ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בכפר יונה

ניסור בטון בכפר יונה

טבלת מחירים של ניסור בטון בכפר יונה

עובי ניסור בטון בכפר יונה
מחיר ניסור בטון בכפר יונה
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

כיום ניתן לראות שימוש נרחב בשירותים של ניסור בטון בעבודות שונות של שיפוצים, עבודות שונות של גימור ודקורציה במבנים פרטיים ומבנים ציבוריים ועסקיים שונים. בעל המקצוע אשר מעניק שירות של ניסור בטון נקרא "קבלן ניסור בטון", אותו בעל מקצוע מומחה בעבודות שונות של ניסור בטון המשמשות לצרכים שונים. חלק מהעבודות אותן מבצע קבלן ניסור בטון הן: ניסור של בטון לצורך הקמת משטחים שונים, ניסור של קירות בטון לצרכים שונים, ניסור בטון לצורך הקמת תשתיות וכן הלאה.

בטון הוא חומר שנוצר על ידי האדם באמצעות חיבור בין מספר חומרים שונים, החומרים הללו הם: מים, חול וחומרים צמנטיים. במהלך השנים האחרונות אנשי מקצוע רבים מוסיפים לתערובת הבטון גם סילרים (נוזלים כימיים), זאת על מנת לסייע לבטון בתהליך האיטום הגיבוש שלו.

כאשר הבטון נמצא במצב הצבירה הראשון שלו, הוא נוזלי, גמיש ונוח מאוד לעבוד איתו לצרכים שונים. לאחר שהבטון עובר את תהליך ההתגבשות וההתקשות שלו הוא הופך להיות חומר קשיח וחזק במיוחד. בשל הגמישות של הבטון בעת העבודה עימו ובזכות רמת החוזק הגבוהה שלו לאחר שהוא מתקשה, הפך הבטון להיות חומר פופולרי במיוחד בכל ענף הבנייה. אם פעם בטון היה משמש אך ורק להקמה וחיזוק של מבנים המשמשים להגנה כמו מקלט או ממ"ד, הרי שהיום נעשה שימוש נרחב בבטון גם לבניית קירות בבתים, לבניית משטחים שונים ועוד.

בזכות ההתפתחות הטכנולוגית בענף הבנייה כיום ניתן ליצור משטחים של ריצוף מבטון שעבר תהליך של החלקה, ניתן לחפות קירות באמצעות בטון, ניתן לבנות מדפים, כיורים ומשטחים שונים של עבודה מבטון.

כדי לשנות חלק בכל אחד מן המשטחים הללו או בכל אחד מן החיפויים, יש צורך בשירות של ניסור בטון.

ניסור בטון בכפר יונה – ניסור בטון באמצעות יהלום

המטרה העיקרית של עבודות ניסור בטון בכפר יונה ועבודות ניסור בטון בכלל היא להסיר חלקים מסוימים מן הבטון בהתאם לצרכים השונים שלנו. שירותי ניסור בטון נעשים יותר ויותר פופולריים עם הזמן בעקבות גדילת היקף השימוש בבטון להקמה של מבנים חדשים ושיפוץ של מבנים קיימים.

בשל רמת החוזק הגבוהה של הבטון, כאשר יש צורך לשבור אותו או להסיר חלק מסוים ממנו, הפעולה הופכת להיות מסובכת ואיש המקצוע צריך להשתמש במכשירים ייעודים על מנת לבצע את העבודה.

קבלני ניסור בטון משתמשים במכשירים ייעודים מכיוון שלא ניתן להסיר חלק מסוים מן הבטון או לשבור את כל משטח הבטון באופן רגיל, זאת בעקבות החוזק הרב של הבטון אשר מצריך שימוש בטכניקות ייחודיות.

השיטה היעילה ביותר כיום בה נעשה שימוש לניסור של בטון היא: "ניסור בטון באמצעות יהלום".

כאשר אנו מדברים על ניסור בטון באמצעות יהלום אנחנו למעשה מדברים על מספר מסורים ייעודים הפועלים באמצעות חשמל הזורם אל מנוע שגורם לדיסק חד מאוד אשר מצופה באבקת יהלומים להסתובב במהירות. אבקת היהלומים בה מצופה הדיסק הופכת אותו לחזק הרבה יותר. על ידי שימוש בדיסק המצופה יהלום ניתן להסיר חלקים מסוימים מן הבטון או לשבור אותו לגמרי.

שיטת ניסור בטון באמצעות יהלום מאפשרת לנו להסיר מן הבטון כל חלק שרק נבחר, לא משנה אם מדובר בחלק מזערי או בחלק גדול במיוחד. יש אפשרות להשתמש בניסור בטון באמצעות יהלום על מנת לנסר קירות ענקיים אשר עשויים מבטון, מן הצד השני ניתן להשתמש בניסור בטון באמצעות יהלום גם כדי לנסר עמוד בודד של בטון.

ישנה חשיבות רבה לתכנון מלא ומקיף של תהליך העבודה טרם תחילת העבודה, מדובר בעבודה אשר דורשת מקצועיות רבה וזהירות רבה. עבודות ניסור בטון כוללות בתוכן סיכונים שונים ומגוונים, לכן חשוב מאוד לנקוט בכל אמצעי הזהירות הרלוונטים כאשר מתחילים בעבודה.

ניסור בטון בכפר יונה – ניסור בטון לצורך הנגשה

במקרים מסוימים בהם יש צורך בהרחבה של פתח כניסה מסוים או דלת מסוימת על מנת לספק מעבר נעים ונוח לאנשים המשתמשים בהליכון או בכיסא גלגלים נעשה שימוש בניסור בטון.  השימוש בניסור בטון נועד להרחיב את אותם פתחים או ליצור את אותם פתחים במקרים בהם הקיר עליו מתבצעת העבודה הוא קיר העשוי בטון.

ניסור בטון בכפר יונה

שאלות נפוצות על ניסור בטון בכפר יונה

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בכפר יונה, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בכפר יונה הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בכפר יונה. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בכפר יונה שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top