ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בחולון

ניסור בטון בחולון

טבלת מחירים של ניסור בטון בחולון

עובי ניסור בטון בחולון
מחיר ניסור בטון בחולון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

כאשר אנו מדברים על ניסור בטון אנחנו למעשה מדברים על טכנולוגיה חדשנית אשר נותנת לנו את האפשרות לערוך שינויים בחלל הבית שלנו ועונה על הקושי הרב הקיים בניסור של בטון. בזכות הטכנולוגיה החדשנית של ניסור בטון באמצעות יהלום, ניתן לבצע את עבודות ניסור הבטון השונות תוך כדי שמירה על דיוק מקסימלי, מבלי לגרום נזק לקירות עליהן מתבצעת העבודה או ליתר המבנה, בנוסף על כך הפסולת הנוצרת כתוצאה מן עבודות ניסור הבטון היא פסולת מינימלית בהשוואה לאמצעים אחרים אשר משמשים לניסור בטון.

בטון נחשב לחומר חזק במיוחד, בדיוק בשל כך נעשה שימוש במסור יהלום לצורך ביצוע עבודות ניסור בטון, זאת מאחר והיהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע והוא מצליח לחדור את הבטון בקלות רבה.

מאמר זה נועד לתת לכם מידע רלוונטי וחיוני על ניסור בטון באמצעות יהלום הלא היא שיטת העבודה המתקדמת והיעילה ביותר הקיימת כיום בתחום ניסור הבטון.

ניסור בטון בחולון – מקרים נפוצים בהם נעזר בעבודת ניסור בטון

קיימים מקרים רבים בהם יש לנו צורך בשירות של ניסור בטון, ריכזנו עבורכם חלק מן המקרים הללו וכעת אנו נציג אותם בפניכם:

  • הכנת תשתיות – במקרים בהם יש לנו צורך בהכנה של תשתיות למערכות שונות ( מערכות חשמל, מערכות גז ומערכות אינסטלציה) שימוש בניסור בטון יתן לנו את האפשרות לייצר פתחים שונים בקיר הבטון, דרך אותם פתחים יהיה ניתן להעביר את הצינורות השונים או את הכבלים השונים אשר ישמשו לבניית תשתית לאותן מערכות.
  • התקנה של מזגן על קיר בטון – קיימים מקרים רבים בהם יש צורך בהתקנה של מזגן על קיר בטון, במקרים הללו השימוש בקידוח וניסור בטון באמצעות יהלום מעניק את האפשרות לחצוב תעלה בקיר הבטון שתשמש להתקנת המזגן.
  • שינוי החלוקה של חלל הבית – במידה ואתם מעוניינים בשינוי החלוקה של חלל הבית אתם תוכלו להיעזר בשירות של ניסור בטון על מנת לעשות זאת ביעילות ובזריזות המקסימלית, תוך כדי שמירה על ניקיון מקסימלי.
  • הרחבה ויצירה של פתחים – אתם מעוניינים בהרחבת פתח החלון בסלון שלכם? אתם רוצים להרחיב את פתח הדלת לחדר שלכם? או שמא אתם מעוניינים ליצור פתח חדש לחלון בחלל הסלון שלכם? לא משנה באילו מהמקרים מדובר, הזמנת שירות של ניסור בטון באמצעות יהלום הוא הפתרון האידיאלי. מסור היהלום יבצע את העבודה בצורה המדויקת ביותר מבלי לגרום נזק לקיר הבטון על מתבצעת העבודה. השימוש בניסור בטון מאפשר להרחיב כל פתח קיים וליצור כל פתח חדש בו אתם מעוניינים.
  • הרחבת פתח לעליית גג – במידה ואתם מתגוררים בדירה ישנה בה הגישה אל עליית הגג לא נוחה מכיוון שפתח עליית הגג הוא צר מאוד וקטן מאוד, יש לכם את האפשרות להרחיב את פתח עליית הגג על ידי הזמנת שירות של ניסור בטון. גם אם אין לכם גישה אל עליית הגג, באמצעות עבודת ניסור בטון יהיה ניתן לפתוח פתח אשר ישמש בתור גישה אל עליית הגג הקיימת בביתכם.
  • פתח שחרור עשן – החוק במדינת ישראל קובע כי בכל בניין בו מתגוררים אנשים חייב להיות פתח המשמש לשחרור של עשן על מנת לצמצם את הנזק שנגרם לבני אדם ולמבנה בעת שריפה בבניין. במידה ולא קיים פתח שחרור עשן בבניין בו אתם מתגוררים או שמא פתח שחרור העשן הוא קטן ולא אפקטיבי, תוכלו להזמין שירות של ניסור בטון אשר באמצעותו יהיה ניתן ליצור פתח חדש לשחרור עשן או להרחיב את פתח שחרור העשן הנוכחי.

ניסור בטון בחולון – היתרונות של ניסור בטון באמצעות יהלום

  • ניסור בטון באמצעות יהלום מקצר את זמן העבודה באופן משמעותי מאוד ומעניק רמת דיוק גבוהה במיוחד. לצורך הדוגמא, אם ניסור פתח בגודל של חלון באמצעות שימוש בשיטות אחרות עשוי להימשך כחצי יום, בעת השימוש בניסור באמצעות יהלום התהליך יימשך כשעה וחצי ואפילו פחות.
  • בשונה משיטות אחרות המשמשות לניסור בטון, ניסור בטון באמצעות יהלום אינו גורם נזק לסביבת העבודה כמו: סדקים, שברים וכו'.
  • ניסור בטון באמצעות יהלום היא השיטה השקטה ביותר הקיימת כיום לצורך ניסור של בטון.
ניסור בטון בחולון

שאלות נפוצות על ניסור בטון בחולון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בחולון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בחולון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בחולון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בחולון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top