ניסור בטון » מאמרים » ניסור צינורות בטון – מתי תצטרכו שירות מהסוג הזה?

ניסור צינורות בטון – מתי תצטרכו שירות מהסוג הזה?

טבלת מחירים של ניסור צינורות בטון

עובי ניסור צינורות בטון
מחיר ניסור צינורות בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

בטון הוא אחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר בענף הבנייה. חומר הגלם הזה נחשב לחומר הגלם העמיד ביותר מבין חומרי הגלם השונים. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט קבלנים משתמשים בו לבנייה שמטרתה העיקרית תהיה להחזיק מעמד זמן רב. אך לצד היתרונות הרבים של הבטון ישנו קושי רב לנסר אותו, בטח כאשר אינכם מגיעים עם הציוד המתאים. ניסור צינורות בטון כמו ניסור כל סוג אחר של בטון ידרוש עבודה מאומצת וידע רב. כאשר השאיפה תהיה להשיג את המטרה הנדרשת מבלי לפגוע בבטון עצמו. אז מתי תצטרכו לבצע ניסור בטון לצינורות בבית או בעסק שלכם?

מה זה ניסור צינורות בטון?

ניסור צינורות העשויים מבטון זוהי פעולה שכיחה מאוד שמתבצעת לא מעט. מדובר על פעולה שצריכה להיעשות בזהירות רבה מכיוון שכל טעות קטנה עשויה לעלות ביוקר. נדגיש כי מכיוון שמדובר על ניסור בטון העבודה עצמה מתבצעת עם ציוד חזק ומאסיבי שאמור לחתוך את הבטון עצמו. כך שישנו שילוב בין עבודה זהירה ועדינה לבין עבודה חזקה עם ציוד מתקדם. השאיפה הסופית תהיה לקצר או לעצב את הצינור מחדש על מנת שהוא יספק את הסחורה. לא פעם תמצאו אתכם במצב שבו הצינורות הקיימים לא עושים את העבודה כמו שצריך. על ידי ניסור בטון תהיה לכם האפשרות לחדש את הצינור בצורה הכי טובה שיש.

ניסור צינורות בטון

מדוע צריך איש מקצוע מנוסה?

באופן כללי עבודות ניסור בטון הן לא עבודות פשוטות שכל אחד יכול לבצע אותן. ישנו צורך להשתמש בציוד מתקדם על מנת להצליח לנסר את הבטון שנחשב לחומר גלם חזק מאוד. איש מקצוע מנוסה יגיע עם הידע הנדרש ועם הציוד המתקדם לצורך השלמת המשימה. תזכרו כי אם העבודה לא תתבצע לפי התכנון המקדים ישנו חשש אמיתי כי היא לא תהיה כמו שאתם מצפים ממנה להיות. לכן מראש תחפשו אחר איש מקצוע שחי ונושם את העולם הזה ויספק לכם את הסחורה. איש מקצוע שיציג בפניכם תוצאות מוכחות לביצוע עבודות ניסור צינורות בטון. אל תסמכו על הבטחות שנזרקות לחלל האוויר, תבקשו לראות תוצאות מוכחות בשטח.

מתי צריך לבצע ניסור צינורות בטון?

כל עוד יש לכם צינורות מבטון כחלק מהתשתית של הבית או העסק יהיה עליכם לבצע פעולה שכזאת. הרי בשלב מסוים תרצו לשדרג את הצינור על מנת שיתאים לשאיפות שלכם. ניסור של צינור העשוי מבטון לא יכול להתבצע על ידי שימוש בציוד ניסור רגיל. יהיה עליכם להכין מראש ציוד ניסור שמתאים בדיוק לחומר הגלם ממנו הצינורות עשויים. בין אם מדובר על ניסור כחלק מעבודות שיפוץ או ניסור כחלק מעבודות החלפה כלליות. כל אחת מהסיבות האלה בהחלט תצדיק לקרוא לאיש מקצוע מנוסה. איש מקצוע שייקח את המושכות לידיים שלכם ויאפשר לכם להנות מהתוצאה הסופית שכל כך חיכיתם לראות אותה.

ציוד איכותי עושה את כל ההבדל

כאשר מדברים על ניסור צינורות בטון אי אפשר להתעלם מהחשיבות של ציוד מתקדם. הציוד המתקדם והאיכותי הוא זה שאמור לקדם אתכם אל עבר השגת המטרה הרצויה. ללא ציוד מתקדם תמצאו אתכם במצב שבו אתם מדשדשים במקום ולא באמת מתקדמים. זוהי הסיבה שבגללה ניסור בטון עשוי להיות מורכב הרבה יותר ממה שנדמה לכם נכון לכתיבת שורות אלה. תמיד תנסו לבחור באנשי מקצוע שמתחייבים להגיע אליכם לבית או לעסק עם ציוד מתקדם. ברגע שיש ציוד מתקדם האחריות שמוטלת על כתפיו של איש המקצוע תהיה הרבה פחות משמעותית. תמיד טוב לדעת כי הציוד המתקדם הוא זה שיצעיד אתכם אל עבר השגת המטרה.

כיצד מתבצע תהליך ניסור צינורות בטון?

אין ספק כי ניסור צינורות בטון הוא תהליך מורכב אשר דורש מקצועיות וניסיון בתחום, אנו ממליצים לכם לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע בעלי ניסיון לצורך ביצוע העבודה, בשום פנים ואופן אל תנסו לבצע את העבודה בכוחות עצמכם מאחר ועבודה שאינה מקצועית רק תגרום לנזק. תהליך ניסור צינורות בטון מתבצע על פי השלבים הבאים:

  • בשלב הראשוני קבלן ניסור הבטון צריך להבין מהם הצרכים של הלקוח, כמו כן עליו להכין את השטח לצורך ביצוע העבודה ולערוך את כל הבדיקות המתאימות לצורך ביצוע העבודה. השלב הראשוני מוקדש כולו לתכנון תהליך העבודה, בדרך כלל קבלן ניסור בטון נעזר במהנדס מקצועי שמכיר את השלד של המבנה עליו מתבצעת העבודה. חשוב מאוד לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון שידעו כיצד לפנות את השטח מבלי לסכן את סביבת העבודה ואת האנשים אשר נמצאים בה.
  • בשלב זה קבלן ניסור הבטון יבחר את הכלים המתאימים לצורך ביצוע העבודה, המהנדס מלווה את קבלן ניסור הבטון גם במהלך השלבים הביצועיים  של העבודה. במהלך עבודות ניסור צינורות בטון אנשי המקצוע עושים שימוש בכלי עבודה מתקדמים ויעודיים לביצוע העבודה, אחד מן הכלים הללו הוא דיסק יהלום אשר באמצעותו אנשי מקצוע יכולים לנסר את הבטון ברמת דיוק גבוהה במיוחד מבלי לגרום נזק למבנה עליו מתבצעת העבודה ומבלי לפגוע בסביבת העבודה. כאשר אנו מדברים על דיסק יהלום אנחנו למעשה מדברים על מסור דיסק המצופה באבקת יהלומים אשר הופכת אותו עוצמתי במיוחד.
  • בשלב השלישי של התהליך קבלן ניסור הבטון צריך להחליט באיזה שיטה הוא רוצה להשתמש לצורך ביצוע העבודה. קיימות שתי שיטות עיקריות לצורך ניסור של צינורות בטון, שיטה אחת היא ידנית והשיטה השנייה היא אוטומטית. בדרך כלל קבלני ניסור בטון עושים שימוש בשיטת הניסור הידנית לצורך ביצוע עבודות פשוטות יחסית בהן הקוטר של הצינורות נחשב קטן יחסית. כאשר מדובר בעבודות ניסור צינורות בטון מורכבות יותר, קבלני ניסור הבטון יעדיפו להשתמש בשיטה האוטומטית מאחר והיא מאפשרות לעבוד ברמת דיוק גבוהה מאוד, השיטה האוטומטית מתאימה יותר לחיתוך של צינורות גדולים והיא הרבה יותר בטוחה.
  • לאחר שקבלן ניסור הבטון מסיים לבצע את עבודתו, הוא עורך בקרת איכות לעבודה, הוא פורק את הציוד בו הוא השתמש והוא מסלק את הפסולת שנוצרה כתוצאה מן העבודה שביצע. שלב פינוי הפסולת הוא שלב חשוב מאוד מאחר והפסולת שנוצרת במהלך ניסור צינורת בטון יכולה להיות רבה בחלק מן המקרים, כמו כן מדובר בפסולת כבדה במיוחד שעלולה לסכן את הסביבה. לפני שאתם בוחרים קבלן ניסור בטון מסוים ושוכרים את שירותיו, וודאו כי הוא מפנה את הפסולת לאתרי אשפה מורשים כאשר הוא מסיים את עבודתו.

בחרו חברה בעלת ניסיון

לפני שאתם בוחרים בחברת ניסור בטון כזו או אחרת, ראשית וודאו כמה ניסיון יש לה. אין הדבר אומר כי חברה בעלת ניסיון רב היא בהכרח חברה איכותית ומקצועית יותר, אך למרות זאת קיימת חשיבות רבה לרמת הניסיון שיש לחברה בה תבחרו. אנחנו ממליצים לכם לבחור חברת ניסור בטון אשר מחזיקה בניסיון של מספר שנים בודדות לפחות, לא מומלץ לבחור בחברת ניסור בטון שהוקמה רק בזמן האחרון.

ברוב המוחלט של המקרים חברה בעלת ניסיון רב אכן תהיה חברה איכותית ומקצועית. בנוסף על כך, חברת ניסור בטון אשר מחזיקה בניסיון רב תדע כיצד לפעול בצורה הטובה ביותר כאשר צצות בעיות שונות.

חפשו ביקורות קודמות על החברה

אין ספק כי ביקורות קודמות עוזרות לנו לקבל תמונה הרבה יותר טובה בכל פעם שאנחנו ניצבים בפני בחירה באיש מקצוע מסוים או בכל סוג שירות כזה או אחר, לכן חשוב להיעזר בביקורות קודמות גם כאשר אתם רוצים לבחור חברת ניסור בטון מסוימת. ההמלצה שלנו אליכם בנקודה זו היא לחפש את חברת ניסור הבטון בה אתם מתעניינים במנועי החיפוש השונים ולחפש עליה ביקורות קודמות. כמו כן אתם יכולים לפנות אל אנשים שכבר קיבלו שירות מאותה חברה ולבדוק עימם האם הם היו מרוצים מהתוצאות שקיבלו ומהשירות שהם קיבלו.

ניסור צינורות בטון? עושים איתנו!

עזבו אתכם מחברות ניסור בטון שלא באמת מתחייבות להשיג לכם את התוצאה הרצויה. אצלנו תוכלו לקבל בדיוק את מבוקשכם על כל המשתמע מכך. ההצלחה שלנו באה לידיי ביטוי בשביעות הרצון של כל לקוח שמזמין אותנו אליו. אצלנו עבודות ניסור בטון באופן כללי וניסור של צינורות מבטון בפרט זה דבר שבשגרה. אנו מבצעים את הפעולות האלה באופן קבוע למגוון רחב של לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. המטרה שלנו היא שבסופה של הדרך גם אתם תצטרפו אל חוג הלקוחות המרוצים שלנו. אז למה אתם מחכים? פנו אלינו בהקדם האפשרי.

ניסור צינורות בטון - מתי תצטרכו שירות כזה

שאלות נפוצות על ניסור צינורות בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור צינורות בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור צינורות בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור צינורות בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור צינורות בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top