ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בגדרה – השיטה היעילה שכבשה את העולם

ניסור בטון בגדרה – השיטה היעילה שכבשה את העולם

טבלת מחירים של ניסור בטון בגדרה

עובי ניסור בטון בגדרה
מחיר ניסור בטון בגדרה
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

שיטת ניסור בטון פותחה על מנת לאפשר לאנשי המקצוע השונים שעובדים עם בטון לנסר חלקים מסוימים ממשטחי בטון עליהם הם עובדים, מבלי לפגוע בחלקים אחרים של משטח הבטון ובלי לבזבז יותר מדי אנרגיה על ביצוע הפעולה. במהלך פעולה של ניסור בטון איש המקצוע צריך לפעול בצורה מדוייקת מאוד, חוסר דיוק בפעולה עלול להוביל למצב בו כל משטח הבטון נהרס.

חלק מן המקרים בהם יהיה צורך בפעולות של ניסור בטון הם: יצירת פתח בחדר המטבח המיועד להתקנה של כיור או התקנה של כיריים, הרחבה של פתחים שונים הקיימים בבית כמו למשל הרחבת פתח של דלת, יצירת פתחים שונים בחלל הבית כמו למשל יצירת פתח של דלת, יצירת פתחים בתקרת הבית ( כאשר היא עשויה בטון) המיועדים לכניסה של אור טבעי אל תוך הבית, הרחבה של פתחים מסוימים הקיימים במבנים ציבוריים על מנת להפוך את המקום נגיש לאנשים בעלי מוגבלויות ועוד.

מאמר זה מכיל מידע חיוני ומועיל בכל הנוגע לשיטת ניסור הבטון שכבשה את העולם.

ניסור בטון בגדרה – כיצד פועלת השיטה?

במסגרת ביצוע עבודות ניסור בטון אנשי המקצוע עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שבזכותן הם יכולים לנסר את משטחי הבטון בצורה מדוייקת מאוד מבלי לגרום נזק למשטח הבטון או למבנה שעליו מתבצעת העבודה.

כמעט בכל עבודות ניסור הבטון אנשי המקצוע יעשו שימוש במסור עוצמתי במיוחד או בדיסק עוצמתי במיוחד המצופה באבקת יהלומים שמעלה את רמת החוזק שלו בכמה וכמה רמות. דיסק היהלום בו משתמשים אנשי המקצוע הופך את עבודתם לקלה הרבה יותר ובזכותו הם יכולים לערוך שינויים במשטח הבטון ללא כל מאמץ.

נכון להיום, החומר החזק ביותר שקיים בטבע הוא היהלום, עקב סיבה זו אנשי המקצוע השונים בוחרים להשתמש בדיסק בעל ציפוי של אבקת יהלומים על מנת לבצע עבודות ניסור בטון.

חלק מן היתרונות הרבים והמגוונים של ניסור בטון עם דיסק מצופה אבקת יהלומים הם: כמות הלכלוך שנוצרת עקב ביצוע עבודות הניסור היא מעטה מאוד ביחס לשיטות אחרות המשמשות לניסור בטון, שימוש בדיסק יהלום הופך את עבודתם של אנשי המקצוע להרבה יותר קלה והרבה יותר יעילה, במהלך השימוש בדיסק יהלום לביצוע עבודות ניסור בטון הסיכוי שיגרם נזק לכל המשטח שעליו עובדים אנשי המקצוע הוא נמוך מאוד ביחס לשיטות ניסור בטון אחרות.

ניסור בטון בגדרה – מתי יהיה לנו צורך בשירות ניסור בטון?

המקרים בהם אנו נזדקק לשירותי ניסור בטון הם רבים ומגוונים, בפסקה זו תוכלו למצוא חלק מן המקרים הנפוצים ביותר בהם יהיה לנו צורך בשירותי ניסור בטון:

  • התקנת מזגן בבית – אחד המקרים הפופולריים ביותר בהם אנשים מזמינים שירותי ניסור בטון הוא במסגרת התקנת מזגן על גבי קיר אשר עשוי בטון, לצורך הדוגמא התקנת מזגן בחדר ממ"ד. בזכות דיסק היהלום אנשי המקצוע אינם צריכים להתאמץ כדי לחדור את קיר הבטון עליו הם עובדים, פעולת החציבה בקיר הבטון הופכת לקלה הרבה יותר כאשר משתמשים בדיסק יהלום, כתוצאה מכך העבודה של איש המקצוע הופכת להיות הרבה יותר מדוייקת והרבה יותר יעילה.
  • הכנת תשתיות לבית – על ידי שימוש באמצעים הטכנולוגיים עליהם דיברנו אנשי מקצוע יכולים לנסר את משטחי הבטון השונים בקלות ובהתאמה מלאה לרצונו של הלקוח, אחד המקרים בהם השימוש בדיסק יהלום הופך את עבודתו של איש המקצוע מעבודה קשה במיוחד לעבודה שכמעט ולא דורשת מאמץ הוא כאשר יש צורך ביצירת פתחים חדשים על גבי בטון, מטרתם של הפתחים הללו היא לשמש מעבר לתשתיות שונות שבעתיד יותקנו במבנה. דיסק היהלום הופך את העבודה של איש המקצוע למדויקת ביותר, כתוצאה מכך העבודה הופכת להיות גם קלה יותר ונקייה יותר.

במקרים בהם אנשי מקצוע משתמשים בדיסק יהלום הם אינם צריכים לשבור את כל משטח הבטון עליו הם עובדים, הם אינם צריכים להרחיב את כל המשטח עליו הם עובדים והם אינם צריכים לאטום את כל משטח הבטון כאשר הם מסיימים את העבודה.

כמו כן, מכיוון שהשימוש בדיסק יהלום הופך את עבודות ניסור בטון לעבודות מדויקות שאינן יוצרות לכלוך ובלאגן, יש אפשרות לבצע עבודות נוספות במבנה תוך כדי ביצוע עבודות ניסור בטון.  

ניסור בטון בגדרה

שאלות נפוצות על ניסור בטון בגדרה

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בגדרה, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בגדרה הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בגדרה. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בגדרה שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top