ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון במבשרת ציון

ניסור בטון במבשרת ציון

טבלת מחירים של ניסור בטון במבשרת ציון

עובי ניסור בטון במבשרת ציון
מחיר ניסור בטון במבשרת ציון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

השימוש בבטון בענף הבנייה צבר תאוצה רבה במהלך השנים האחרונות, כתוצאה מכך גדל גם הצורך בבעלי מקצוע המעניקים שירות של ניסור בטון. עבודת ניסור בטון נחשבת לעבודה קשה ומורכבת מאוד, כדי להפוך את העבודה ליעילה ככל האפשר ומהירה ככל האפשר המוצאה שיטה חדשה לניסור בטון הלא היא ניסור בטון באמצעות יהלום.

נכון להיום ניסור בטון באמצעות יהלום היא השיטה המתקדמת והאפקטיבית ביותר בתחום ניסור הבטון. בטון נחשב לחומר קשיח וחזק במיוחד, כדי להקל על פעולת הניסור קבלני ניסור בטון משתמשים בדיסק מיוחד אשר מצופה באבקה של יהלומים, היהלום נחשב לחומר החזק ביותר בטבע, הוא מנסר את הבטון בקלות וביעילות רבה. באמצעות השימוש בדיסק יהלום ניתן לנסר כל סוג בטון כזה או אחר בקלות רבה ובמהירות גבוהה מאוד ביחס לשיטות אחרות הקיימות בתחום.

ניסור בטון במבשרת ציון – מתי נזדקק לשירות של ניסור בטון?

קיימים מקרים רבים בהם בני אדם זקוקים לשירות של ניסור בטון. אחד המקרים השכיחים ביותר הוא הוספת פתח לחלון באחד מן החדרים הקיימים בבית כאשר הקיר עליו רוצים להוסיף את הפתח עשוי בטון. סיבה נפוצה נוספת היא כאשר רוצים להוסיף חדרים לבית או להקטין ולהרחיב חדרים קיימים. יתרה מכך, כאשר מקימים מבנה חדש וחלקים מסוימים ממנו אשר עשויים בטון צריכים לעבור שינוי מסוים.

ניסור בטון במבשרת ציון – בדיקת איתור תשתיות

אחת הבדיקות החשובות ביותר אותה יש לבצע לפני תחילת עבודה של ניסור בטון היא בדיקת איתור תשתיות. כאשר אנו מדברים על בדיקת איתור תשתיות אנחנו למעשה מדברים על איתור של תשתיות המים, תשתיות החשמל, תשתיות הגז ויתר התשתיות הקיימות במרבית הבתים במדינת ישראל. אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שאחת מן התשתיות הללו תפגע בעת עבודה של ניסור בטון בביתו. כפי שכולנו יודעים, בתוך הקירות הקיימים בבית עוברים חוטי חשמל רבים וגם צינורות אשר מובילים מים. פגיעה באחת מן התשתיות הללו בעת עבודה של ניסור בטון עלולה להוביל לנזק משמעותי ולפגיעה משמעותית באיכות החיים של השוהים בבית, בנוסף על כך ההוצאות על תיקון אותן תשתיות עלולות לגרור הוצאות כספיות גדולות. קיימות מספר דרכים לבצע בדיקה של איתור תשתיות, לא משנה באיזה דרך מדובר, בדבר החשוב ביותר הוא שהבדיקה תתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך ובעל ניסיון.

ניסור בטון במבשרת ציון – ניסור בחדר ממ"ד

כמעט כל אדם במדינת ישראל יודע להגיד מה זה ממ"ד, אין ספק כי חדרי הממ"ד הפכו להיות חלק משמעותי בענף הבנייה של מדינת ישראל, לאלו מכם של יודעים מה זה ממ"ד, מדובר על חדר מיוחד השונה משאר החדרים הקיימים בבית, ממ"ד הוא חדר אשר עשוי מבטון מזוין והוא צריך לעמוד בתנאים מסוימים הקבועים בחוק של מדינת ישראל. כאשר אתם מזמינים שירות של ניסור בטון לחדר הממ"ד הקיים בביתכם, חשוב מאוד לבדוק כי בעת סיום הבנייה או בעת סיום השיפוץ של חדר הממ"ד הוא עומד בכל התקנים הקיימים. גם שינוי קטן עשוי לפגוע בעמידה של חדר הממ"ד בתקנים, בשל כך חשוב מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע מוסמך ואיכותי לפני ביצוע עבודה זו.

נקודות המשפיעות על מחיר השירות –  סוג הבטון עליו מתבצעת עבודת הניסור

קיימות מספר נקודות שונות אשר משפיעות באופן ישיר על המחיר שנגבה עבור שירות של ניסור בטון. אחת הנקודות המשפיעות ביותר על המחיר היא סוג הבטון עליו מתבצעת עבודת הניסור.

מלבד הבטון הרגיל שכולנו מכירים קיימים עוד סוגים שונים של בטון לרבות: בטון מחוזק, בטון מזוין, בטון משוריין ועוד. כל אחד מסוגי הבטון שציינו אפוא הם בעלי רמת חוזק גבוהה יותר משל הבטון הרגיל. רמת החוזק הגבוהה של אותם סוגי בטון נובעת מחומרים שונים שמחדירים אל הבטון. בשל רמת החוזק הגבוהה של אותם סוגי בטון, עבודות ניסור הבטון אותן מבצע קבלן ניסור הבטון הן קשות יותר, אורכות זמן רב יותר ודורשות מבעל המקצוע מאמץ גדול יותר. בעקבות כך המחיר שנגבה עבור ניסור של סוגי הבטון הללו הוא גבוה יותר מן הרגיל.

ניסור בטון במבשרת ציון

שאלות נפוצות על ניסור בטון במבשרת ציון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון במבשרת ציון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון במבשרת ציון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון במבשרת ציון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון במבשרת ציון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top