ניסור בטון » מאמרים » ניסור מסתור כביסה – המידע החשוב באמת

ניסור מסתור כביסה – המידע החשוב באמת

טבלת מחירים של ניסור מסתור כביסה

עובי ניסור מסתור כביסה
מחיר ניסור מסתור כביסה
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

במהלך השנים האחרונות תחום הבנייה התפתח באופן משמעותי מאוד ובשל כך כיום אנו יכולים להעניק לבתים שלנו מראה הרבה יותר יפה ואסתטי, כמו כן כיום לקבלנים יש אפשרות להוסיף במבנים אלמנטים שונים שלא היה ניתן להוסיף בעבר. אחד האלמנטים הפופולריים ביותר אותו מוסיפים אנשים רבים לדירות שלהם ולבנייני המגורים שלהם הוא אזור ייעודי לתליית כביסה בו הכביסה לא בולטת כלפי חוץ ומהווה מטרד לשוהים בדירה או לשכנים.

במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בכל הנוגע לניסור מסתור כביסה.

יורדים לעובי הקורה – מה זה ניסור מסתור כביסה?

כאשר אנו מדברים על ניסור מסתור כביסה אנחנו למעשה מדברים על ניסור של אזור כביסה ייעודי בבית שאינו תופס משטח הבית ובנוסף על כך משמש בתור תוספת ייחודית למראה של הבית.

עבודות ניסור מסתורי כביסה נחשבות לעבודות מורכבות יחסית, זאת מאחר ויש צורך בניסור של בטון במהלך העבודה. עבודות ניסור בטון חייבות להיעשות בצורה מקצועית ומדויקת, במיוחד כשזה נוגע לניסור מסתורי כביסה. מסתור כביסה חייב להיות פרקטי בשל הצפיפות הרבה שקיימת בו. התכנון של מסתור כביסה צריך להיות לא פחות ממושלם וכך גם הביצוע עצמו. מסתור כביסה עתיד להכיל בתוכו מגוון רחב של אלמנטים וחשוב ליצור מקום מספיק לכל האלמנטים.

ניסור מסתור כביסה באמצעות דיסק יהלום

כפי שכבר סיפרנו לכם, מסתור כביסה הוא אזור כביסה ייעודי בבית שלא תופס משטח הבית, כמו כן הכביסה אינה בולטת כלפי חוץ ומפריעה לאנשים שגרים בדירה או לשכנים. בעבר מסתורי כביסה היו מיוצרים מבטון שצבר כמויות רבות של לכלוך ולא היה נראה טוב לעין, נכון לשנת 2022 תחום הבנייה מפותח הרבה יותר מבעבר ובזכות כך כיום ניתן לבנות מסתור כביסה אשר עשוי מאלומיניום בעל משקל נמוך ומראה אסתטי.

על מנת להקים מסתור כביסה בדירה, ראשית יש צורך בפעולת ניסור של האזור אשר עתיד לשמש בתור מסתור הכביסה, דבר שנחשב לאתגר לא פשוט במהלך בנייה של בתים או שיפוץ שלהם. ביצוע עבודות של ניסור מסתורי כביסה ללא שימוש בכלים ייעודים ומקצועיים עלול להוביל לנזק משמעותי למבנה וגם למבצע העבודה. כמו כן עבודות ניסור מסתורי כביסה הן עבודות אשר דורשות ניסיון ומקצועיות רבה, עקב כך ניסיון לבצע את העבודה בכוחות עצמכם עלול להיות מסוכן מאוד. 

כיום חלק גדול מאנשי המקצוע מבצעים עבודות ניסור מסתורי כביסה באמצעות שימוש בדיסק יהלום.

דיסק יהלום נחשב לדיסק החזק ביותר שניתן להשיג כיום, זאת מאחר ויהלום נחשב לחומר החזק ביותר שקיים כיום בטבע. הדיסק עצמו מצופה באבקת יהלומים שמעלה את רמת החוזק שלו פי כמה וכמה, בזכות כך הדיסק יכול לנסר את הבטון בקלות וללא כל מאמץ. אנשי מקצוע אשר עושים שימוש בדיסק יהלום צריכים להיות בעלי ניסיון רב ומקצועיות רבה, עליהם להכיר את הציוד איתו הם עובדים, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר שניתן. קל מאוד לבצע טעויות עם כלי חזק ועוצמתי כמו דיסק יהלום, אי לכך יש לבצע את העובדה עם הדיסק בזהירות רבה.

כמה עולה ניסור מסתור כביסה?

המחיר של ניסור מסתור כביסה משתנה בין עבודה לעבודה ותלוי במספר פרמטרים שונים. ריכזנו עבורכם חלק מהפרמטרים המשפיעים ביותר על המחיר של עבודות ניסור מסתורי כביסה:

  • היקף עבודה – אין ספק כי היקף העבודה הוא אחד הנושאים המשפיעים ביותר על המחיר של עבודות מסוג זה. במידה ואיש המקצוע אליו תפנו יצטרך לבצע מספר עבודות של ניסור מסתורי כביסה בבניין, המחיר שתידרשו לשלם יהיה זול יותר מהמחיר של ניסור מסתור כביסה יחיד.
  • אורך העבודה – גם כאן מדובר על נושא שמשפיע על מחיר העבודה בצורה משמעותית. ככל שעבודת ניסור מסתור כביסה תימשך יותר זמן, כך המחיר שתידרשו לשלם יהיה גבוה יותר.
  • נגישות לאזור העבודה – במידה והנגישות לאזור בו מתבצעת העבודה היא קלה ופשוטה, הדבר עשוי להוזיל את מחיר העבודה. אך במידה והנגישות לאזור היא בעייתית, המחיר שתידרשו לשלם עבור העבודה עשוי להיות גבוה יותר. כך למשל, במקרים בהם עבודת ניסור מתבצעת בקומה גבוהה, המחיר שתידרשו לשלם יכלול בתוכו גם את השימוש במנוף או שמא במת הרמה.
ניסור מסתור כביסה

שאלות נפוצות על ניסור מסתור כביסה

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור מסתור כביסה, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור מסתור כביסה הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור מסתור כביסה. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור מסתור כביסה שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top