ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בהוד השרון – כל מה שרציתם לדעת על ניסור בטון

ניסור בטון בהוד השרון – כל מה שרציתם לדעת על ניסור בטון

טבלת מחירים של ניסור בטון בהוד השרון

עובי ניסור בטון בהוד השרון
מחיר ניסור בטון בהוד השרון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

במהלך השנים האחרונות כתוצאה מהתפתחות ענף הבנייה ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר מזמינים שירותים של ניסור בטון לצורך עבודות מגוונות של שיפוצים, עבודות גימור ודקורציה הנעשות במבנים ציבוריים, במבנים עסקיים ובמבנים פרטיים. אנשי מקצוע אשר מעניקים שירותים של ניסור בטון נקראים "קבלני ניסור בטון", קבלני ניסור בטון עוברים הסמכה ייעודית והם מומחים בביצוע עבודות ניסור בטון לצרכים שונים. חלק מהמקרים בהם יש צורך בניסור בטון הם: ניסור בטון על מנת להקים משטחים, ניסור קירות בטון למטרות שונות, ניסור בטון על מנת להקים תשתיות ועוד.

במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב לדעת על שירותי ניסור בטון.

ניסור בטון בהוד השרון – הסבר על החומר המיוחד

הבטון נחשב לחומר מלאכותי מעשה ידיי אדם, הבטון נוצר על ידי שילוב של מספר חומרים שונים, החומרים מהם מורכב הבטון הם: חול, מים וחומרים צמנטיים. לאורך השנים האחרונות חלק מבעלי המקצוע החלו להוסיף לתערובת הבטון גם נוזלים כימיים מסוימים, מטרת הנוזלים הללו היא לעזור לבטון בתהליך ההתגבשות והאיטום שהוא עובר.

מצב הצבירה הראשוני של הבטון הוא נוזל, במצב צבירה זה הבטון הוא גמיש וקל מאוד להשתמש בו למטרות שונות ומגוונות. כאשר הבטון מסיים את תהליך האיטום והגיבוש שלו הוא נהפך לחומר חזק מאוד וקשה מאוד. בזכות רמת הגמישות הגבוהה שיש לבטון בשלב הראשוני ובזכות הקשיחות שלו לאחר שהוא מסיים את תהליך ההתגבשות, הבטון נחשב לאחד החומרים הפופולריים ביותר בתחום הבנייה. אם בעבר היו עושים שימוש בבטון רק כדי להקים מבנים ולחזק מבנים המשמשים לצורך הגנה כמו למשל ממ"ד או מקלט, כיום משתמשים בבטון גם כדי לבנות קירות של בתים, לבנות משטחים שונים ועוד.

בזכות ההתקדמות של ענף הבנייה מבחינה טכנולוגית, כיום יש אפשרות ליצור משטחי ריצוף העשויים בטון שעבר תהליך של החלקה, יש אפשרות לחפות קירות על ידי שימוש בבטון, יש אפשרות לבנות מדפים, כיורים ומשטחי עבודה מגוונים העשויים בטון.

על מנת לשנות חלק בכל אחד מהם נדרשים שירותים של ניסור בטון.

ניסור בטון בהוד השרון – שיטת דיסק היהלום

השימוש העיקרי בשירותי ניסור בטון בהוד השרון ובשירותי ניסור בטון בכלל הוא לצורך הסרה של חלקים ספציפיים מהבטון בהתאם לדרישות שלנו. שירותים של ניסור בטון הופכים להיות יותר ויותר נפוצים עם חלוף הזמן מאחר והיקף השימוש בבטון גדל באופן משמעותי, חלק גדול מן המבנים החדשים כיום עשויים בטון, כמו כן ניתן לראות שימוש נרחב בבטון במהלך שיפוצים של מבנים קיימים.

מאחר והבטון הוא חומר חזק מאוד, במקרים בהם בעל המקצוע צריך לשבור את הבטון או להסיר ממנו חלק ספציפי, הפעולה הופכת קשה יותר ובעל המקצוע צריך להיעזר באמצעים טכנולוגיים ייעודים בכדי להשלים את המלאכה.

אנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום ניסור הבטון נעזרים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים מפני שאין אפשרות להסיר חלקים ספציפיים מהבטון או לשבור את כל משטח הבטון עליו מתבצעת העבודה בצורה רגילה, זאת מאחר והבטון הוא בעל רמת חוזק גבוהה במיוחד שלא מאפשרת לשנות אותו ללא שימוש במכשירים ייעודים.

נכון לשנת 2022, השיטה היעילה ביותר בה משתמשים אנשי המקצוע כדי לנסר בטון היא: "ניסור בטון עם דיסק יהלום".

כאשר אנו מדברים על ניסור בטון עם דיסק יהלום אנחנו למעשה מדברים על מכשיר המכיל בתוכו מספר מסורים שפועלים על ידי חשמל אשר זורם אל מנוע, אותו מנוע גורם לסיבוב של דיסק חד במיוחד המצופה באבקת יהלומים.

ציפוי אבקת היהלומים הופך את הדיסק להרבה יותר חזק משהיה לפני כן. בזכות השימוש בדיסק יהלום בעלי מקצוע יכולים להסיר חלקים ספציפיים מהבטון או לשבור אותו לחלוטין.

על ידי שימוש בדיסק יהלום קבלני ניסור הבטון יכולים  להסיר מהבטון כל חלק שהם רק רוצים, לא משנה אם החלק הוא גדול או שמא מדובר בחלק קטן מאוד. קבלני ניסור בטון משתמשים בדיסק יהלום כדי לנסו\ר קירות בטון עצומים, מנגד קבלני ניסור בטון משתמשים בדיסק יהלום גם לצורך ניסור של עמוד בטון יחיד.

ניסור בטון בהוד השרון

שאלות נפוצות על ניסור בטון בהוד השרון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בהוד השרון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בהוד השרון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בהוד השרון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בהוד השרון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top