ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בכפר סבא

ניסור בטון בכפר סבא

טבלת מחירים של ניסור בטון בכפר סבא

עובי ניסור בטון בכפר סבא
מחיר ניסור בטון בכפר סבא
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

שירותי ניסור בטון נוצרו מתוך הצורך להסיר חלקים מסוימים ממשטחי בטון מבלי לפגוע ביתר המשטח ומבלי להתאמץ יתר על המידה במהלך ביצוע העבודה. כאשר אנו מדברים על ניסור של משטחים שונים העשויים בטון, יש צורך בניסור מדויק מאוד בנקודה מסוימת ולא בהריסה של המשטח כולו. בין העבודות השונות בהן נעשה שימוש בניסור בטון ניתן למצוא: ניסור פתח לטובת כיור או לטובת כיריים בשטח העבודה הקיים בחלל המטבח, הרחבה של פתח דלת או פתח חלון בחלל הבית, יצירת פתח דלת חדש או פתח חלון חדש על גבי קיר בטון שכבר קיים בבית, יצירת פתחים בתקרה העשויה בטון, אותם פתחים משמשים לכניסה של תאורה טבעית, הרחבה של פתחים קיימים במבנים ציבוריים על מנת להנגיש אותם לאנשים בעלי מוגבלויות ועוד.

במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בכל הנוגע לשירות הפופולרי של ענף הבנייה הלא הוא ניסור בטון.

ניסור בטון בכפר סבא – כיצד מתבצעות עבודות של ניסור בטון?

בעל מקצוע אשר מבצע עבודות של ניסור בטון נקרא גם "קבלן ניסור בטון". אם יש צורך בשירותיו של קבלן ניסור בטון כחלק מעבודת שיפוץ מקיפה וגדולה, ברוב המקרים האדם שיהיה אחראי על הזמנת קבלן ניסור הבטון הוא הקבלן אשר אחראי על שיפוץ הבית שלכם. בחלק גדול מן המקרים הקבלן אשר אחראי על שיפוץ הבית שלכם הוא זה אשר ידאג להזמנה של כל אנשי המקצוע השונים בהם יש צורך לביצוע עבודות כאלה ואחרות, כמו כן הוא גם זה אשר יהיה אחראי על התשלום של אותם אנשי מקצוע.

לפני תחילת עבודת ניסור בטון, קבלן ניסור הבטון מבצע תכנון מקיף ומלא לתהליך העבודה, כחלק מן התכנון הוא מסמן את האזורים בהם יש צורך בניסור של בטון, במהלך עבודת ניסור בטון קבלן ניסור הבטון משתמש במכשירים מתקדמים המיועדים לניסור בטון ברמת דיוק גבוהה במיוחד מבלי לגרום נזק לכל המשטח עליו מתבצעת העבודה.

ניסור בטון בכפר סבא – פינוי הפסולת בסיום העבודה

במהלך ביצוע עבודות ניסור בטון נוצרת פסולת כבדה במיוחד. קבלן ניסור הבטון הוא זה אשר אחראי על הפינוי של אותה פסולת. חשוב מאוד לבדוק כי קבלן ניסור הבטון בו בחרתם או בו בחר הקבלן האחראי על שיפוץ הבית שלכם מבצע את פינוי הפסולת בצורה חוקית ומעביר אותה לאתרים המיועדים לכך.

ניסור בטון בכפר סבא – מהן העלויות של שירות זה?

העלויות של ניסור בטון בכפר סבא ובכל רחבי הארץ נקבעות על פי מטר רבוע. המחיר שיגבה ממכם קבלן ניסור הבטון על כל מטר רבוע משתנה בהתאם לסוג העבודה ובהתאם לקריטריונים שונים.

חלק מן הקריטריונים אשר משפיעים על מחיר העבודה הם:

  • סוג הבטון עליו מתבצעת העבודה – מעבר לבטון הקלאסי והבסיסי קיימים עוד סוגים נוספים של בטון ביניהם: בטון משוריין, בטון מחוזק ובטון מזוין, כל אחד מן סוגי הבטון הללו חזקים יותר מן הבטון הבסיסי, זאת בעקבות החדרה של ברזלים, אלומיניום ופלדה ליסודות של הבטון ובעקבות יציקה של חומרים שונים אשר מעלים את רמת החוזק של הבטון ומייצבים אותו. מכיוון שאותם סוגי בטון הם חזקים יותר, עבודת ניסור בטון המתבצעת על סוגי הבטון הללו היא קשה יותר ודורשת מאמץ רב יותר, בשל כך העלות למטר רבוע משתנה. 
  • העובי של משטח הבטון – העובי של משטח הבטון עליו מתבצעת העבודה משפיע באופן ישיר על העוצמה בה יש צורך ועל המכשירים השונים בהם יהיה צורך על מנת לבצע את העבודה. הדבר משפיע באופן ישיר על מחיר העבודה.
  • היקפו של שטח הניסור – ככל שהיקפו של שטח הניסור הוא גדול יותר, כך המחיר שתצטרכו לשלם למטר רבוע יהיה נמוך יותר.

מהי השיטה האפקטיבית ביותר לניסור בטון?

השיטה האפקטיבית ביותר הקיימת כיום לניסור בטון היא ניסור בטון באמצעות יהלום. הבטון הוא חומר חזק וקשה במיוחד, בשל כך נעשה שימוש בדיסק המצופה באבקת יהלום ( החומר החזק ביותר בטבע) על מנת לנסר את משטחי הבטון השונים. ניסור בטון באמצעות יהלום מקל מאוד על העבודה ומאפשר לנסר כל סוג של בטון בקלות רבה ובמהירות גבוהה הרבה יותר מן השיטות האחרות.

ניסור בטון בכפר סבא

שאלות נפוצות על ניסור בטון בכפר סבא

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בכפר סבא, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בכפר סבא הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בכפר סבא. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בכפר סבא שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top