ניסור בטון » מאמרים » ניסור מדרגות בטון – כל מה שאתם צריכים לדעת על התהליך

ניסור מדרגות בטון – כל מה שאתם צריכים לדעת על התהליך

טבלת מחירים של ניסור מדרגות בטון

עובי ניסור מדרגות בטון
מחיר ניסור מדרגות בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

ישנם לא מעט סימני שאלה שונים כאשר מדברים על ניסור מדרגות בטון. יש כאלה שחושבים כי מדובר על פעולה פשוטה שאותה הם יצליחו לעשות לבד. אך בפועל על מנת שהמשימה תתבצע כמו שצריך יהיה עליכם לקרוא לחברה מקצועית ואמינה. מתי אתם צריכים לבצע פעולה מהסוג הזה? כמה בדיוק יעלה לכם לנסר מדרגות מבטון? השאלות האלה הן שאלות חשובות מאוד שכל אחד ירצה לקבל עליהן תשובה. לכן רגע לפני שאתם מזמינים איש מקצוע, החלטנו לענות לכם על כל השאלות החשובות. כך ברגע האמת תהיה לכם אפשרות לעשות את הבחירה שתהיה הבחירה הנכונה עבורכם.

מתי מבצעים ניסור מדרגות בטון?

יכולות להיות סיטואציות שונות שיחייבו אתכם לבצע ניסור של מדרגות מבטון. בסופו של יום אתם אמורים לדעת מראש מאיזה חומר גלם עשויות המדרגות בבית שלכם. הסיבה הראשונה לבצע פעולה שכזאת היא על מנת לנסר את המדרגות במסגרת בנייה או שיפוץ. במקרה שבו תרצו לעשות שינוי מסוים במדרגות הקיימות, ולא תהיה אפשרות אחרת מלבד ניסור המדרגות הקיימות. אפשרות נוספת היא על מנת לחדש את המדרגות הקיימות ולהעניק להם מראה חדש. על ידי ניסור בטון יהיה אפשר להוריד את השכבה הראשונית ולהעניק למדרגות מראה חדיש לגמרי. נדגיש כי האפשרות הזאת רלוונטית הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי. כולם צריכים בשלב כזה או אחר לנסר את המדרגות כל אחד מסיבותיו שלו.

ניסור מדרגות בטון

כיצד מבצעים ניסור בטון למדרגות?

ישנו צורך לעבוד בצורה זהירה ומקצועית על מנת להשיג את המטרה הרצויה. הרצון יהיה כמובן להביא לכך שהתוצאה הסופית תהיה תואמת לתוצאה הסופית שאותה הלקוח ירצה לראות. לפני הכל מבצעים מדידות ובדיקות מקיפות כיאה לכל תחילת עבודה חדשה. כך יהיה אפשר לדעת כי לא יתגלו בזמן אמת כל מיני בעיות שונות המחייבות מענה מידיי. בשלב השני מארגנים בצורה מסודרת את כל הציוד שבו אמורים להשתמש במהלך ביצוע העבודה. לאחר שהלקוח מאשר את תחילת העבודה ומקבל את הצעת המחיר יהיה אפשר לצאת לדרך. זוהי הסיבה שבגללה ניסור מדרגות בטון זוהי עבודה שחייבת להתבצע על ידי חברה מנוסה.

ניסור מדרגות בטון באמצעות דיסק יהלום

ברוב המקרים אנחנו נזדקק לשירותי ניסור בטון לצורך על מנת להסיר חלקים מסוימים ממשטחי בטון שונים על פי הדרישות שלנו. בכל שנה ושנה ניתן לראות כי שירותי ניסור בטון הופכים לפופולריים יותר, זאת מכיוון שהיקף השימוש בחומר הבטון מתרחב בצורה משמעותית, ישנם מבנים חדשניים רבים אשר בנויים מבטון, בנוסף על כך אנו יכולים לראות כי נעשה שימוש רב בבטון גם לצורך שיפוץ של מבנים קיימים.

הבטון נחשב לחומר חזק במיוחד, בשל כך כאשר בעל מקצוע רוצה להסיר חלק מסוים מהבטון או שמא לשבור אותו, הוא לא יכול לעשות זאת באמצעות הידיים שלו ולכן הוא נעזר בכלי עבודה ייעודים שעוזרים לו לבצע את העבודה.

קבלני ניסור בטון אשר מבצעים עבודות מקצועיות של ניסור בטון משתמשים בכלי עבודה מתקדמים מאחר ואין דרך אחרת להסיר חלק מסוים מהבטון או לשבור את משטח הבטן במלואו, הסיבה לכך היא שהבטון הוא חומר קשיח במיוחד שלא ניתן לשנות אותו מבלי להשתמש בכלי העבודה המתאימים לכך.

נכון לתקופה זו, הכלי המתקדם והיעיל ביותר בו משתמשים קבלני ניסור בטון לצורך ביצוע עבודות הוא: "דיסק יהלום".

דיסק יהלום הוא מכשיר מתקדם אשר כולל בתוכו כמות מסוימת של מסורים הפועלים באמצעות חשמל המוזרם אל המנוע הקיים במכשיר, המנוע גורם לדיסק חד במיוחד להסתובב, אותו דיסק מצופה באבקת יהלומים.

אבקת היהלומים הופכת את הדיסק לחזק פי כמה וכמה, על ידי שימוש בדיסק יהלום קבלני ניסור בטון יכולים לנסר כל חלק שירצו ממשטח בטון, כמו כן הם יכולים לשבור את המשטח לחלוטין על ידי שימוש בדיסק יהלום.

לא משנה אם מדובר בחלקים גדולים או חלקים קטנים. ניתן להשתמש בדיסק יהלום לצורך ניסור של משטחי בטון גדולים במיוחד וגם לצורך ניסור של עמודי בטון בודדים. 

מה משפיע על עלות השירות?

ישנן מספר נקודות אשר משפיעות בצורה ישירה על העלות של שירות ניסור בטון שתקבלו מבעל המקצוע בו תחליטו לבחור. אספנו עבורכם מידע על הנקודות המשפיעות ביותר על עלות השירות.

  • משך הזמן של העבודה – נקודה זו היא בעלת השפעה משמעותית במיוחד על המחיר שתידרשו לשלם על שירות ניסור הבטון שתקבלו. ככל שעבודות ניסור הבטון ימשכו זמן רב יותר, כך יהיה עליכם לשלם סכום כספי גדול יותר עבור השירות.
  • היקף העבודה – היקף עבודה גדול יותר יוביל לכך שמחיר השירות יהיה זול יותר. במרבית המקרים קבלן ניסור בטון יתמחר את העבודה שלו על פי מחיר למטר רבוע אחד, ככל שההיקף של העבודה אותה נדרש קבלן ניסור הבטון לבצע יהיה גדול יותר, כך המחיר שהוא יגבה ממכם עבור מטר רבוע יהיה זול יותר.
  • קושי בביצוע העבודה – בדומה למרבית התחומים בחיינו, ישנם מקרים בהם העבודה היא קלה לביצוע וישנם מקרים בהם העבודה היא קשה מאוד לביצוע. כך למשל, עבודות ניסור בטון של קירות בטון רגילים הן קלות הרבה יותר מעבודות ניסור בטון של קירות בטון מחוזקים. בשל כך המחיר שבעל מקצוע ידרוש ממכם עבור עבודות ניסור בטון ישתנה בהתאם לסוג העבודה שהוא ביצע, בהתאם לקושי של ביצוע העבודה ובהתאם למורכבות בביצוע העבודה.
  • גישה אל מקום העבודה – בחלק מסוים מן המקרים לקבלן ניסור הבטון תהיה גישה נוחה וקלה אל מקום העבודה, אך במקרים אחרים קבלן ניסור הבטון נדרש לבצע את העבודה בגבהים לא רגילים, עבודה בגבהים לא רגילים נחשבת למורכבת יותר בכמה וכמה רמות. במקרים בהם הגישה אל המקום בו עובד קבלן ניסור בטון היא קלה, המחיר שהוא ידרוש מכם עבור השירות יהיה זול יותר.

במקרים בהם העבודה מתבצעת בגבהים לא רגילים קבלן ניסור בטון צריך לעשות שימוש בכלים שונים על מנת לבצע את עבודתו בצורה מקצועית ואיכותית, שימוש בכלים הללו עלול להשפיע על עלות השירות ולייקר את המחיר שתידרשו לשלם בסיום העבודה.

תוך כמה זמן מבצעים ניסור מדרגות מבטון?

הזמן לא אמור להעסיק אתכם כאשר מדברים על ניסור מדרגות בטון. התוצאה הסופית היא זה שאמורה לעניין אתכם, גם אם לקח זמן על מנת להשיגה. ישנם אנשי מקצוע שעובדים בצורה מהירה יותר, ישנם אנשי מקצוע שעובדים בצורה מהירה פחות. מבחינתכם מה שהכי חשוב זה שתקבלו בדיוק את התוצאה שאליה שאפתם להגיע. תזכרו כי החיפזון עלול בסופו של יום להיות גרוע, ולא להביא אתכם אל המקום שבו רציתם להיות. לרוב מדובר על עבודה שאמורה להימשך כמה שעות, הכל תלוי בדרישה הסופית שלכם.

מהי העלות של ניסור מדרגות בטון?

גם העלות של ניסור בטון היא לא עלות אחידה בין אנשי מקצוע שונים. לכל קבלן המבצע עבודות מהסוג הזה יש את המחיר שאותו הוא רואה לנכון לקחת. יש כאלה שלוקחים מחירים נמוכים, אחרים עשויים לקחת מחירים גבוהים. אתכם אמורה לעניין ההסתכלות הכללית, שאינכם משלמים הרבה יותר מכל השאר. תמיד טוב לשלם מחיר הגיוני, כזה שלא יגרום לכם להרים יותר מידיי גבות. העלות של ניסור בטון למדרגות נעה בין 199 ₪ למטר עד 699 ₪ למטר. תמיד טוב לסכם את המחיר מראש על מנת למנוע הפתעות לא נעימות בהקשר הזה.

למה לבחור דווקא בנו?

זה נכון שישנן חברות שונות שיציעו שירותי ניסור בטון באופן כזה או אחר. אך החוכמה תהיה לדעת לבחור את החברה הנכונה שתספק לכם את התוצאות הרצויות. אנו מומחים בביצוע עבודות ניסור מדרגות בטון על כל המשתמע מכך. הצוות שלנו מגיע עם רזומה מרשים מאוד, כאשר מאחוריהם לקוחות מרוצים רבים. בנוסף אנו מתחייבים לספק הצעת מחיר אטרקטיבית כזאת שלא תשאיר לכם מקום לספק. אצלנו תוכלו לקבל שילוב בין מחיר הוגן לבין עבודה באיכות ללא פשרות. בסיום העבודה תקבלו אחריות על התוצאה הסופית, כך שיהיה לכם שקט לאורך זמן. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל מה שקשור לנושא של ניסור מדרגות בטון.

ניסור מדרגות בטון - כל מה שאתם צריכים לדעת

שאלות נפוצות על ניסור מדרגות בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור מדרגות בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור מדרגות בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור מדרגות בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור מדרגות בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top