתק חלקי בטון ממבנים, לפתוח פתחים בבטון ולשנות צורת מבנים על ידי הריסה ובנייה מחדש. בעידן המודרני פותחו מגוון כלים לייצור בטון, רובם אגב חזקים ומרשימים. בני האדם השתמשו בחומרים שונים לבניית מכשור ניסור בטון, החל מברזל ועד פלדות מתקדמות למיניהן שסיפקו מסורים חזקים לניסור הבטון. עם זאת, אחד החומרים שיודעים להתמודד טוב עם ניסור וקידוח הבטון הוא היהלום.

ניסור בטון ביהלום

3. בטון מול יהלום – איך היהלום מצליח?

היהלום הוא סוג של מינרל ונחשב לאחד החומרים החזקים בטבע, אם לא החזק ביותר. מבנה היהלום ברמה הכימית מורכב מאטומי פחמן היוצרים קשרים ייחודיים ובכך מאפשרים ויוצרים חומר עמיד ביותר. ניסור בטון ביהלום נחשב לשיטה מתקדמת הנעזרת בעוצמתו וחוזקו של היהלום על מנת לנסר את הבטון ביעילות. בשל חוזקו של היהלום, ניתן לנסר ולקדוח בעזרתו בצורה אולטימטיבית מבלי להזיק לבטון שנמצא בסביבת אזור הניסור. המסורים והמקדחים המיוחדים, מתחברים למכשירי הניסור ועל ידי תפעול נכון ומקצועי, ניתן להגיע לרמת ניסור וקידוח גבוהה ביותר.

4. לכם יש בטון לנסר? לנו יש יהלום שינסר אותו!

לסיכום, ניתן לראות שילוב של הטבע יחד עם טכנולוגיה מתקדמת ואלו מביאים לתוצאות מרשימות. אין ספק שחומר היהלום הנו אחד החומרים החזקים בטבע ובמקביל, חוזקו וגמישותו של הבטון מביאים את האדם ליצירות אדריכליות מדהימות. חברת א.א המנסרים מציעה עבודות ניסור בטון וקידוח ברמה המקצועית ביותר. החברה פועלת בתחום ניסור הבטון שנים רבות וצברה ניסיון ומוניטין רב. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהאתר שלנו ולקבל את כל המידע הדרוש לכם.

למידע נוסף ולהצעת מחיר לפרוייקט שלכם צרו אתנו קשר.

השימוש בניסור בטון בישראל ברמה המקומית

כשבונים או משפצים בית, בדרך כלל משתמשים באחד מחומרי הגלם החשובים ביותר והוא הבטון. הבטון מיועד ליציקת היסודות במבנה, בניית קירות, רצפות, תקרות ועוד. מאחר ובטון הוא אחד החומרים החזקים והעמידים ביותר שקיימים, משתמשים בו כמעט עבור כל בנייה שבונים, הן בתים, מבנים תעשייתיים, גשרים ומתקנים שונים.

1. שימוש בבטון – מעט היסטוריה

עוד משחר ההיסטוריה אנו עדים לעמים אשר ייצרו בטון מחומרים שונים ביניהם חרס במקום מלט, סיד וגבס. הבטון המודרני שאנו מכירים הומצא על ידי המהנדס הבריטי ג’ון סמיטון באמצעות ערבוב של מלט וחלוקי אבנים מפוררות. מאחר ולבטון יש חוזק לחיצה גבוה – המאפשר להעמיס את הבטון במשקל כבד באופן בטוח, וחוזק מתיחה נמוך – המונע את מתיחת הבטון העלולה לגרום לו להישבר, אנו יוצקים את הבטון יחד עם מוטות מברזל אשר מסייעים להתמודד עם כוחות הלחיצה והמתיחה.

השימוש בבטון בארץ, החל כבר מימי ראשית היישוב במבנים ובמפעלים אזרחיים. לאחר מלחמת המפרץ, חוקק בישראל חוק המחייב כל דירת מגורים לבנות בביתה ממ”ד – מרחב מוגן אשר יהיה עשוי מבטון, או משלד פלדה שמצופה בבטון, אשר יהווה את האלטרנטיבה למקלטים שהיו מחויבים בתקנות הבנייה עד אז.

ניסור בטון

2. ניסור בטון בכמה מילים

לעתים יש צורך לשנות או לשפץ בית ואז אנו מבצעים ניסור בטון. ניסור בטון, הינה פעולה מורכבת ומסובכת הכרוכה בשימוש במכשור טכני ומצריכה ידע רב ומקצוענות בתחום. בטון בסיסי יהיה מורכב ממלט וממים, אולם משלבים אותו גם עם חומרים שונים המבדילים אותו בסוגים וברמת העמידות של החומר – בכך יש להתחשב.

3. ניסורי בטון באזורים שונים

חשוב לדעת כי לאקלים ולתנאי מזג האוויר השונים אפקט משמעותי בביצוע ניסור בטון. ועל כן מומלץ לקרוא את הדברים הבאים.

4. ניסור בטון בירושלים

ניסור בטון בירושלים יתבצע בעיקר עבור מבנים ממשלתיים וציבוריים שנבנים בעיר, וכמו גם עבור בניית התשתיות. התשתיות והכבישים בעיר הולכים ומתפתחים, בניית הרכבות והגישה אליהן מצריכה עבודת ניסור בטון איכותית.

ניסור בטון במרכז

אזור המרכז, מאופיין בבנייה מאסיבית אשר צוברת תאוצה, ובשנים האחרונות יותר ויותר. בין אם מדובר על בתים פרטיים, בניינים, רבי קומות ומבנים תעשייתיים אשר מצריכים בניית תשתיות יסודית , בדרך כלל באזור בו כבר התקיימו מבנים ישנים. לכן, נוכל לראות ניסור בטון במרכז אשר מתבצע בהיקפים גדולים ורחבים.

ניסור בטון בצפון

אנו עדים לביצוע ניסור בטון בצפון, יותר עבור בניית תשתיות ופחות עבור בניית בתים, מאחר ובצפון אין בעיית צפיפות . לכן, ניסור בטון בצפון ייעשה בעיקר עבור בניית תשתיות או שיפוץ ושינוי בתים.

ניסור בטון בדרום

ניסור בטון בדרום נפוץ בעיקר עבור בניית תשתיות באזור ופחות עבור בניית הבתים אשר, כמו בצפון, אינה צפופה ולא מחייבת שינוי תשתיות.

חשוב לציין כי הבטון עצמו עמיד לאורך שנים רבות ויכול לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים וקיצוניים במיוחד, אף ברגעים של פגעי טבע ורעידות אדמה. בחברת א. א המנסרים תוכלו למצוא את המגוון הכולל והרחב של עבודות בטון שונות, ניסורי בטון, קידוח בטון, חיתוך ועוד. החברה מבצעת את עבודות הבטון למגוון לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. לחברת א.א המנסרים ניסיון רב שנים בתחום, ידע רב ומקצועיות אשר מספקים עבור הלקוח את עבודת הבטון הטובה ביותר.

מה הקשר בין ניסור בטון לתמ"א 38?

שנת 2005 הייתה אחת מן השנים החשובות ביותר בענף הבנייה בישראל. בהחלטת ממשלה, ב-14 באפריל 2005, אושרה תכנית תמ”א 38. תכנית מתאר ארצית זו נועדה לחזק מבנים קיימים למקרים של רעידות אדמה. תכנית זו מאפשרת לדיירים שבתיהם נבנו לפני ה-1 בינואר 1980 (עד אז לא הקפידו לחזק מבנים עבור רעידות אדמה) לקבל היתר לתוספות בנייה של 25%.
בנוסף, הם יכולים גם לכלול שיפוץ חזית הבניין, הקמת חדר מדרגות ולובי, התקנת מעליות, סלילה של חנייה, החלפת הצנרת ותשתיות ישנות, שדרוג הגינה ועוד, לפי הצורך של המבנה. מלבד חיזוק המבנים ושמירה על בטיחות הדיירים, ביצוע תכנית תמ”א 38 מאפשר להעלות באופן משמעותי את ערך הדירה.

1. תהליך ביצוע תכנית תמ”א 38

על מנת לבצע את תכנית תמ”א 38, יש צורך במספר דברים. ראשית, יש צורך להקים ועד פעולה שיהיה אחראי, ייצג את המבנה וישיג את הסכמתם של לפחות 66% מן הדיירים במבנה. לאחר ההסכמה המיוחלת (שלעיתים אף כרוכה במסע שכנועים), חשוב להתייעץ עם שמאי מקרקעין ועם עורך דין, על מנת לבדוק את הזכאות ואת השווי של תוספת הבנייה העתידית.

לאחר ביצוע ההערכה, יש להכין רשימה מסודרת של כל התוספות שאותן הדיירים מעוניינים לקבל מהיזם, מלבד כל מה קשור לחיזוק המבנה. כאשר המטרות והיעדים מוגדרים, יש להגיש תכנית מפורטת ומסודרת לעירייה, כאשר היא מעודכנת בלוח זמנים משוער ובציון כל הפתרונות ההנדסיים המוצעים. כתוצאה מיישום תכנית תמ”א 38, גבר הצורך בשימוש בניסור בטון.

2. ניסור בטון עבור תכנית תמ”א 38

בתהליך יישום תכנית תמ”א 38, אנו משתמשים בניסור בטון על מנת לשפץ את המבנה ולהפוך אותו לחדש. שימוש נפוץ במיוחד לניסור בטון עבור תכנית תמ”א 38 הוא בהוספת חדרים בבית, כמו חדרי ממ”ד, חדרי ילדים, שירותים ואמבטיה, מרפסות, ועוד. במצב כזה של הוספת חדר, אנו נחתוך את הקירות החיצוניים של המבנה שעשויים מבטון, ונבצע את הניסור. פעמים רבות דיירים מבקשים לשפץ את הנראות של כניסת המבנה, ולהפוך אותו ללובי מיוחד ויוקרתי. כל אותם רצונות וצרכים בהם יחפצו הדיירים, יתבצעו באמצעות ניסור בטון.

חשוב לדעת כי בשנים האחרונות תחום ניסור הבטון התקדם והתפתח באופן משמעותי. הוא מבוסס כיום על טכנולוגיות חדשניות, אשר משלבות כוח אדם מיומן, מכשור מיוחד ומנעד רחב של עבודות. לכן, עבודות אלו מחייבות גם התקשרות עם חברה מקצועית ואמינה, אשר מיומנת ומוכשרת בביצוע עבודות עם בטון.

לשימוש בניסור בטון עבור שיפוץ ושדרוג של מבנה יש תועלות רבות. ראשית, מדובר על עבודה אשר מאפשרת דיוק, והדיוק פה הוא הפרמטר הכי חשוב! שנית, הוא בקושי יוצר לכלוך ואבק, ולבסוף, הוא אינו מרעיש לסביבה. בכך, ניתן לקבל תוצאה מושלמת במינימום של דאגות וטרדות.

3. לפני ביצוע עבודות ניסור הבטון

לפני שמבצעים את עבודות הניסור, ישנן הכנות חשובות עליהן צריך להקפיד. הן כוללות סימון באמצעות גיר של כל האזורים שאותם ייעדנו לניסור. כמו כן, יש להרחיק את כל פריטי הריהוט ואת כל שאר החפצים והפריטים הנוספים אשר מצויים בחדר. במידה והדבר אפשרי, מומלץ לעטוף את כל הפריטים והחפצים בניילון. בנוסף, יש להרחיק את כל הילדים, ואת המבוגרים שאינם קשורים לעבודה, מהמקום.

4. מבצעים תהליך תמ”א 38? את הניסור תשאירו למנסרים

במידה ואתם נמצאים בתהליכי תמ”א 38, אתם מצויים בפני בירוקרטיה רבה – מול הרשויות, המהנדסים, הדיירים, היזמים ועורכי הדין. אתם צריכים לשים לב לפרטים, ולדאוג שכל משימה מבוצעת עד הסוף. מאחר ומדובר בבית שלכם, במקום הכי בטוח ומוגן, יש חשיבות יתרה לבחירה באנשי מקצוע מומחים. חברת א.א המנסרים מתמחה בביצוע עבודות בטון לקבלנים, יזמים ולקוחות פרטיים בכל רחבי הארץ. בשנים האחרונות חברת המנסרים מבצעת עבודות ניסור בטון מקצועי עבור בתים המעוניינים לבצע תכנית תמ”א ומביאה כתוצאה מכך הן לחיזוק המבנה ולבטיחותו והן למבנה אסתטי אשר נעים לשהות בו.

איך לא פוגעים במבנה בתהליך ניסור בטון?

עולם הבנייה התקדם מאוד מבחינה טכנולוגית, אבל בישראל, חומר הבנייה העיקרי היה ונותר בטון. למרות היותו חומר חזק במיוחד, הוא עובר תהליכי חיזוק נוספים הכוללים תוספת מוטות ורשתות מפלדה. בעבר, כדי לחצוב חורים או פתחי שירות ותעלות בבטון, נהגו להשתמש בשיטות שגרמו זעזועים למבנה דוגמת כדור ברזל או מקדח מסוג קונגו.

מדובר בשיטות ישנות ואגרסיביות, אשר מלבד הנזק שגרמו למעטפת הבניין וליסודות – זיהמו גם את מרחב המחייה של השכנים בשל אבק רב ורעש בעוצמות גבוהות. כיום, ניסור בטון מבלי לפגוע במבנה מחייב שימוש ביהלום: זהו החומר החזק ביותר הקיים בטבע, אשר מאפשר חיתוך מדויק ונקי בכל גודל בטון מבוקש ולכל סוגי הבנייה והתעשייה.

ניסור בטון ביהלום ללא פגיעה במבנה

עבודות ניסור ביהלום מחייבות ידע רב, מיומנות וניסיון השמורים לאנשי מקצוע בלבד. מדובר בעבודה עם כלי עבודה מקצועיים ומכשור מתקדם, ולכן יש צורך להכיר את שיטות הניסור השונות ולהבין מה ייעודה של כל שיטה.

הנה כמה דרכים לניסור בטון הכוללות שימוש במקדחים מדויקים אשר אינם פוגעים במבנה:

  • מקדח כוס יהלום – מקדח עגול בעל עומק רב יחסית המוברג על גבי מקדחות רגילות. עבודה עם מקדח כוס יהלום דורשת דיוק רב ומיומנות, ומשמשת בעיקר ליצירת פתחים עגולים, פתחי שירות ואוורור למייבשי כביסה וחדרי שירותים ואמבטיה, תעלות כבלים ועוד.
  • מסור ידני – מסור המשמש לעבודות ניסור בטון קלות שאינן דורשות דיוק. עם זאת, לא כל מסור מסוגל לנסר בטון שכן הוא חייב לכלול להב המצופה יהלומים סינטטיים.
  • שרשרת בטון – השרשרת דומה בצורתה לשרשרת אופניים, אך זו המשמשת לניסור בטון מסיבית במיוחד וכוללת בין חוליותיה שבבי יהלום זעירים. שבבים אלה מנסרים את הבטון באופן מדויק, נקי ומהיר יחסית.
  • כבל יהלום לבטון – שיטת ניסור שפותחה במקור לשימוש במחצבות אבן ושיש וסייעה לפרוס בלוקים של שיש וגרניט, משמשת כיום בעיקר לניסור בטון בעובי של למעלה מ-50 ס”מ. הניסור מתבצע באמצעות סיבוב מהיר של כבל פלדה מתוח ובו כדורי יהלום קטנים.
  • מכונת קידוח – מכונות אלו ניתנות לשינוע על גלגלים ומיועדות לחיתוך מדויק של משטחים דוגמת מדרכות, רצפות, אספלט, בטון, אפוקסי ועוד.

ניסור בטון

לחברת א.א. המנסרים מוניטין רב בעבודות ניסור וקידוח של כל סוגי הבטון בכל עובי קיים. עבודותיה הן מודל לביצוע וגימור מושלמים ובין הפרויקטים שביצעה ניתן למנות ניתוק והצמדת מבנים, ניסור והריסה – והכל תוך שימוש במכונות המתקדמות מסוגן בעולם. בזכות הקפדה על נהלי עבודה מחמירים ושמירה על סביבה נקייה, מעדיפים קבלנים, מהנדסים, אדריכלים ומעצבי פנים את שירותיה של א.א. קידוח וניסור בבטון.

מהם האמצעים לניסור בטון?

ניסור בטון שונה מניסור חומרים אחרים דוגמת עץ, גבס, מתכת או בלוקים. מאחר שבטון הוא חומר קשה מאוד, נצטרך להשתמש בציוד מיוחד כאשר נרצה לנסר או לחתוך אותו. לפני התפתחות כלי העבודה המתקדמים יותר, נהוג היה לנתץ את הבטון בעזרת פטישים כבדים במיוחד, אך מהלומות הפטישים גורמות נזקים למבנה ולקירות הסמוכים, ועלולים לפגוע בתשתיות רבות דוגמת מים, גז וחשמל.
מסיבות אלו, כאשר יש צורך בחיתוך או ניסור בטון מדויק, מומלץ לבחור באנשי מקצוע המכירים היטב את אופי העבודה ואת תפעול הציוד הנדרש. מדובר על מכונות חיתוך ייעודיות ויציבות עם להבי או מקדחי יהלום המסייעים לקבלת תוצאת חיתוך מדויקת בכל סוגי העבודות: פתחי דלתות וחלונות, חורי אוורור, תעלות מים, חשמל וגז, תעלות תקשורת ועוד.

1. ציוד לניסור וחיתוך בטון

קיים מגוון רחב של כלי עבודה לניסור וחיתוך בטון – החל מציוד נייד שניתן להרכיב על מקדחות לצורך עבודות קטנות בבית, ועד למקדחים מקצועיים המחייבים קירור קבוע בשל החום הרב שנוצר מפעולת הקידוח או הניסור.

ניסור בטון מקצועי

2. מקדח כוס יהלום

מקדח קטן בצורת כוס הניתן להתקנה באמצעות מתאם על גבי מקדחה. המקדח מיוצר בקוטרים שונים ומאפשר קידוח עגול ומדויק המתאים במיוחד לעבודות כגון פתחי מיזוג אוויר, צינורות מייבשי כביסה, תעלות ועוד.

3. מסור מסילה

מסור מיוחד הנע על גבי מסילה אשר מקובעת לקיר על ידי עוגנים. המסור חותך באמצעות דיסק יהלום, והמסילה שומרת על יציבותו ועל דיוק החיתוך. יתרונו של מסור זה הוא ברדיוס החיתוך הגדול, וכן בבטיחות היחסית שהוא מציע – שכן הפעלתו נעשית מרחוק ואינה מצריכה מגע פיזי עם המפעיל. עם זאת, כדאי ומומלץ למגן גם את המסילה עצמה.

4. מכונה לקידוח בטון

מכונה זו ניתנת לשינוע על ידי גלגלים והיא מיועדת לחיתוך משטחי בטון מגוונים: כבישי אספלט, רצפות ומדרכות, משטחי אפוקסי, מגרשי חנייה ועוד. מכונה זו, שבתחתיתה דיסק יהלום גדול, דורשת דחיפה על ידי מפעיל ונחשבת מדויקת ויעילה במיוחד.

5. היהלום בשירות חיתוך הבטון

פרט לעובדה שהיהלום יפה ונוצץ, מדובר גם באחד החומרים הקשים ביותר בטבע – ומכאן טבעי שהוא ישמש לחיתוך בטון ומוצריו. יהלומי חיתוך משולבים במגוון כלי חיתוך וניסור המסתובבים במהירות של אלפי סיבובים בדקה, והופכים את המלאכה לקלה ואפשרית מתמיד.
כדי למנוע עיוותים בלהבי החיתוך והמסורים כתוצאה מהחיכוך והחום האדיר שנוצר, נדרש קירור קבוע על ידי התזת מים או נוזל קירור ייעודי אחר. בנוסף לכך, התזת נוזל קירור חיונית מאוד להפחתת היווצרות ענני האבק, החול והשבבים בסביבת העבודה.

בין אם אתם נמצאים בתהליך של בניית בית, ובין אם אתם נמצאים בתהליך של שיפוץ מאסיבי, אחד הדברים החשובים ביותר שתצטרכו לבצע הוא ניסור בטון. רבים חושבים כי מדובר בשבירת קירות בסיסית, עם מספר מכשירים פשוטים לשימוש, וכי התוצאה יכולה להיות מובטחת גם אם מבצעים את הפעולה לבד. אך האמת היא, שאין כך הדבר. מדובר על פעולה הרבה יותר מורכבת ומסובכת ממה שזה נשמע.

איך לבחור חברת ניסור בטון?

הבנייה בישראל היום, הופכת להיות עם השנים יותר ויותר מתועשת, מה שאומר שהדרישה לביצוע ניסור בטון וקידוח בטון הולכת וגדלה מידיי שנה. ניסור בטון יכול להיות עבור הוספת חדרים, יצירת פתחים שונים כמו חלונות ודלתות, יצירת תשתיות למים וגז, ואף שינוי בסיסי של המבנה כולו. האפשרויות לשינוי הן רבות, ויש צורך בשימוש במכשור טכנולוגי ובציוד מתקדם על מנת להגיע לתוצאה אפקטיבית, פונקציונאלית מחד ואסתטית מאידך. כל זה, מביא את הדרישה הגדולה לכך, שניסור בטון יבוצע דווקא על ידי חברה מקצועית שמבינה ומומחית בתחום.

ניסור בטון

החשיבות של בחירת חברת ניסור מקצועית

עבודת הניסור, היא עבודה מורכבת ומסובכת שדורשת שילוב של מספר תכונות בסיסיות לעבודה. ראשית, יש צורך שחברת הניסור תהיה מקצועית ומומחית במקצועה. עבודת הניסור כוללת בדיקה של המאפיינים השונים של המבנה – כמו קירות שאותם ניתן להרוס, קירות תמך שאותם אסור להרוס מאחר והם מהווים את התמיכה לקירות, חישוב ותכנון הנדסי מדויק, חישוב הזוויות של המקום שבו רוצים לבצע את הניסור, וחשיבה כיצד הדבר ייראה לאחר ביצוע העבודה. כל חישוב לא נכון שייעשה, או כל פעולת ניסור שאינה מבוקרת ואינה מקפידה די על בטיחות המקום והסובבים, יכולה להוביל לשינויים רבים ולתוצאות הרסניות, שבהרבה מקרים יהיה קשה לתקן.

סיבה נוספת לכך שיש חשיבות גדולה לכך שתבצעו בחירת חברת ניסור מקצועית, היא שיש ברשותם את כל המכשור והציוד המתקדם לביצוע העבודה. מדובר על מכשירים כבדים ורבי עוצמה, שהפעלתם דורשת ידע ומיומנות גבוהה. שימוש במכשירים לא מתאימים, או שימוש שאינו נכון, גם אם מדובר על המכשירים המתאימים, עלול ליצור נזק ותוצאות חמורות.

הסיבה האחרונה לכך שיש צורך בבחירת חברת ניסור מקצועית, היא שבהתהליך הזה יש לכלכוך רב שמצטבר, שקשה לנקות אותו באופן עצמאי. חברת שמבצעת ניסור בטון מקצועי, תבצע עבודה מדויקת ורצינית. לאחר ביצוע העבודה היא תבצע ניקיון מקיף שלא ישאיר שום לכלוך או אפשרות להיווצרות של סדקים, כתוצאה מאותם לכלוכים.

אין ספק, כי לשימוש בניסור בטון יש מספר יתרונות בולטים. מדובר בפעולה שאינה מצריכה עבודה רבה של אנשים. למעשה, אדם אחד יכול לבצע אותה. היא שקטה יחסית ומדויקת, ויכולה להיעשות במהירות, אם אכן מדובר באדם מקצועי אשר מבצע אותה. באופן כזה, הקבלנים יכולים להמשיך ולעבוד על הבית, תוך סנכרון מלא עם חברת הניסור. יחד, הם יוכלו להבטיח עבודה מקצועית, מהירה ויעילה.

א.א המנסרים. – הבחירה הנכונה

אצלנו, בחברת א.א המנסרים, אנו מבצעים עבודות בטון שונות ומגוונות, ביניהן, ניסור בטון, קידוח בטון, ניתוק והפרדה של מבנים, עבודות הריסה וחציבה בבטון, עבודות יציקה ועוד, עם המכשור הטכנולוגי והציוד המתקדם והחדשני ביותר בתחום. עם ניסיון ומוניטין רב שצברנו עם השנים, אנו מבצעים פעולה מדויקת, שקטה ונקייה, על פי הדרישות והרצונות של הלקוח, לקראת מימוש התוצאות הרצויות עבורו.

מה הכללים החשובים לזכור בבטיחות בניסור בטון?

פעמים רבות אנו מבצעים עבודות שיפוץ בבית כאשר אנו צריכים לחלץ כספות ישנות מהקיר, מגלים שבא לנו לשבור את הקיר שמפריד בין המטבח לסלון, או בין שני חדרים צמודים. למעשה, כמעט כל עבודת שיפוצים מסיבית ואיכותית תכלול ניסור או קידוח בטון ע”י שבירת קירות בדרגה כזו או אחרת (למעט עבודות שיפוץ קטנות יותר, הנוגעות רק לשינויים קוסמטיים כגון צביעה, טיח ועוד).

דוגמה נוספת – אם אתם רוצים להכניס ארון בגדים גדול לחדר אך ממדי החדר מעט קטנים מדי, ניסור בטון מדויק באחד הקירות יאפשר ליצור נישה שתתאים בדיוק לארון. אבל לפני שמתחילים בחלוקת החללים, צריך לשבת ולתכנן. קל מאוד לנסר, לפרק ולהרוס קירות, קשה יותר להחזיר אותם למצבם הקודם, אם חלילה נעשתה טעות בתכנון. כדאי מאוד להתייעץ עם הקבלנים המומחים שלכם ולוודא בדיוק איזה קיר הולך לעבור ניסור וכיצד החלל החדש ייראה בעקבות התהליך. אם ידכם משגת זאת, אולי כדאי לערב בעבודה גם מעצב פנים שייתן את הדגשים הנחוצים מבחינת עיצוב הבית.

שיטות ומכונות לניסור וקידוח יעיל של בטון

  1. ניסור בטון ביהלום – ניסור יהלום עם מכונה המשתמשת בראש יהלום, החומר הקשה ביותר בטבע, על מנת לחרוץ ולשבור קירות.
  2. כבל יהלום – כאן משתמשים בכבל עמיד ומיוחד המצופה בשכבת יהלום קשה. הכבל משמש בעצם מעין מסור חשמלי החוצב בבטון ומנסר אותו בתהליך איטי (יחסית).
  3. מקדחת פטיש – בשיטה זו משתמשים במקדחה הדומה לזו הרגילה, אלא שכשמה כן היא- מקדחת פטיש המשלבת בתוכה גם אלמנט של דפיקות חוזרות ונשנות בקצב מהיר על מנת לחרוץ ולנסר בטון.
  4. מקדחת ליבה – מקדחה בעלת ראש מסתובב הקודח בבטון ומאפשר לנסר אותו לחלקים.

בכל עבודת שיפוץ ועיצוב הבית, הכוללת גם ניסור וקידוח בטון – חשוב להקפיד על מספר כללי בטיחות:

1. רצוי שבני הבית לא יהיו במקום, או לפחות לא בחדרים בהם מתבצעת העבודה בפועל.

2. על העוסקים במלאכה לחבוש מסכה ומשקפי מגן, כדי למנוע מאבק מסוכן לחדור לעיניים ולמערכת הנשימה.

3. רצוי לוודא מראש שמדובר בחברת עבודות בטון מקצועית, בעלת מוניטין טוב, המתחייבת לכמה שפחות נזקים לשאר חלקי הבית.

רגע , ומתי אסור לנסר בטון?

ניסור בטון דורש ידע רב בהיבטים הבטיחותיים. כל עבודה המערבת חיתוך בטון חייבת לכלול ייעוץ מקצועי על מנת לקבוע טרם העבודה האם החיתוך עלול לפגוע במעטפת הבניין, ביסודותיו או ביציבותו. הסכנה נובעת מפעולת הניסור עצמה: במהלך הניסור נוצרות רעידות (ויברציות) בקירות הבניין המגיעות עד ליסודות. אם הבניין אינו חזק דיו לשאת את הרעידות האלו, חלש מדי או קרוב מדי לבניין המנוסר – חל איסור מוחלט לנסר את הבטון ויש למצוא פתרונות חלופיים.

מצבים בהם אסור לנסר בטון ללא בדיקה מעמיקה:

1. חוסר יציבות מבנית

חוסר יציבות של מבנה נגרם כתוצאה מהזנחה או מליקויי בנייה. לדוגמה, בנייני עמודים ישנים מאוד שבין יסודותיהם אין פלטה מחברת, חשופים יותר לנזקי הגשם. במשך עשרות שנים מחלחלים המים מטה אל היסודות, פוגעים בבטון ובברזלי הזיון ומתפשטת קורוזיה. התוצאה היא חוסר יציבות במבנה כולו המחלישה את כושר עמידותו. ניסור בטון עלול לזעזע את המבנה באופן חלקי או מלא, ולהביא מהר מאוד לקריסתו.

חוסר יציבות מבנית עלול להיווצר גם מליקויי בנייה בבניינים חדשים יותר, אם כי מקרים אלה נדירים. מדובר בתכנון לקוי של יסודות ועמודי הבניין ובנייה שלא על פי החוקים. גם כאן, ניסור בטון חובבני באזורים קריטיים עלול לפגוע בקירות תומכים ולגרום לקריסת המבנה.

2. חולשה מבנית

בתים ובניינים ישנים מאוד שנבנו לפני עשרות שנים מחומרים חלשים שאינם בנויים לספוג זעזועים ורעידות. כאמור, ניסור בטון מייצר ויברציות בתדר גבוה המתפשטות על קירות מעטפת המבנה ואם מדובר במבנה חלש – יופיעו במהרה סדקים פנימיים וחיצוניים. בנוסף, אם החלטתם להוריד קיר או קורה אשר תפקידה לתמוך במשקל המבנה, אתם עלולים לפגוע ביציבות הבית ולגרום לסכנת חיים מיידית.

ניסור בטון

3. סמיכות מבנים – מבנה צמוד לבניין בו מנסרים בטון

רעידות מכונת ניסור הבטון אינן מנת חלקם של הבניין והשכנים בלבד. במקרים רבים, כאשר קיימת צפיפות גבוהה בין בניינים, גם המבנים הסמוכים לבניין בו מתבצע ניסור בטון עלולים להיפגע. במצבים אלה יש לבחון היטב בטרם תחילת העבודה מה הקרבה בין בניין לבניין, מהן הסכנות הצפויות לסביבה כתוצאה מהניסור, ומכאן – מהי היתכנות העבודה. אם מהנדס הבניין יחליט שקיימת סכנה למבנה הסמוך, חיתוך הבטון יצטרך להתבצע בדרכים חלופיות.

4. האם צריך היתר כדי לנסר בטון?

לפני שאתם רצים לחתוך קיר לחלון חיצוני או להוריד קיר, כדאי שתדעו כי חלק מעבודות הניסור והחיתוך בבטון דורשות הגשת בקשה להיתר בנייה. אומנם לא כל הורדת קיר צריכה להיות מלווה בהיתר, אך אם רוצים לשנות את המבנה הפנימי של הבית על ידי הורדת קיר נושא או קורות תמיכה, או במקרים בהם משפצים דירה ומחלקים אותה – עליכם להיעזר במומחים מתחום ניסור הבטון שיוכלו להגיד לכם האם נדרש אישור לעבודה.

מה המחירים לניסור בטון?

ניסור בטון מחיר

אתם מעוניינים להוסיף שטח לבית? לשנות את פנים הבית בהתאם לתכניות חדשות? לשם כך, יש לבצע שינויים בבטון על ידי פעולה של ניסור בטון. באמצעות ניסור בטון ניתן להסיר קירות מבטון, לפתוח חללים בהתאם לצורך ולשנות את הבית או את הגינה כרצוננו.

לאחר שהחלטתם על השינוי הנדרש בבית, חשוב במיוחד לפנות לחברה מקצועית בתחום. ניסור בטון הוא תחום רגיש ביותר. כאשר הפעולה של הניסור אינה מתבצעת באופן הנכון והמדויק ביותר, היא עלולה לגרום לנזקים רבים בקירות הבית ואף ללכלוך רב. לשם כך, חשוב במיוחד לפנות לחברה מקצועית שיודעת כיצד לבצע את הניסור, החיתוך או הקידוח בצורה הטובה ביותר.

1. ניסור בטון מחיר

לניסור בטון מחיר משתנה. הוא משתנה בהתאם לכל עבודה באופן אישי. הסיבה לכך תלויה במספר גומרים המשתנים מבית לבית: הפתחים והדלתות אותם רוצים לנסר, גובה המבנה, רוחב, האם קיימת מעלית? ונתונים חשובים נוספים. מכאן ניתן להבין כי אי אפשר לדעת מראש מה יהיה המחיר. ולכן על מנת לדעת מה המחיר עבורכם צריך ליצור קשר עם החברה שמתעסקת עם ניסור הבטון ולבקש הצעת מחיר.

2. קידוח בטון – מחיר

באם אתם מעוניינים להפריד מבנים, לחצוב בבטון, להרוס קירות בטון, לבצע קידוח בטון אופקי או אנכי, ליצור הכנה לארובות, ונטות, קולטי אדים, להכין מעברים לאינסטלציה, חשמל או מים תוכלו לבצע פעולה של קידוח בטון. חברת א.א. המנסרים, מציעה עבור קידוח בטון מחיר משתלם במיוחד כמובן בהתאם לדרישותיו ולצרכיו של הלקוח, תוך לקיחה בחשבון של המאפיינים הנדרשים במבנה.

3. חיתוך בטון – מחיר

חיתוך בטון יתבצע כאשר נרצה להרוס מבנים, לפתוח פתחים במבנה, או לגרום לניתוק של מבנים קיימים ולהעבירם למקומות אחרים. חברת א.א. המנסרים  מציעה עבור חיתוך בטון מחיר משתלם בהתאם לדרישות הלקוח ובהתייחסות למאפייני המבנה המשתנים.

חשוב לדעת!!!

פעולה של ניסור בטון היא אינה דבר של מה – בכך. מדובר בפעולה מורכבת שדורשת זהירות ורגישות רבה. המכונות בהם מבצעים את הניסור, הקידוח או החיתוך הם מכונות כבדות שרק חברה מקצועית מוסמכת יכולה להשתמש בהם! כאשר אנו מדברים על ניסור בטון חשוב במיוחד לדעת שמדובר בקורת הגג שלנו! מדובר על הבית שלנו, על המשפחה שלנו.

מדובר על החיים שלנו!!! ובכך אסור לזלזל!

מחפשים ניסור בטון, חיתוך בטון או קידוח בטון במחיר הוגן?

רק בחברת א.א. המנסרים. החברה המובילה לניסור, לקידוח ולחיתוך של בטון, תוכלו למצוא את מגוון השירותים של עבודות בטון שונות ומגוונות. חברת א.א המנסרים מספקת את שירותיה למגוון לקוחות: קבלנים, יזמים ופרטיים ובכל רחבי הארץ. אחד היתרונות הבולטים בחברת א.א המנסרים, מעבר למקצועיות והמחיר המשתלם, הוא בכך שהפעילות במבנה מתרכזת אצל גורם מקצועי אחד אשר מקלה ומסייעת בתהליך מורכב זה.

ומה לגבי ניסור בטון ביהלום?

ניסור בטון ביהלום

ניסור בטון ביהלום היא שיטה המיועדת לניסור עמודים וקירות בטון. היהלום הוא החומר החזק והקשיח ביותר בטבע ולכן משפר מאוד את תהליך הניסור. השיטה מבוצעת על ידי שימוש בכבל יהלום – כבל עמיד ומיוחד המצופה בשכבת יהלום קשה. הכבל משמש בעצם מעין מסור חשמלי החוצב בבטון ומנסר אותו בתהליך איטי יחסית. אופי חומר היהלום משפר באופן משמעותי את עבודת הניסור בקירות, עמודים, פתחים וכדומה. חיתוכים אלה דורשים רמת דיוק גבוהה ביותר, ולכן במקרים רבים נבצע חיתוך בטון ביהלום לקבלת תוצאה מושלמת בשטחים המיועדים לשינוי. את עבודת הניסור ביהלום אנו מבצעים עבור סוגים מגוונים של מבנים החל ממבני תעשייה, מבני מגורים פרטיים, דירות משותפות ועוד.

יתרונות שיטת ניסור בטון ביהלום

השטח המיועד בשביל ניסור בטון וקידוח, דורש במקרים רבים חיתוך מדויק.  כך למשל כאשר מדובר בחלון אשר אנו חייבים לשמור על מידותיו בחיתוך, למניעת בעיות התאמה עתידיות. להקפדה על דיוק במקרים כאלה ישנה משמעות רבה ללקוחות ולנו כאנשי מקצוע מנוסים. לכן נבחר בשיטת ניסור ביהלום שעשויה להיות יקרה יותר, אך למחיר ישנה הצדקה רבה לקבלת תוצאות איכותיות בפרויקט.

  • שימוש בכבל יהלום לתהליך מבוקר ומדויק.
  • ניסור יהלום תורם לביצוע של פתחים עגולים הדורשים דיוק רב.
  • מניעת סדקים בשטח המנוסר המשפיעים על הגימור הסופי במבנה.
  • שיטת ניסור יהלום היא שקטה יותר ומונעת הפרעות סביבתיות.
  • מדובר בתהליך נקי יותר אשר חוסך זמן בניקיון האתר מפסולת מצטברת.
  • ניתן לשלב עבודת חיתוך בטון ביהלום בסוגים שונים ובעייתיים של מבנה הדורש עוצמה רבה יותר של ניסור.

ניסור בטון ביהלום

איך תבחרו חברה לניסור בטון ביהלום?

על מנת שתוכלו ליהנות מעבודת ניסור בטון ביהלום מדויקת וברמת גימור גבוהה, יש לפנות לחברה בעלת ניסיון בעבודות הבטון. חברה מקצועית בעלת צוות עובדים מיומן ואחראי שידע לבצע חיתוך מדויק ולשמור על מבנה עמיד, בטוח ומרשים.

בא.א המנסרים אנו מעמידים לרשותכם צוות עובדים בעל מומחיות בכל עבודות הבטון. הצוות המנוסה שלנו משתמש בציוד מתקדם ואיכותי שמבטיח כי תיהנו מעבודה איכותית ועמידה לאורך זמן. בא.א. המנסרים אנו מקפידים על ביצוע הדרכות מקצועיות לצוות העובדים שלנו ועל נהלי בטיחות עבודה, זאת מתוך מטרה להבטיח לכם עבודה נקייה ושמירה על בטיחות הסביבה. ההקפדה על דיוק בעבודה ועל ציוד איכותי וצוות מקצועי מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו תוצאה מושלמת ללא פשרות.

חברת המנסרים צברה ניסיון רב במגוון פרויקטים רחבי היקף וחשיבות. אנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך, החל מהשלב ההתחלתי שכולל ייעוץ מקצועי ועד סופו של התהליך בו תיחשפו אל עבודה מדויקת ומרשימה. הליווי המקצועי שלנו יכלול התאמת פתרון ייחודי המותאם באופן מדויק ועונה על הצרכים שלכם תוך ליווי מקצועי ואישי צמוד לכל אורך התהליך. הדגש שאנחנו שמים על צוות מנוסה ומיומן, על ציוד איכותי ועל סביבה נקייה ובטוחה, יאפשר לכם להיות רגועים ולדעת כי הפרויקט שלכם מטופל בידיים מקצועיות ואמינות.

שאלות נפוצות על ניסור בטון

התימחור של ניסור בטון הוא מאוד משתנה ותלוי בכמה פרמטרים. בין היתר המחיר תלוי בעובי הבטון שננסר, קוטר הקידוח שצריך לעשות, נגישות למקום והאם נדרש שימוש בגנרטורים במקום העבודה. יחד עם זאת צירפנו לכם מחירון שממנו תוכלו לקבל אינדיקציה ראשונית לגבי העלויות המשוערות לכל עבודה שתצטרכו.

חד משמעית כן, המיקוד שלנו הוא במגוון שירותי עבודות הבטון כך שאנו מתמקצעים בעיקר בניסור בבטון ולכן אנו יכולים לאפשר ללקוחותינו להנות מהמחירים הזולים ביותר שניתן להציע.

לפעמים כן ולפעמים לא ולכן חשוב לדבר על כך כבר בשיחה של הצעת המחיר, מכיוון שלפעמים יידרשו יותר משאבים לפינוי הבטון כמו מחפרון או טרקטור.

מה היה לנו עד עכשיו?

פרויקטים נבחרים

הלקוחות שלנו

ניסור בטון
ניסור בטון
ניסור בטון
ניסור בטון
ניסור בטון

ניסור בטון בישראל לפי אזור

ניסור בטון בגן יבנה

ניסור בטון בגן יבנה

תחום הבנייה נחשב לאחד התחומים שצברו הכי הרבה פופולריות במהלך השנים האחרונות, עקב סיבה זו ועקב התפתחות הטכנולוגיה בכל העולם ובמדינת ישראל בפרט, פותחו טכנולוגיות

קרא עוד »
ניסור בטון בבת ים

ניסור בטון בבת ים

בעקבות הביקוש ההולך וגדל בתחום הבנייה ובזכות התפתחות הטכנולוגיה בכל רחבי העולם ובמדינת ישראל בפרט, נוצרו טכנולוגיות חדשות שמטרתן היא לסייע לנו לפתור סוגים שונים

קרא עוד »
ניסור בטון בגבעתיים

ניסור בטון בגבעתיים

נכון לשנת 2022, שירותי ניסור בטון מתבצעים באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות אשר מעניקות לנו את האפשרות לבצע שינויים בחלל הבית ועונות על הקושי הגדול אשר

קרא עוד »
ניסור בטון בגבעת מואל

ניסור בטון בגבעת שמואל

השירות של ניסור בטון נוצר על מנת שבעלי המקצוע השונים יוכלו להסיר חלקים ספציפיים ממשטחי בטון איתם הם עובדים, מבלי לגרום נזק ליתר המשטח ובלי

קרא עוד »
ניסור בטון בבני ברק

ניסור בטון בבני ברק

כיום בשנת 2022 אנחנו יכולים לראות כי כמות ההזמנות של שירותי ניסור בטון גדולה יותר מאי פעם. השימוש בניסור בטון נעשה במגוון רחב של תחומים

קרא עוד »
ניסור בטון בכפר יונה

ניסור בטון בכפר יונה

כיום ניתן לראות שימוש נרחב בשירותים של ניסור בטון בעבודות שונות של שיפוצים, עבודות שונות של גימור ודקורציה במבנים פרטיים ומבנים ציבוריים ועסקיים שונים. בעל

קרא עוד »
ניסור בטון בחדרה

ניסור בטון בחדרה

הביקוש הרב בתחום הבנייה יחד עם ההתפתחות הטכנולוגית של העולם הובילה ליצירה של טכנולוגיות חדשניות אשר עוזרות לנו להתגבר על בעיות שונות בתחום הבנייה שלא

קרא עוד »
ניסור בטון במבשרת ציון

ניסור בטון במבשרת ציון

השימוש בבטון בענף הבנייה צבר תאוצה רבה במהלך השנים האחרונות, כתוצאה מכך גדל גם הצורך בבעלי מקצוע המעניקים שירות של ניסור בטון. עבודת ניסור בטון

קרא עוד »
Scroll to Top