ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בבני ברק

ניסור בטון בבני ברק

טבלת מחירים של ניסור בטון בבני ברק

עובי ניסור בטון בבני ברק
מחיר ניסור בטון בבני ברק
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

כיום בשנת 2022 אנחנו יכולים לראות כי כמות ההזמנות של שירותי ניסור בטון גדולה יותר מאי פעם. השימוש בניסור בטון נעשה במגוון רחב של תחומים כמו למשל: עבודות שיפוצים כאלה ואחרות, עבודות גימור ועבודות דקורציה במבנים פרטיים וגם במבנים ציבוריים שונים. אנשי מקצוע אשר מספקים את שירותי ניסור הבטון נקראים "קבלני ניסור בטון", אנשי המקצוע הללו הם בעלי התמחות בעבודות של ניסור בטון למטרות שונות. קבלני ניסור בטון מבצעים עבודות ניסור בטון לצורך הקמה של משטחים, ניסור קירות בטון למטרות שונות, ניסור של בטון כדי להקים תשתיות ועוד.

חומר הבטון – על מה מדובר?

הבטון הוא חומר מלאכותי אשר נוצר על ידי בני האדם בעקבות שילוב בין מספר חומרים מסוימים, החומרים אשר מרכיבים את הבטון הם: חול, מים וחומרים צמנטיים. בשנים האחרונות בעלי מקצוע רבים אשר עושים שימוש בבטון החלו להוסיף לתערובת הבטון גם סילרים, מטרת הסילרים היא לעזור לבטון בזמן שהוא נאטם ומתגבש.

מצב הצבירה הראשוני של הבטון הוא נוזל, כאשר הבטון נמצא במצב בצבירה זה הוא גמיש מאוד וקל מאוד לעבוד איתו למטרות שונות. כאשר הבטון מסיים את תהליך ההתגבשות שלו הוא נהפך לחומר קשיח במיוחד וחזק מאוד. בזכות הנוחות הקיימת בעבודה עם בטון ובזכות החומר החזק שהוא נהפך להיות לאחר ההתגבשות, הבטון הפך להיות חומר בעל היקף שימוש נרחב מאוד בענף הבנייה ובעוד ענפים נוספים.

אם בעבר היה נעשה שימוש בבטון רק כדי להקים מבנים ולחזק מבנים אשר קשורים להגנה כמו למשל: ממ"ד או מקלט, היום אנשי מקצוע רבים עושים שימוש בבטון כדי לבנות קירות בבתים פרטיים, כדי להקים משטחים כאלה ואחרים וכו'.

בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית שנעשתה בתחום הבנייה בארץ ישראל, כיום יש אפשרות ליצור משטחי ריצוף מבטון אשר עבר תהליך החלקה, יש אפשרות לחפות קירות על ידי שימוש בבטון, יש אפשרות לבנות מדפים העשויים בטון ועוד דברים רבים. כדי לבצע שינוי בכל אחד מן המשטחים שציינו אפוא, צריך להשתמש בניסור בטון.

ניסור בטון בבני ברק – הכירו את שיטת ניסור הבטון החדשה

הסיבה העיקרית אשר בעקבותיה אנשים מזמינים שירותים של ניסור בטון בבני ברק ובכל רחבי הארץ היא כדי להסיר חלקים ממשטחי בטון כאלה ואחרים בהתאם לצרכים שלהם. עם חלוף הזמן שירותי ניסור הבטון הופכים להיות נפוצים יותר ויותר, זאת בשל הגדילה המשמעותית בכמויות הבטון בהן נעשה שימוש בעת הקמת מבנים חדשים ובעת שיפוץ של מבנים קיימים.

מאחר והבטון הוא חומר חזק במיוחד, בעת בה צריך לשבור אותו או להסיר ממנו חלקים מסוימים, הפעולה נעשית קשה ומסובכת, קבלן ניסור הבטון צריך להיעזר במכשירים מיוחדים כדי להשלים את העבודה.

קבלן ניסור הבטון עושה שימוש במכשירים מיוחדים מאחר ואין אפשרות להסיר חלקים מסוימים מן הבטון או לשבור את משטח הבטון בצורה רגילה, זאת מאחר והבטון הוא חומר חזק במיוחד אשר מצריך שימוש במיומנויות ספציפיות.

נכון לשנת 2022, שיטת העבודה היעילה והאפקטיבית ביותר לניסור של בטון היא: ניסור בטון באמצעות יהלום.

שיטת ניסור בטון באמצעות יהלום פועלת באופן הבא: המכשיר בו נעשה שימוש מכיל בתוכו מספר מסורים הפועלים על חשמל, החשמל זורם אל מנוע שמפעיל דיסק חד במיוחד המצופה באבקה של יהלומים, הדיסק מתחיל להסתובב במהירות רבה וכך ניתן לנסר איתו בטון.

אבקת היהלומים אשר מצפה את הדיסק היא זו אשר הופכת את הדיסק לחזק במיוחד, בזכות אבקת היהלומים ניתן להסיר כל חלק מן הבטון בקלות וגם לשבור אותו לחלוטין.

שיטה זו נותן לנו את האפשרות להסיר כל חלק שנרצה מן מהבטון, אין הבדל בין חתיכת בטון גדולה לבין חתיכת בטון קטנה, דיסק היהלום מצליח להסיר כל חתיכת בטון בכל גודל. קבלני ניסור בטון משתמשים בדיסק יהלום כדי לנסר קירות גדולים במיוחד העשויים בטון, מנגד קבלני ניסור הבטון עושים שימוש בדיסק יהלום גם כדי לנסר עמודי בטון קטנים.

חשוב מאוד לתכנן מראש את כל תהליך העבודה בצורה מקיפה ומלאה. עבודת ניסור בטון היא עבודה אשר דורשת מקצועיות וזהירות רבה, לכן תכנון מראש הוא בעל חשיבות רבה בנושא זה.

ניסור בטון בבני ברק

שאלות נפוצות על ניסור בטון בבני ברק

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בבני ברק, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בבני ברק הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בבני ברק. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בבני ברק שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top