ניסור בטון » מאמרים » מחיר ניסור חלון בטון – איך לנסר חלון בטון?

מחיר ניסור חלון בטון – איך לנסר חלון בטון?

טבלת מחירים של ניסור חלון בטון

עובי ניסור חלון בטון
מחיר ניסור חלון בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

כיום אנו יכולים לראות ניסור קירות בטון לצורך יצירת פתחי חלונות לצורך מגוון מטרות שונות לרבות: בניית בית חדש, שיפוץ בית קיים ועוד. ניסור חלונות בקירות בטון דורש מבעל המקצוע לפעול במקצועיות רבה ולהיות בעל ניסיון בתחום. עבודה לא מקצועית עלולה לסכן את האנשים והסביבה וגם את המבנה עצמו. במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי בנוגע לניסור חלונות בקירות בטון, בהמשך המאמר תוכלו למצוא מידע בנוגע לנקודות המשפיעות על המחיר של ניסור חלונות בקירות בטון, כיצד מתבצע התהליך, כיצד למצוא חברה מקצועית בתחום ועוד מידע רלוונטי נוסף.

האזינו למדריך ניסור בטון

ניסור חלון בקיר בטון – על מה אנחנו מדברים?

חלק גדול מן האנשים אינם יודעים לומר מה זה ניסור חלון בקיר בטון, אם גם אתם חלק מאותם אנשים המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם, מיד תבינו מהי מלאכת ניסור חלונות בקירות בטון. 

כאשר אנו מדברים על ניסור חלונות בקירות בטון אנחנו למעשה מדברים על עבודת ניסור בטון פופולרית במיוחד במסגרת עבודות שיפוצים ובנייה. במסגרת עבודות שיפוצים ובנייה בלא מעט מקרים עולה הצורך בניסור של קירות בטון לצורך יצירת פתחים למטרות שונות כמו למשל: חלונות, דלתות וכן הלאה.

מלאכת ניסור קירות בטון לצורך יצירת פתחי חלונות יכולה להתבצע במבנים שונים לרבות: בנייני מגורים, בתים פרטיים, משרדים, חנויות, בתי עסק ועוד מבנים רבים נוספים. ניתן לומר כי בכל מקום בו יש צורך בפתחי חלונות תידרש עבודת ניסור בטון לצורך יצירת פתחים מתאימים.

ניסור חלונות בקירות בטון – האם זה אפשרי בכל קיר?

אחת השאלות הנפוצות ביותר הנוגעות לניסור חלונות בקירות בטון היא האם יש אפשרות לנסר פתחי חלונות בכל סוגי הקירות או שהקיר צריך לעמוד בפרמטרים מסוימים כדי שזה יהיה אפשרי.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת כיום בתחום ניסור הבטון יש אפשרות לנסר פתחי חלונות כמעט בכל סוגי הקירות השונים לרבות: קירות ממד, קירות חיצוניים, קירות טרומיים ועוד.

חשוב מאוד לציין כי על מנת לנסר פתחי חלונות בקירות חיצוניים קיימים יש צורך באנשי מקצוע בעלי ניסיון והתמחות בתחום שיגיעו למקום, יאפיינו את צרכי הלקוח, יבדקו את סביבת העבודה ובהתאם לכך יכינו תוכנית עבודה מסודרת ובטוחה בהתאם למאפיינים השונים של הבית. ניסור חלונות בקירות בטון נחשבת למלאכה מורכבת המצריכה שימוש בשיטות מקצועיות וייחודיות לצד ניסיון וכלי עבודה מתקדמים ואיכותיים. אנו ממליצים לכם לוודא כי קבלן ניסור הבטון בו תבחרו עושה שימוש בשיטת היהלום אשר נחשבת לשיטה המובילה ביותר כיום בתחום ניסור הבטון. 

כיצד מתבצע הליך ניסור חלון בקיר בטון?

מרבית הליכי ניסור חלונות בקירות בטון במדינת ישראל מבוצעים על ידי קבלני ניסור בטון תוך כדי שימוש במקדח יהלום. מקדח יהלום הוא למעשה מקדח עוצמתי אליו מחוברת כוס קידוח המצופה באבקת יהלומים. כיום ניתן למצוא כוסות קידוח בעלות גדלים שונים, כל גודל מיועד למטרה שונה. יצירת פתח חלון בקיר פנימי שונה במקצת מיצירת פתח חלון בקיר חיצוני או מיצירת פתח חלון במקום גבוה, בעקבות כך נדרשים שינויים קטנים בכלים בהם עושים שימוש בכל אחד מהמקרים.

בזכות השימוש במקדח יהלום לצורך יצירת פתחי חלונות ניתן לבצע את המלאכה תוך כדי הפרעה מינימלית לסביבה ורעש מינימלי. כמו כן שימוש במקדח יהלום מבטיח סביבת עבודה נקייה יותר ביחס לשיטות אחרות

 דבר אשר מקל על קבלני ניסור בטון בסיום עבודות הניסור מאחר ועליהם לנקות את סביבת העבודה בעת סיום העבודה. 

כיצד נקבע המחיר של ניסור חלונות בקירות בטון?

המחיר של מלאכת ניסור פתחי חלונות בקירות בטון הוא אינו מחיר קבוע מאחר וכל עבודה היא בעלת מאפיינים שונים ורמת קושי שונה. רמת הקושי של ביצוע המלאכה ועוד פרמטרים נוספים הם אלו המשפיעים על המחיר של מלאכת ניסור פתחי חלונות בקירות בטון. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לפרמטרים העיקריים אשר משפיעים על מחיר השירות:

  • באיזה סוג בטון מדובר – מעבר לבטון הרגיל אותו מכירים מרבית האנשים במדינת ישראל ישנם סוגים נוספים של בטון ביניהם: בטון משוריין, בטון מזויין, בטון מחוזק ועוד סוגים נוספים. כל סוגי הבטון שציינו בפניכם חזקים פי כמה וכמה מהבטון הרגיל. סוגי הבטון הללו חזקים יותר מאחר ומחדירים אליהם פלדות, ברזלים ואלומיניום וגם מאחר ויוצקים אליהם חומרים ספציפיים שמטרתם לחזק את הבטון ולייצב אותו. בשל העובדה כי סוגי הבטון שציינו בפניכם הם חזקים יותר מבטון רגיל, עבודות הניסור השונות המבוצעות על קירות העשויים מסוגי הבטון הללו הן הרבה יותר קשות ודורשות השקעה גדולה יותר של מאמצים, בעקבות כך המחיר שיגבה מכם קבלן ניסור בטון בעבור השירות שלו ישתנה בהתאם לסוג הבטון עליו עתידה להתבצע העבודה.
  • עוביו של הקיר – העובי של הקיר הוא אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על המחיר שיגבה ממכם קבלן ניסור בטון בעבור השירות שהוא מעניק לכם. עובי הקיר שעליו מתבצעת העבודה משפיע באופן ישיר על כמות הכוח הנדרשת לביצוע העבודה ועל המכשירים בהם יש לעשות שימוש על מנת לבצע את מלאכת ניסור הבטון, כל אלו משפיעים באופן ישיר על העלות של שירותי ניסור בטון.
  • היקף עבודת הניסור – ככל שהיקף עבודת הניסור שיבצע עבורכם קבלן ניסור בטון יהיה גדול יותר, כך המחיר שהוא יגבה ממכם עבור השירות יהיה נמוך יותר. מרבית קבלני ניסור בטון מתמחרים את שירותי ניסור הבטון שהם מעניקים על פי מחיר למטר רבוע, ככל שהיקף העבודה יהיה רחב יותר כך המחיר שקבלן ניסור הבטון ידרוש מכם פר מטר רבוע יהיה זול יותר.
  • גישה לסביבת העבודה – בחלק מן המקרים הגישה לסביבה בה מתבצעת העבודה היא פשוטה ונוחה, אך מנגד ישנם מקרים מסוימים בהם הגישה לסביבת העבודה מורכבת ומסובכת הרבה יותר. במקרים בהם הגישה לסביבת העבודה היא פשוטה ונוחה יש סיכוי גבוה שקבלן ניסור הבטון ידרוש מכם מחיר נמוך יותר מבדרך כלל. לעומת זאת, במקרים בהם הגישה לסביבת העבודה היא מורכבת ובעייתית ובעל המקצוע צריך לעשות שימוש בכלי עזר שונים כדי לבצע את המלאכה, ככל הנראה שזה ישפיע על המחיר ויהפוך אותו יקר יותר.

 מהן היתרונות של שימוש במקדח יהלום?

כיום מקדח היהלום נחשב לכלי העבודה הפופולרי ביותר בו קבלני ניסור בטון משתמשים לצורך יצירת פתחי חלונות בקירות בטון, הסיבה לכך טמונה ביתרונות הרבים שמביא עימו השימוש במקדח יהלום. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע ליתרונות הבולטים ביותר של שימוש במקדח יהלום.

  • דיוק – רמות הדיוק אליהן ניתן להגיע באמצעות שימוש במקדח יהלום הן הגבוהות ביותר ביחס לכלי עבודה אחרים.
  • מהירות – מקדח יהלום מבצע פעולות ניסור בטון במהירות גבוהה יותר מכלי עבודה אחרים, בעקבות כך זמן העבודה מתקצר משמעותית.
  • בטיחות – על ידי שימוש במקדח יהלום אפשר לבצע עבודות ניסור בטון מדויקות במיוחד מבלי לגרום נזק לקירות או למבנה עליו עובדים.
  • רעש – כלי עבודה אחרים בהם נעשה שימוש לצורך עבודות ניסור בטון גורמים לרעשים עוצמתיים מאוד בעת השימוש בהם, מנגד הרעש שמופק במסגרת שימוש במקדח יהלום לעבודות ניסור בטון הוא חלש יותר באופן משמעותי.
  • ניקיון – כמויות הלכלוך אשר נוצרות במסגרת ביצוע עבודות עם מקדח יהלום הן מזעריות ביחס לכמויות הלכלוך הנוצרות במקרים בהם עושים שימוש בכלי עבודה אחרים לצורך ביצוע העבודה.
ניסור חלון בטון

שאלות נפוצות על ניסור חלון בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור חלון בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור חלון בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור חלון בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור חלון בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top