ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בהרצליה – המדריך המלא על ניסור בטון

ניסור בטון בהרצליה – המדריך המלא על ניסור בטון

טבלת מחירים של ניסור בטון בהרצליה

עובי ניסור בטון בהרצליה
מחיר ניסור בטון בהרצליה
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

אנו עדים להתפתחות משמעותית בעולם המכשור הטכנולוגי בענף הבנייה במהלך התקופה האחרונה, אחת מן השיטות החדשות שפותחו במהלך תקופה זו היא שיטת ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום. שיטת ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום הפכה את עבודות ניסור הבטון להרבה יותר יעילות, הרבה יותר מדויקות והרבה יותר מהירות.

השימוש בדיסק יהלום לצורך ניסור בטון הוא למעשה שילוב בין כוחות מכניים לבין החומר החזק ביותר כיום בטבע הלוא הוא: יהלום.

שיטת ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום משמשת את בעלי המקצוע השונים למגוון רחב של שימושים לרבות: שיפוץ של מבנים קיימים, בנייה של מבנים חדשים העשויים בטון תוך כדי שמירה על רמת דיוק גבוהה במיוחד, כמו כן השימוש בשיטה זו מצמצם באופן משמעותי את הסיכונים הקיימים בעבודות ניסור בטון.

במסגרת שיטת ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום בעל המקצוע נעזר בדיסק המצופה באבקה של יהלומים. ציפוי היהלומים שנמצא על הדיסק מחזק אותו בצורה משמעותית ובשל כך הדיסק מצליח לנסר את כל סוגי הבטון בקלות וביעילות.

ניתן למצוא דיסקים המצופים יהלום בכל מיני גדלים, כל גודל משמש למטרה אחרת.

ניסור בטון בהרצליה – יצירת תעלות לצורך תשתיות

ישנם מקרים רבים בהם יש צורך בעבודות ניסור בטון, אחד המקרים בו נעזרים לעיתים קרובות בשירותים של ניסור בטון הוא: הכנת תעלות בהן יעברו כבלים שונים אשר לוקחים חלק בתשתיות השונות הקיימות בבית, בין התשתיות הללו ניתן למצוא: תשתיות תקשורת, תשתיות גז, תשתיות מים וכן הלאה. על מנת לאפשר מעבר של הכבלים הללו בעל המקצוע צריך ליצור תעלות שיאפשרו לכל הכבלים לעבור בצורה בטוחה, תוך כדי שהם מוגנים מפני הירטבות. יתרה מכך, כבלים אשר עוברים דרך הקירות הקיימים בבית אינם פוגעים במראה הכולל של הבית ושומרים על האסתטיות שלו.

על מנת לאפשר מעבר של כבלים בתוך קירות הבית, יש צורך בשירותים של ניסור בטון ובשירותי קידוח מדוייקים על מנת ליצור תעלות בגודל המתאים למעבר של כבלים.

ניסור בטון בהרצליה – נקודות שמשפיעות על מחיר השירות

ניתן למנות נקודות רבות המשפיעות באופן ישיר על המחיר של שירותי ניסור בטון שאתם תקבלו מקבלן ניסור הבטון בו תבחרו. ריכזנו עבורכם את הנקודות בעלות ההשפעה הגדולה ביותר על המחיר.

  • אורכה של העבודה – אחת הנקודות בעלות ההשפעה המשמעותית ביותר על המחיר שיגבה מכם קבלן ניסור בטון עבור השירות היא משך הזמן שיקח לבעל המקצוע לסיים את העבודה, ככל שבעל המקצוע ישקיע יותר זמן בעבודת ניסור הבטון, כך המחיר שהוא ידרוש מכם יהיה גבוה יותר. 
  • היקף עבודות הניסור – ככל שהיקף עבודות הניסור שיעשה עבורכם קבלן ניסור הבטון יהיה רחב יותר, כך המחיר שהוא ידרוש מכם עבור השירות יהיה נמוך יותר. ברוב המוחלט של המקרים המחיר שקבלן ניסור בטון דורש עבור העבודה שלו נקבע על פי מחיר למטר רבוע, ככל שהיקף העבודה של בעל המקצוע יהיה גדול יותר, כך המחיר שהוא ידרוש מכם עבור מטר רבוע אחד יהיה נמוך יותר.
  • רמת הקושי של העבודה – כמו בתחומים רבים הקיימים בענף הבנייה ובענפים שונים, בחלק מן המקרים רמת הקושי של העבודה היא קלה יחסית ובחלק מן המקרים רמת הקושי של העבודה היא הרבה יותר גבוהה. לצורך הדוגמא, עבודת ניסור בטון של קיר בטון רגיל היא הרבה יותר קלה מאשר עבודת ניסור בטון של קיר בטון מחוזק. עקב סיבה זו המחיר שקבלן ניסור בטון ידרוש מכם בעבור עבודתו הוא מחיר המשתנה בהתאם לסוג העבודה, לרמת המורכבות של העבודה ורמת הקושי של העבודה.
  • גישה אל אזור העבודה – במקרים מסוימים הגישה אל אזור העבודה היא קלה ונוחה, לעומת זאת ישנם מקרים בהם העבודה מתבצעת בגובה רב והגישה אל אזור העבודה היא הרבה יותר מורכבת.

כאשר הגישה אל אזור העבודה היא נוחה וקלה יש סיכוי שבעל המקצוע יגבה מכם מחיר נמוך יותר מהרגיל.

כאשר העבודה מתבצעת בגובה רב בעל המקצוע צריך להיעזר באמצעים שונים כדי להשלים את המלאכה, השימוש באמצעים הללו משפיע על המחיר ומייקר את מחיר השירות.

ניסור בטון בהרצליה

שאלות נפוצות על ניסור בטון בהרצליה

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בהרצליה, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בהרצליה הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בהרצליה. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בהרצליה שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top