ניסור בטון » מאמרים » ניסור‌ ‌תקרת‌ ‌בטון‌ ‌–‌ ‌מה‌ ‌נכון‌ ‌לעשות‌ ‌במצב‌ ‌הזה?‌

ניסור‌ ‌תקרת‌ ‌בטון‌ ‌–‌ ‌מה‌ ‌נכון‌ ‌לעשות‌ ‌במצב‌ ‌הזה?‌

טבלת מחירים של ניסור תקרת בטון

עובי ניסור תקרת בטון
מחיר ניסור תקרת בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

ניסור תקרת או גג העשויים מבטון זוהי פעולה שניתן לבצע אותה בתדירות גבוהה. המטרה היא להרחיב את החלל הקיים עד כמה שאפשר, ולהוציא ממנו את המקסימום. יש כאלה שלפני שהם עוברים דירה מנסים להוציא מהדירה הקיימת את מירב התועלת. לפיכך עבור אותם האנשים האפשרות של ניסור תקרת בטון זוהי אפשרות יחסית שכיחה. אך בשונה מניסור של תקרה רגילה, ניסור של תקרת העשויה מבטון קצת יותר מסובכת. תצטרכו לבצע את ההתאמות הדרושות כדי שתהיה לכם אפשרות להשיג את המטרה הסופית. לא תרצו להתחיל את העבודה ולגלות בדיעבד כי היא מורכבת ממה שהיה נדמה לכם. החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע במקום אחד, כך שתוכלו לעשות את הבחירות הנכונות בזמן אמת.

האם ניתן לנסר תקרת בטון באופן עצמאי?

כמו שאינכם מטפלים בנזילות לבד, כך אין סיבה שתנסו לנסר את הגג בעצמכם. ניסור בטון באופן כללי זוהי משימה שאמורה להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים. אנשי מקצוע שמגיעים עם הציוד המתאים, כאלה שיודעים בדיוק כיצד לשמור על כללי הזהירות. ניסור תקרת בטון מחייבת אתכם להיות יעיל מצד אחד, ומצד שני מצריכה אתכם להיות זהירים. מהסיבות האלה בדיוק כדאי לכם את המשימה להפקיד בידיים של איש מקצוע מנוסה. אל תיקחו על עצמכם משימה שאתם יודעים שאינכם מסוגלים לעמוד בה. ישנן חברות מקצועיות שעבורן ניסור של תקרות בטון זה דבר שבשגרה. מוטב כי תפנו לחברה מנוסה על מנת שתוכלו לדעת כי אין לכם ממה לדאוג.

מדוע צריך לבצע ניסור תקרת בטון?

ניסור תקרה באופן כללי זוהי פעולה שלא מבצעים אותה סתם ככה. ישנן סיבות מאוד ספציפיות שיביאו אתכם למצב שבו תצטרכו לנסר את התקרה. לרוב מדובר על מצב שבו תרצו להרחיב את החלל, ותצטרכו בין היתר לנסר את התקרה. ניסור בטון יתבצע כאשר החדר שאותו תרצו להרחיב יהיה עשוי מבטון. בישראל חדרי בטון הם בדרך כלל ממדים או מקומות מוגנים שונים. במציאות הביטחונית שלו, כמעט בכל בית תוכלו למצוא לפחות תקרת בטון אחת. לעיתים משתמשים בבטון על מנת לאטום מספר תקרות כדי להעניק תחושת ביטחון גבוהה יותר.

ניסור תקרת בטון

כיצד מתבצע תהליך ניסור תקרת בטון?

בדרך כלל יהיה צורך בשירותים של ניסור תקרת בטון כדי לבצע שיפורים במבנים או לצורך צרכים מבניים אחרים. חשוב מאוד להתאים את שיטת הניסור בה משתמשים לדרישות השונות של כל הלקוח.

לעומת התהליך של ניסור קירות בטון לצורך התקנת דלתות אשר מתבצע ברוב המקרים בגובה של רצפת הבטון, כאשר מדובר על ניסור תקרת בטון בדרך הכלל העבודה תהיה בגובה רב.

ניסור תקרת בטון הוא תהליך מתקדם בו משתמשים למגוון פתרונות שיפוץ שונים, לשדרוג מבנים תוך זמן קצר על מנת לתת אפשרות לערוך שינויים במבנה, חשוב מאוד להקפיד על הבטיחות של המבנה עליו מתבצעת העבודה, על קירות התמך, על חוזקו של המבנה ועל הבטיחות של הסביבה בה מתבצעת העבודה.

השיטה והכלים בהם משתמשים על מנת לנסר תקרת בטון משתנים בהתאם לדרישותיו של הלקוח. ישנן מספר שיטות ניסור בטון שונות בהן משתמשים, כל אחת מן השיטות מתאימה לתקרה בעלת מאפיינים שונים. חלק מן המאפיינים אליהם מתייחסים בביצוע עבודות ניסור תקרות בטון הם: האם נעשה שימוש בתקרה גם בתור הרצפה של הקומה אשר נמצאת מעל התקרה, האם התקרה עליה מתבצעת העבודה גובלת עם פינה של קירות אחרים ועוד.

במקרים בהם תקרות בטון משמשות גם בתור רצפה, יש צורך בהסרה של שאריות הבטון והורדה שלהן על ידי שימוש במנוף ייעודי שיכול לשאת משקלים גבוהים. ישנם מקרים מסוימים בהם יש אפשרות לפנות את שאריות הבטון גם בדרכים קלות יותר.

אין ספק כי עבודות ניסור תקרות בטון הן עבודות אשר דורשות מקצועיות וניסיון. קבלן ניסור בטון מקצועי ובעל ניסיון ידע כיצד לעבוד בצורה היעילה ביותר, הוא לא יפגע בתשתיות בעלות חשיבות במהלך ביצוע העבודה ,הוא לא יפגע בחוזק של המבנה וישמור על הסביבה בה מתבצעת העבודה ועל כל דגשי הבטיחות החשובים.

לפני תחילת ביצוע העבודה חשוב מאוד לוודא כי קבלן ניסור הבטון אותו שכרתם לביצוע העבודה מבצע בדיקות מקיפות לפני תחילת העבודה, הקבלן צריך להכין את השטח לביצוע העבודה, למדוד ולהתייחס לכל הגורמים השונים הלוקחים חלק בתהליך העבודה, להשתמש בכלים המתאימים לביצוע העבודה ולהקפיד על כל הכללים הבטיחותיים במהלך ביצוע העבודה.

ניסור תקרת בטון עם דיסק יהלום

כאשר קבלני ניסור בטון ניגשים לביצוע עבודה של ניסור תקרת בטון הם משתמשים בכלי עבודה מתקדמים אשר באמצעותם יש להם את האפשרות לנסר משטחים שונים של בטון ברמת דיוק גבוהה במיוחד, בלי לגרום נזקים למשטחים עליהם הם עובדים או למבנים עליהם מתבצעת העבודה.

ברוב המוחלט של עבודות ניסור תקרת בטון קבלני ניסור הבטון יעשו שימוש במסור חזק במיוחד או בדיסק חזק במיוחד בעל ציפוי של אבקת יהלומים אשר הופכת אותו לחזק בצורה יוצאת דופן. על ידי שימוש בדיסק יהלום עבודתם של קבלני ניסור הבטון הופכת להיות קלה יותר באופן משמעותי ובזכות השימוש בדיסק יהלום יש להם את היכולת לבצע שינויים במשטחי בטון מבלי להתאמץ יותר מדי.

נכון לשנת 2022 החומר החזק ביותר אשר קיים בטבע והתגלה על ידי בני האדם הוא היהלום, בשל כך קבלני ניסור בטון משתמשים בדיסקים בעלי ציפוי של אבקת יהלומים כדי לבצע עבודות ניסור בטון שונות.

שימוש בדיסק בעל ציפוי של אבקת יהלומים לצורך ביצוע עבודות ניסור בטון כולל בתוכו מגוון רחב של יתרונות מועילים במיוחד, חלק מן היתרונות הללו הם:

  • כמות קטנה של לכלוך – במהלך השימוש בדיסק יהלום בביצוע עבודות ניסור בטון כמות הלכלוך שנוצרת היא מעטה במיוחד לעומת שיטות אחרות בהן עושים שימוש לצורך ניסור בטון.
  • יעילות וקלות – בזכות השימוש בדיסק יהלום עבודתם של קבלני ניסור הבטון הופכת להיות יעילה פי כמה וכמה וקלה הרבה יותר.
  • סיכון מינימלי למשטח – כאשר קבלני ניסור בטון משתמשים בדיסק יהלום לצורך ניסור של משטחים שונים, הסיכויים שהם יגרמו נזק למשטח עליו הם עובדים הם נמוכים מאוד לעומת שיטות אחרות בהן משתמשים לצורך ביצוע עבודות ניסור בטון.

לא כל אחד יכול לבצע ניסור בטון

פניתם לאיש מקצוע על מנת שיבצע עבורכם עבודות שיפוץ? קחו בחשבון כי לא כל שיפוצניק יהיה מוסמך לבצע ניסור תקרת בטון. מוטב כי תפנו לאיש מקצוע שמכיר את העבודה ומבצע אותה בשגרה. הרי ניסור מקצועי יביא אתכם למצב שבו תוכלו לקבל בדיוק את מבוקשכם. מספיקה טעות אחת קטנה על מנת שתמצאו את עצמכם במקום שונה בתכלית. מקום שהייתם רוצים שלא להגיע אליו, אך בעקבות הבחירה שעשיתם מצאתם את עצמכם מגיעים אליו. ניסור בטון זוהי עבודה של חברה שמגיעה עם הציוד הנכון ועם האנשים הנכונים. שילוב של ציוד מקצועי ביחד עם אנשי מקצוע מנוסים יסייעו לכם להשיג את המטרה הרצויה.

תוך כמה זמן מתבצע ניסור תקרת בטון?

הזמן הוא לא מהפרמטרים החשובים ביותר שאמורים להעסיק אתכם. מוטב לכם כי העבודה תהיה קצת יותר איטית, אך תתבצע בדיוק כמו שצריך. מצד אחד שתהיה זהירה ובטוחה, ומצד שני שתהיה מדויקת לפי כל התוכניות. זוהי הסיבה שבגללה לא בוחרים איש מקצוע לפי הזמן שלוקח לו אלא לפי הניסיון שלו. אך בכל אופן אם תזמינו איש מקצוע מנוסה לא צריכות להיות בעיות. ניסור תקרת בטון לא אמורה לקחת יותר מידיי זמן, בטח כאשר הניסור גורם לחוסר נוחות מסוים. אצלנו תוכלו לקבל עבודה מהירה מבלי שהמהירות תבוא על חשבון איכות העבודה.

למה כדאי לכם לקרוא לנו?

מחפשים חברה שתבצע עבורכם ניסור תקרת בטון? אנו נשמח להעניק לכם עבודה מקצועית ומדויקת. הצוות שלנו הוא צוות מנוסה מאוד שמבצע עבודות ניסור בטון על בסיס קבוע. כך שיש לכם על מי לסמוך כאשר זה מגיע לנושא של ניסור קירות או תקרות בטון. אצלנו הלקוחות נמצאים בראש סדר העדיפויות, ונעשה הכל על מנת שהם יהיו מרוצים. ההצלחה שלנו נמדדת בהתאם לשביעות הרצון של כל לקוח וכל לקוחה שפנו אלינו. גם לכם מגיע לקבל עבודת ניסור גג בטון מהטובים ביותר בתחום!

ראו גם: ניסור בטון מחיר

ניסור תקרת בטון - מה נכון לעשות במצב כזה

שאלות נפוצות על ניסור תקרת בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור תקרת בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור תקרת בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור תקרת בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור תקרת בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top