ניסור בטון » מאמרים » מחיר ניסור פרגולת בטון – איך לנסר פרגולת בטון?

מחיר ניסור פרגולת בטון – איך לנסר פרגולת בטון?

טבלת מחירים של ניסור פרגולת בטון

עובי ניסור פרגולת בטון
מחיר ניסור פרגולת בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

כיום במרבית הבתים צמודי הקרקע אנו יכולים לראות פרגולות עשויות אלומיניום או שמא עץ. המטרה העיקרית של הפרגולה היא להעניק לשוהים בבית את האפשרות ליהנות משהייה תחת השמיים גם בימים חורפיים וגשומים וגם בימי קיץ חמים.

האזינו למדריך ניסור פרגולת בטון

כיום ניתן לראות גם פרגולות עשויות בטון הנמצאות בעיקר בבתים פרטיים ולעיתים גם בדירות הנמצאות בבניינים משותפים.

למה דווקא פרגולה מבטון?

תהליך הפירוק של פרגולות העשויות אלומיניום או עץ הוא תהליך מהיר ופשוט מאוד. אך למרות זאת, בשל העובדה כי פרגולות הן דבר מבוקש מאוד במדינת ישראל, בחלק גדול מן המקרים הפרגולות נבנות בתור חלק בלתי נפרד מתוכניות הבנייה של הקבלנים. לא ניתן להתווכח עם העובדה כי פרגולות בטון הן הרבה יותר מאסיביות, אך ללא כל ספק יש אפשרות לבצע ניסור לפרגולות בטון.

באילו מקרים נהוג להסיר פרגולת בטון?

ישנם מקרים שונים בהם יהיה לנו לצורך בעבודות ניסור של פרגולות בטון. ריכזנו עבורכם את המקרים הפופולריים ביותר במדינת ישראל:

  • הרחבת מבנים – בלא מעט מקרים יש צורך בניסור של פרגולות בטון לצורך הרחבת מבנים.
  • עבודות הריסה – ישנם מקרים מסוימים בהם מסירים פרגולות בטון במסגרת עבודות הריסה המתבצעות באזור מסוים.
  • עבודות שיפוץ – אנשים רבים שמקיימים שיפוץ לבית שלהם מבקשים להסיר את פרגולת הבטון על מנת לשמור על מראה אסתטי ונקי יותר של הבית.

כיצד מתבצעת הסרת פרגולה מבטון?

במקרים בהם מדובר בפרגולות עשויות אלומיניום או עץ תהליך הסרת הפרגולה הוא פשוט וקל. ברוב המוחלט של המקרים אותן פרגולות יהיו מחוברות לקרקע או שמא לקירות של המבנה ותהליך ההסרה שלהם יהיה קל מאוד. לעומת זאת, במקרים בהם מדובר בפרגולות העשויות בטון התהליך הוא הרבה יותר מורכב ובדרך כלל יהיה עלינו להיעזר בשירותים של ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום.

במידה ותנסרו את הפרגולה בצורה לא מקצועית ולא אחראית קיים סיכוי גבוה כי אתם תפגעו בכל המבנה ותגרמו נזקים משמעותיים למבנה.

טרם אתם מתחילים בתהליך ניסור של פרגולת הבטון בביתכם, חשוב מאוד לפנות אל הגורמים המתאימים כדי שיבדקו שאכן יש אפשרות לנסר את פרגולת הבטון אותה אתם מעוניינים להסיר. רק כאשר יהיו בידכם כל האישורים המתאימים והמבנה יעבור את כל הבדיקות המתאימות, אתם תוכלו להמשיך בתהליך ולהזמין את השירות של אנשי המקצוע המתאימים לצורך ביצוע העבודה. אנשי מקצוע שמבצעים עבודות ניסור בטון נקראים "קבלני ניסור בטון".

כיצד מתבצע תהליך ניסור פרגולה?

אחרי שאתם יודעים אילו נקודות חשוב לבדוק טרם מתחילים בתהליך הניסור ומי הם אנשי המקצוע בהם יש להיעזר לצורך ביצוע העבודות, כעת נסביר לכם כיצד מתבצע תהליך ניסור של פרגולה.

נכון להיום בטון נחשב לחמור החזק ביותר בו עושים שימוש בענף הבנייה. כיום עושים שימוש בבטון כדי לבנות דברים רבים לרבות: בניינים, בתים פרטיים, חנויות, מדרגות, משרדים, עליות גג, גשרים, גורדי שחקים ועוד. השימוש בבטון הוא כה נרחב מאחר והתוצאות המתקבלות הן איכותיות במיוחד, מבנים יציבים וחזקים שמוכיחים את עצמם במשך תקופות זמן ארוכות.

במקרים בהם יש צורך בתיקון או שיפוץ של מבנים עשויים בטון, ישנה חשיבות רבה לשימוש בכלי עבודה עוצמתיים וחזקים במיוחד. בתקופות קודמות לא היו קיימים כלי עבודה חזקים מספיק וכתוצאה מכך תהליכי ניסור בטון ארכו זמן רב ודרשו מאמצים רבים.

כיום מרבית תהליכי ניסור הבטון מתבצעים תוך כדי שימוש במסור בטון מצופה יהלום המיועד בדיוק למשימות מן הסוג הזה.

מסורי בטון נחשבים לכלי עבודה חזקים ועוצמתיים במיוחד. אחת הסיבות העיקריות לכך היא הלהב של מסור הבטון אשר מצופה באבקת יהלומים. אבקת היהלומים מעצימה באופן משמעותי את כוחו של הלהב והופכת אותו ליעיל וחד יותר. היהלום נחשב לחומר החזק ביותר בטבע נכון להיום, בזכות ציפוי היהלומים שנמצא על להב המסור ניתן לבצע תהליכי ניסור בטון בקלות ובמהירות.

כמה זמן לוקח להסיר פרגולה מבטון?

אנשים רבים נוטים לחשוב כי תהליכי ניסור והסרה של פרגולות הם תהליכים מורכבים שאורכים זמן רב מאוד, אך האמת היא שהדבר העיקרי שלוקח זמן הוא ביצוע בדיקות מקדימות לפני תחילת תהליך הניסור, מטרת הבדיקות היא לוודא כי יש אפשרות לנסר את הפרגולה ולהסיר אותה מבלי לגרום נזק ליציבות המבנה.

בפועל, תהליכי ניסור בטון נמשכים מעט זמן, תוך מספר דקות מהרגע בו קבלני ניסור בטון מתחילים בעבודת הניסור הם יכולים לסיים אותה בהצלחה.

חשוב מאוד לעבוד עם חברת ניסור בטון בעלת ניסיון, איכותית ומקצועית. תהליך ניסור בטון שמתבצע ללא בדיקות מתאימות מראש, תכנון מתאים וציוד ייעודי, עלול להוביל לתוצאות שאינן יספקו אתכם. כמו כן, אנו ממליצים לכם לוודא כי החברה ממנה בחרתם לקבל שירות מבצעת פינוי פסולת בסוף התהליך.

מה המחיר של ניסור פרגולה מבטון?

לא ניתן לקבל תשובה חד משמעית על השאלה מה המחיר של ניסור פרגולה מבטון מהסיבה הפשוטה שמדובר בתהליכים דינמיים, כל תהליך הוא בעל מאפיינים שונים ולכן המחיר יהיה שונה בכל פעם.

ריכזנו עבורכם חלק מן הפרמטרים העיקריים אליהם מתייחסים בעלי המקצוע כאשר הם מתמחרים עבודות ניסור בטון:

  • גודלה של הפרגולה – גודלה של הפרגולה אותה יש לנסר הוא אחד הפרמטרים העיקריים אשר משפיעים על המחיר של עבודות ניסור בטון, בנוסף על כך גם עובי הבטון משפיע על המחיר.
  • היקף עבודה – ככל שהיקף עבודות ניסור הבטון יהיה גדול יותר, כך המחיר שאיש המקצוע יגבה ממכם יהיה נמוך יותר. ישנם מקרים רבים בהם מחירים של עבודות ניסור בטון נקבעים על פי מחיר למטר רבוע, ככל שהיקפי העבודה גדולים יותר כך המחירים למטר רבוע יהיו זולים יותר.
  • גישה לאזור העבודה – במקרים בהם הגישה לאזור בו מתבצעת העבודה היא קלה ונוחה יש סיכוי גבוה כי הדבר יוזיל את מחיר השירות. לעומת זאת, אם העבודה מתבצעת באזור בעייתי שקיים קושי להגיע אליו בצורה נוחה, ככל הנראה שמחיר השירות יעלה כתוצאה מכך.

היתרונות של ניסור פרגולה בדיסק יהלום

עבודות ניסור של פרגולות בטון המתבצעות תוך כדי שימוש בכלי עבודה ישנים כמו קונגו עלולות לסכן את המבנה, את מבצע העבודה וגם את האזור בו מתבצעת העבודה. כיום הפתרון האידיאלי לעבודות ניסור בטון הוא שימוש במסור בטון בעל דיסק מצופה יהלום.

ריכזנו עבורכם את היתרונות העיקריים של שימוש במסור בטון בעל דיסק יהלום:

  • בטיחות ברמה הגבוהה ביותר – שימוש במסור בטון בעל דיסק יהלום לצורך ניסור פרגולות בטון הוא הפתרון הביטחותי ביותר שקיים היום בישראל. עבודת ניסור הבטון מתבצעת באמצעות שליטה מרחוק, באופן הזה נמנעת פגיעה באנשים. כמו כן חתיכות הבטון אותן מנסרים נופלות על משטח אותו מכינים בעלי המקצוע טרם תחילת תהליך הניסור, באופן הזה בעלי המקצוע מונעים פגיעה בקרקע ושלמות המבנה נשמרת.
  • תהליך עבודה נקי – מכונות ניסור בטון בנויות בצורה כזאת שבמהלך פעולת הניסור מופעל זרם מים ששוטף את הדיסק, כך ניתן למנוע אבק ולכלוך מיותר ובזכות כך עבודות הניקוי לאחר סיום תהליך הניסור הן פשוטות יותר.
  • תהליך עבודה שקט – יתרון משמעותי נוסף של עבודות ניסור בטון באמצעות מסור בעל דיסק יהלום הוא שמדובר בתהליך העבודה השקט ביותר ביחס לתהליכי עבודה אחרים.
ניסור פרגולת בטון

שאלות נפוצות על ניסור פרגולת בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור פרגולת בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור פרגולת בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור פרגולת בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור פרגולת בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top