ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בגבעת שמואל

ניסור בטון בגבעת שמואל

טבלת מחירים של ניסור בטון בגבעת שמואל

עובי ניסור בטון בגבעת שמואל
מחיר ניסור בטון בגבעת שמואל
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

השירות של ניסור בטון נוצר על מנת שבעלי המקצוע השונים יוכלו להסיר חלקים ספציפיים ממשטחי בטון איתם הם עובדים, מבלי לגרום נזק ליתר המשטח ובלי להשקיע יותר מדי מאמץ בביצוע העבודה. כאשר בעל  מקצוע כזה או אחר מנסר משטח עשוי בטון, עליו לבצע את הפעולה ברמת דיוק גבוהה מאוד אחרת הפעולה תגרום להריסת כל המשטח. חלק מן העבודות בהן יש צורך בניסור בטון הן: ניסור של פתח בחלל המטבח למען התקנה של כיור או למען התקנה של כיריים, הרחבת פתחים שונים בחלל הבית כמו למשל פתח של חלון או פתח של דלת, יצירה של פתחים חדשים בחלל הבית כמו למשל פתח חדש של דלת או פתח חדש של חלון על קיר בטון שכבר קיים בבית, יצירה של פתחים שונים בתקרה אשר עשויה מבטון ( בדרך כלל פתחים אלו ישמשו להכנסת תאורה טבעית אל הבית), הרחבת פתחים שונים במבנים ציבוריים כדי להפוך אותם נגישים לבעלי מוגבלויות וכו'.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע חיוני בכל הנוגע לשיטה ששינתה את תחום הבנייה הלא היא: ניסור בטון.

ניסור בטון בגבעת שמואל – כיצד מתבצעת עבודת ניסור בטון?

אנשי מקצוע אשר מבצעים עבודות ניסור בטון נקראים "קבלני ניסור בטון". בדרך כלל, כאשר מתעורר הצורך בשירות של קבלן ניסור בטון במהלך עבודת שיפוץ גדולה, האדם אשר יזמין את קבלן ניסור הבטון יהיה הקבלן הראשי שאחראי על השיפוץ של ביתכם.

ברוב הגדול של המקרים הקבלן הראשי אשר אחראי על שיפוץ ביתכם יזמין את כל בעלי המקצוע הרלוונטיים לצורך השלמת עבודת השיפוץ, בנוסף על כך הקבלן הראשי הוא גם זה שאחראי על התשלום לאותם בעלי מקצוע.

הפעולה הראשונה שמבצע קבלן ניסור בטון כאשר הוא מגיע לקריאת עבודה היא תכנון מלא של תהליך העבודה, במהלך התכנון קבלן ניסור הבטון מסמן את האזורים בהם עתיד להתבצע ניסור, קבלן ניסור הבטון משתמש במכשירים טכנולוגיים חדשניים על מנת לבצע את עבודות ניסור הבטון השונות ברמת דיוק גבוהה מאוד מבלי לפגוע בכל המשטח עליו הוא עובד.

ניסור בטון בגבעת שמואל – פתחים לשחרור עשן

במדינת ישראל קיים חוק אשר קובע כי כל בניין בו גרים אנשים חייב להכיל בתוכו פתח שמטרתו היא לשחרר עשן ולצמצם את הנזקים הנגרמים לבני אדם ולמבנה עצמו במהלך שריפה בבניין. במקרים בהם אין פתח שחרור עשן בבניין או שמא פתח השחרור הוא קטן מדי ולא יעיל, ניתן להזמין את השירות של קבלן ניסור בטון אשר יבצע עבודת ניסור בטון שבאמצעותה הוא יצור פתח שחרור עשן חדש או שהוא ירחיב את פתח שחרור העשן הקיים.

ניסור בטון בגבעת שמואל – כמה עולה לנו שירות ניסור בטון?

המחיר שנגבה עבור שירותי ניסור בטון מתומחר לפי מטר רבוע. הסכום הכספי שידרוש מכם קבלן ניסור הבטון על כל מטר רבוע תלוי בסוג העבודה ובעוד פרמטרים נוספים.

הפרמטרים העיקריים אשר משפיעים על תמחור העבודה הם:

  • סוג הבטון עליו עובדים – מלבד הבטון הרגיל שכולנו מכירים קיימים עוד סוגי בטון אחרים כמו למשל: בטון מזוין, בטון מחוזק ובטון משוריין, כל סוגי הבטון הללו חזקים בכמה וכמה רמות מהבטון הרגיל, רמת החוזק של סוגי הבטון הללו גבוהה יותר מאחר ומכניסים אליהם ברזלים, אלומיניום ופלדה וגם מכיוון שיוצקים אליהם חומרים מיוחדים שמחזקים את הבטון ומייצבים אותו. מאחר וסוגי הבטון הללו הם הרבה יותר חזקים, עבודות ניסור בטון המתבצעות עליהם הן קשות יותר ומצריכות השקעה של מאמץ גדול יותר, מהסיבה הזאת המחיר למטר רבוע הוא שונה בכל סוג בטון.
  • עובי המשטח עליו עובדים – עובי המשטח עליו עובדים משפיע על הכוח שידרש ועל המכשירים בהם יש צורך להשלים את עבודת ניסור הבטון, דבר אשר משפיע בצורה ישירה על העלות של שירות ניסור בטון.
  • היקף שטח הניסור – ככל שהיקף שטח הניסור יהיה גדול יותר, כך המחיר שיהיה עליכם לשלם לבעל המקצוע עבור מטר רבוע אחד יהיה נמוך יותר.
ניסור בטון בגבעת מואל

שאלות נפוצות על ניסור בטון בגבעת שמואל

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בגבעת שמואל, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בגבעת שמואל הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בגבעת שמואל. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בגבעת שמואל שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top