ניסור בטון » מאמרים » ניסור קורת בטון – כל מה שרציתם לדעת

ניסור קורת בטון – כל מה שרציתם לדעת

טבלת מחירים של ניסור קורת בטון

עובי ניסור קורת בטון
מחיר ניסור קורת בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

אין ספק כי בטון הוא אחד החומרים בעלי השימוש הנרחב ביותר במדינת ישראל בתחום הבנייה. תקנות הבנייה במדינת ישראל קובעות כי בנייה חייבת להיעשות בצורה יציבה, כמו כן כל מבנה חדש אותו מקימים צריך לכלול מרחב מוגן דירתי או מרחב מוגן קומתי.

במסגרת עבודות בנייה הכוללות שימוש בבטון אנשי המקצוע יוצקים את הבטון באתר הבנייה ומשתמשים בקורות בטון אותן הם יצקו מראש, את הקורות הללו אנשי המקצוע מתקינים באתר הבנייה. על מנת להתקין בהצלחה את קורות הבטון יש צורך בכלים ייעודים אשר מאפשרים לנסר את הקורות.

במאמר זה תוכלו למצוא מידע חיוני ורלוונטי בכל הנוגע לניסור קורות בטון.

ניסור קורת בטון – על מה אנחנו מדברים?

ניסור קורות בטון הוא פעולה שונה לגמרי מיתר פעולות הניסור שרובנו מכירים, עקב כך יש חשיבות רבה לניסיון ומקצועיות של איש המקצוע בו אתם בוחרים, כמו כן ישנה חשיבות רבה לעבודה עם כלים מקצועיים וייעודים. במרבית המקרים עבודות ניסור קורות בטון יבוצעו באמצעות שימוש בדיסק יהלום גדול בעל רמת חוזק גבוהה במיוחד.

מאחר ודיסק יהלום בו עושים שימוש לעבודות מסוג זה נחשב גדול, מתקינים אותו על גבי מסילה ואין צורך במגע ישיר של בן אדם על מנת להפעילו. בזכות המסילה איש המקצוע יכול לבצע את עבודת הניסור ברמת דיוק גבוהה מאוד , בנוסף על כך המסילה עליה נמצא הדיסק מקבעת אותו ולא מאפשרת לו לסטות מן המסלול שלו, הודות לכך הדיסק מבצע עבודת חיתוך מדויקת ואחידה.

יתרה מכך, למסילה עליה נמצא הדיסק יש יתרון חשוב נוסף והוא רמת הבטיחות הגבוהה אותה מבטיח שימוש במסילה. בזכות השימוש במסילה העובד אשר מבצע את העבודה מוגן ויש לו את האפשרות לבצע עבודות מורכבות כמו ניסור קורות בטון, כל זאת מבלי לסכן את עצמו בצורה משמעותית מאחר והוא לא מפעיל את הדיסק בצורה ידנית.

בחלק גדול מן המקרים עבודות מסוג זה נקראות ניסור קורות בטון באמצעות יהלום, זאת מאחר והדיסק בו עושים שימוש לנסר את קורות הבטון מצופה באבקת יהלומים.

אבקת היהלומים בו מצופה הדיסק מעלה את רמת החוזק שלו פי כמה וכמה מכיוון שיהלום הוא החומר הקשיח ביותר בטבע שמוכר לאדם כיום.

באילו מקרים נזדקק לניסור קורת בטון?

שני המקרים הפופולריים ביותר בהם יש צורך בעבודות ניסור קורות בטון הם:

  • תיקון של ליקויים – במקרים מסוימים יש צורך בתיקון של ליקויי בנייה הכוללים בין היתר שבירה של קורות בטון חזקות. תיקונים מסוג זה מבוצעים למגוון רחב של מטרות לרבות: ניסור מדרגות עשויות בטון, ניסור עמודי בטון, תיקון לש תעלות ניקוז וכן הלאה.
  • עריכת שינויים בחלל הבית – אנשים רבים רוצים לבצע שינויים בחלל הבית שלהם. בחלק מן המקרים שינויים אלו כוללים ניסור של ממ"ד וניסור של גגות עשויים בטון לצורך הרחבת חדרים בבית, ניסור באמצעות דיסק יהלום לצורך התקנה של מזגן חדש ועוד.

מהן היתרונות של ניסור קורת בטון באמצעות דיסק יהלום?

ניסור קורת בטון באמצעות יהלום הפך להיות פופולרי מאוד בימינו בשל היתרונות הרבים שמביא עימו השימוש בדיסק יהלום. ריכזנו עבורכם חלק מהיתרונות הבולטים ביותר של השימוש בדיסק יהלום לצורך עבודות ניסור שונות:

  • רמת הדיוק של דיסק היהלום היא גבוהה במיוחד.
  • השימוש בדיסק יהלום הופך את פעולות הניסור למהירות יותר, הודות לכך זמן העבודה הופך להיות קצר יותר באופן משמעותי.
  • בזכות השימוש במסור יהלום ניתן לבצע עבודות ניסור מדויקות מאוד ללא גרימה של נזק לקיר או למבנה עליו מתבצעת העבודה.
  • דיסקים רגילים המשמשים לעבודות ניסור בטון גורמים לרעש חזק ועוצמתי מאוד במהלך השימוש בהם, לעומת זאת הרעש המופק במהלך שימוש בדיסק יהלום הוא חלש יותר משמעותית.
  • באמצעות שימוש בדיסק יהלום ניתן לבצע עבודות ניסור גם במקומות צרים וקטנים במיוחד, גם במקומות מסוג זה רמת הדיוק של דיסק יהלום היא גבוהה במיוחד והתוצאות המתקבלות הן מדהימות.
  • כמות הלכלוך שנוצרת במהלך השימוש בדיסק יהלום היא מזערית ביחס לכמות הלכלוך שנוצרת כאשר עושים שימוש בכלי עבודה אחרים לעבודות ניסור בטון.
ניסור קורת בטון

שאלות נפוצות על ניסור קורת בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור קורת בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור קורת בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור קורת בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור קורת בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top