ניסור בטון » מאמרים » מחיר ניסור חומות בטון – כמה זה עולה?

מחיר ניסור חומות בטון – כמה זה עולה?

טבלת מחירים של ניסור חומת בטון

עובי ניסור חומת בטון
מחיר ניסור חומת בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

המטרה העיקרית של חומות בטון היא להפריד בין מבנה מסוים לבין הסביבה החיצונית אשר מקיפה אותו. ברוב המקרים חומות בטון יבנו כדי לספק ביטחון, הגנה ופרטיות לדיירי המבנה. לרוב חומות בטון יהיו עשויות מבטון מזוין. כאשר אנו מדברים על בטון מזוין אנו למעשה מדברים על בטון שקיימים בתוכו גם רכיבי ברזל, באופן הזה חומת הבטון היא חזקה ויציבה יותר.

האזינו למדריך מחיר ניסור חומות בטון

במקרים מסוימים יש צורך בניסור חומות בטון למטרות שונות, בחלק מן המקרים זה יכול להיות לצורך הנמכה של החומה ובמקרים אחרים זה יכול להיות לצורך יצירה של פתח בחומה או אפילו הורדת החומה לחלוטין.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי וחיוני בנוגע לניסור חומות בטון.

כיצד מתבצע תהליך ניסור חומת בטון?

ישנה חשיבות רבה לבחירת חברת ניסור בטון מקצועית לצורך ביצוע העבודה. חברת ניסור בטון מקצועית תבטיח כי העבודה תעשה בצורה בטוחה וכי התוצאות יהיו לשביעות רצונכם.

בתחילת התהליך צוות אנשי מקצוע צריך להגיע לבית וערוך בדיקות מקיפות טרם תחילת תהליך העבודה.

במסגרת הבדיקות הנערכות אנשי המקצוע בודקים את היקף העבודה, את השטח עליו הם עובדים, את המאפיינים השונים של המבנה, כמו כן במסגרת הבדיקות אנשי המקצוע לוקחים מידות, מתכננים מראש את תהליך פינוי הפסולת בסוף העבודה ונותנים הצעת מחיר ללקוח. בסיום הבדיקות צוות אנשי המקצוע מחליט מהם הכלים הטובים ביותר לביצוע העבודה ומהי השיטה בה הכי מומלץ לעבוד, ברוב המוחלט של המקרים ניסור חומות בטון מתבצע באמצעות דיסק יהלום.

כיום ניסור חומות בטון יכול להתבצע עבור חומות בכל הגדלים והגבהים, לרבות חומות שיש עליהן חיפויים.

תהליך הניסור עצמו מתבצע באמצעות כלי עבודה יעודיים ומתקדמים במיוחד המאפשרים לנסר חומות בטון בכל עובי. במרבית המקרים הבחירה תהיה מסור יהלום בשילוב עם טכניקות עבודות שונות אותן מתאימים אנשי המקצוע לאופי המבנה ולדרישות הלקוח.

ניסור חומות בטון – מה משפיע על המחיר?

בלא מעט מקרים אנו רואים כי נשאלת השאלה כמה עולה ניסור חומות בטון, אמנם התשובה לכך אינה חד משמעית אך אכן קיימים מספר קריטריונים המשפיעים על המחיר של עבודת ניסור חומות בטון. כדי להקל עליכם וכדי שתגיעו חכמים יותר למעמד הצעת המחיר ריכזנו עבורכם את הקריטריונים העיקריים אשר משפיעים על המחיר של ניסור חומות בטון:

  • היקף עבודת ניסור החומות – ככל שעבודת ניסור החומות תהיה בעלת היקף רחב יותר, כך אנשי המקצוע יוכלו לתת לכם הצעת מחיר טובה יותר. ישנם מקרים רבים בהם אנשי מקצוע מתמחרים את עבודות ניסור החומות לפי מטר רבוע, עבודות בעלות היקף גדול יותר יובילו לכך שהמחיר פר מטר רבוע יהיה נמוך יותר.
  • משך תהליך העבודה – אחד הקריטריונים המשפיעים ביותר על עבודות ניסור חומות בטון הוא משך תהליך העבודה. ככל שאיש מקצוע נדרש להשקיע זמן רב יותר בתהליך העבודה, כך המחיר שהוא יגבה בסוף התהליך יהיה גבוה יותר.
  • עד כמה מורכב תהליך הניסור – בדומה למרבית התחומים בחיינו, בחלק מן המקרים העבודה אותה יש לבצע היא פשוטה יותר ובחלק מן המקרים העבודה אותה יש לבצע היא מורכבת ומסובכת. לא ניתן להשוות בין תהליך ניסור של חומת בטון רגילה לבין תהליך ניסור של חומת בטון מחוזקת. ככל שתהליך הניסור מורכב יותר כך המחיר שאיש המקצוע ידרוש מכם יהיה גבוה יותר.
  • נגישות לאזור העבודה – אם הגישה לאזור בו עתידות להתבצע עבודות הניסור היא נוחה וקלה, איש המקצוע עשוי להוזיל את מחיר השירות. לעומת זאת, אם עבודות הניסור מתבצעות בגובה ודורשות שימוש בכלי עזר שונים לרבות: פיגומים, מנופים, במות הרמה וכן הלאה, הדבר ישפיע על מחיר השירות ויהפוך אותו לגבוה יותר.
  • פינוי פסולת בעת סיום התהליך – בעת סיום תהליך ניסור חומות הבטון בעל המקצוע שסיפק לכם שירות צריך לפנות את הפסולת שנערמה כתוצאה מעבודות הניסור אל המקומות המיועדים לכך. לרוב תהליכי פינוי של פסולת נעשים על ידי שימוש במשאיות ולעיתים גם במנופים, שימוש באותם אמצעים עלול להשפיע על מחיר השירות ולהפוך אותו לגבוה יותר.
  • מקורות מים וחשמל – כלי העבודה בהם אנשי המקצוע עושים שימוש במסגרת תהליך ניסור חומות בטון מצריכים חיבור למקור חשמל וכמויות גדולות של מים. במקרים בהם באזור העבודה לא קיימת גישה למקור חשמל או מקור מים נותן השירות ימצא פתרון, אך ככל הנראה שהדבר ישפיע על מחיר השירות ויהפוך אותו יקר יותר.

ניסור חומות בטון – מה חשוב לעשות לפני?

טרם אתם בוחרים חברת ניסור בטון מסוימת שתעניק לכם שירות של ניסור חומות בטון אנו ממליצים לכם לפנות למספר חברות ניסור בטון שונות המעניקות את השירות שאתם מחפשים, לבקש מכל חברה הצעת מחיר ולערוך השוואה בין הצעות המחיר השונות שקיבלתם. בנקודה זו חשוב מאוד לוודא כי הצעות המחיר השונות ביניהם אתם עורכים השוואה מתייחסות לאותו סוג שירות וכוללות בתוכן את אותם מרכיבים בדיוק.

השוואות בין הצעות מחיר בתחום ניסור הבטון צריכות להיות מבוססות על תהליך עבודה זהה, זמן עבודה זהה ושימוש באותם כלי עבודה בדיוק. כמו כן מומלץ לבדוק כי הצעות המחיר השונות שקיבלתם כוללות בתוכן גם את פינוי הפסולת בעת סיום תהליך העבודה.

אם חברת ניסור בטון מסוימת נתנה לכם הצעת מחיר זולה באופן משמעותי מהצעות המחיר השונות שקיבלתם וזולה משמעותית ביחס למחיר הממוצע בשוק, ההמלצה שלנו אליכם היא לא לבחור באותה חברה. במקרים רבים הצעות מחיר זולות מעידות על חברות חסרות ניסיון וחסרות מקצועיות, בנוסף על כך ישנם סיכויים גבוהים כי אותן חברות עושות שימוש בכלי עבודה ישנים המובילים בסופו של דבר לתוצאות שאינן משביעות רצון.

אם חברת ניסור הבטון בה הבעתם עניין לא מחזיקה בכלי העבודה הנדרשים, בידע הנדרש ובניסיון הנדרש לצורך ביצוע העבודות, אין סיבה שתבחרו בה.

אחרי שתבחרו בחברת ניסור בטון מסוימת שתספק לכם את השירות שאתם מחפשים, מומלץ מאוד לערוך עם אותה חברה הסכם עבודה מסודר ומקיף המצריך חתימה של שני הצדדים. עליכם לוודא כי הסכם העבודה כולל בתוכו את כל פרטי השירות השונים, יתר על כן חשוב לוודא כי הסכמי התשלום כלולים גם הם בהסכם העבודה. כך תוכלו למנוע בעיות שעלולות להיווצר בעתיד וחוסר הבנה אשר עלול להפוך את מחיר השירות לגבוה יותר.

ניסור חומות בטון – בחר חברה בעלת ניסיון בתחום

במסגרת השיחות שאתם מקיימים עם חברות ניסור הבטון השונות בהן אתם מתעניינים אנו ממליצים לכם לשאול כל חברה מהי רמת הניסיון שלה. אין הדבר אומר כי חברה בעלת ניסיון רב יותר אכן תהיה טובה יותר ותספק תוצאות איכותיות יותר, אך למרות זאת לא ניתן להתווכח עם העובדה כי הניסיון של החברה הוא פרט חשוב מאוד. ההמלצה שלנו אליכם בנקודה זו היא לבחור בחברת ניסור בטון אשר עוסקת בתחום לפחות מספר שנים, עדיף לא לבחור בחברת ניסור בטון שרק התחילה את דרכה בתחום.

בחלק גדול מן המקרים חברות ניסור בטון המחזיקות בניסיון רב הן אכן איכותיות ומקצועיות יותר. יתרה מכך, חברות ניסור בטון המחזיקות בניסיון רב יתמודדו בצורה טובה יותר עם בעיות שונות שעלולות לצוץ בעת תהליך העבודה.

מהם היתרונות של מסור בטון בעל דיסק יהלום?

שיטת ניסור הבטון באמצעות מסור בטון בעל דיסק יהלום נהפכה להיות כה פופולרית במדינת ישראל ובכל רחבי העולם הודות ליתרונות הייחודיים שמביאה עימה השיטה. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע ליתרונות העיקריים של שימוש במסור בטון בעל דיסק יהלום.

  • רמות דיוק גבוהות מאוד – אחת הסיבות העיקריות שבגללן קבלני ניסור בטון בוחרים להשתמש בעיקר במסור בטון בעל דיסק יהלום לצורך ביצוע עבודות ניסור חומות בטון היא רמות הדיוק הגבוהות אליהן ניתן להגיע עם אותו כלי עבודה. שימוש במסור בטון בעל דיסק יהלום מבטיח את התוצאות המדויקות ביותר שניתן להשיג כיום.
  • ניתן להשתמש במסור בכל המקרים – שיטת ניסור בטון באמצעות מסור בטון בעל דיסק יהלום יכולה לשמש את קבלני ניסור הבטון בכל הפרויקטים השונים בהם נדרשות עבודות ניסור בטון, ללא כל קשר לתנאים של האזור בו מתבצעת העבודה, להגבלות השונות ולסוג הבטון אותו יש לנסר. הציוד בו משתמשים קבלני ניסור בטון במסגרת שיטת ניסור בטון ביהלום הינו ציד נוח וקל לנשיאה, הודות לכך קבלני ניסור הבטון יכולים להשתמש בשיטה זו גם במקומות שהגישה אליהם בעייתית.
  • מנסר כל סוג של חומר – נכון להיום היהלום נחשב לחומר הקשיח ביותר בטבע. הודות לעובדה זו כמעט ולא קיימים משטחים או חומרים אותם מסור בטון בעל דיסק יהלום לא יכול לנסר. לא משנה אם המשטח עליו עובדים עשוי בטון מזוין או שמא המשטח עשוי ברזל, על ידי שימוש במסור בטון בעל דיסק יהלום יהיה ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר במהירות הגבוהה ביותר.
  • כלי עבודה שקט במיוחד – בעבר תהליכי ניסור בטון היו נחשבים רועשים, ארוכים ומייגעים. כל העבודה בהם היו עושים שימוש בעבר לצורך ניסור בטון היו גורמים לרעש עוצמתי במיוחד וכתוצאה מכך הסביבה והעובדים היו נפגעים. אך כיום בזכות השימוש במסור בטון בעל דיסק יהלום הרעש שנוצר בעת ביצוע העבודה הוא מינימלי. הסיבה העיקרית לכך היא שמסורי בטון בעלי דיסק יהלום פועלים במהירות גבוהה מאוד, כתוצאה מכך כמעט ולא נוצר רעש מאחר והחיכוך בין המסור לחומר הוא מינימלי. יתרון זה בלבד מקל בצורה משמעותית על אנשי המקצוע אשר מבצעים את העבודה וגם על האנשים אשר גרים בסביבה בה מתבצעת העבודה. יתרון זה יעיל במיוחד במקרים בהם עבודות ניסור בטון מתבצעות באזורים בהם עוברים בני אדם רבים. רעשים עוצמתיים של ניסור עשויים לפגוע בהתנהלות השוטפת של בני האדם הנמצאים באזור.
ניסור חומות בטון

שאלות נפוצות על ניסור חומת בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור חומת בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור חומת בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור חומת בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור חומת בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top