ניסור בטון » מאמרים » ניסור כביש – התשובות לכל השאלות

ניסור כביש – התשובות לכל השאלות

טבלת מחירים של ניסור כביש

עובי ניסור כביש
מחיר ניסור כביש
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

בכל שנה ושנה כמות התושבים במדינת ישראל גדלה, כתוצאה מכך גדל גם היקף השימוש ברכבים פרטיים. אנשים שמבלים זמן רב בכבישים במהלך השבוע נחשפים לפחות פעם אחת לעבודות תחזוקה שונות בכבישים. בחלק גדול מן המקרים עבודות תחזוקה ושיפוץ של כבישים מצריכות ניסור של הכביש על מנת לחדש אותו, להרחיב אותו או שמא לסלול אותו מחדש. כמו כן קיימים מקרים נוספים בהם יש צורך בעבודות ניסור כבישים, כך למשל יש צורך בעבודות ניסור כבשי על מנת להניח תשתיות של מים, חשמל, ביוב  ותקשורת מתחת לכבישים סלולים.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע חיוני בכל הנוגע לעבודות ניסור כבישים.

ניסור כבישים – על מה אנחנו מדברים?

עבודות ניסור כבישים הן עבודות הדורשות הכנה של תוכנית עבודה מבעוד מועד בהתאם למאפיינים השונים של כל עבודה. על ידי הכנה של תוכנית טרם תחילת העבודה אנשי המקצוע יוכלו לדעת מה יהיה משך הזמן שנדרש לבצע את עבודות ניסור הכביש, מה סוג הלהבים בהם צריך להשתמש ומה צריך להיות הגודל שלהם, כמו כן מעקב אחר תוכנית עבודה מעלה באופן משמעותי את הסיכויים שלא ייגרם אף נזק לתשתיות הקיימות באזור העבודה.

את האספלט מנסרים על ידי שימוש במכונות ייעודיות לניסור של כבישים, המכונות הללו כוללות בתוכן להבים עשויים פלדה מצופים באבקת יהלום. בזכות להבי יהלום המכונות יכולות לנסר את כבישי האספלט ברמת דיוק גבוהה מאוד ובצורה אחידה.

על מה חשוב להקפיד במהלך ניסור כבישים?

כאשר מבצעים עבודות ניסור כבישים חשוב מאוד לשים לב שלא נגרם נזק לחלקי הכביש האחרים או חלקי המדרכה הקיימים באזור. בנוסף על כך יש להקפיד על כך שלא פוגעים בתשתיות הקיימות באזור במהלך עבודות ניסור כבישים. במקרים בהם תשתיות נפגעות במהלך עבודות ניסור כבישים הדבר גורם להתארכות משך זמן העבודה, הוצאות כספיות לא קטנות על ביצוע תיקונים ועוגמת נפש לאנשים שחיים באזור.

ניסור כבישים – מה משפיע על המחיר?

קיימים קריטריונים רבים המשפיעים באופן ישיר על המחיר של עבודות ניסור כבישים שאתם תקבלו מבעל המקצוע בו תבחרו. אספנו עבורכם מידע בנוגע לקריטריונים בעלי ההשפעה המשמעותית ביותר על המחיר.

  • היקף העבודה – ככל שהיקף עבודות ניסור הכבישים שיבצע עבורכם בעל מקצוע יהיה נרחב יותר, כך המחיר שתידרשו לשלם עבור העבודות יהיה נמוך יותר.
  • משך העבודה – אחד הקריטריונים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על המחיר שתידרשו לשלם לבעל המקצוע עבור עבודות ניסור כבישים הוא משך הזמן שייקח לבעל המקצוע לסיים את כל עבודות הניסור, ככל שבעל המקצוע יבזבז כמות גדולה יותר של זמן על עבודות ניסור הכבישים, כך המחיר שתידרשו לשלם בסוף העבודה יהיה גבוה ביותר.
  • קושי ביצוע העבודה – בדומה למרבית התחומים הקיימים בענף הבנייה ובענפים אחרים, ישנם מקרים בהם העבודה אותה צריך לבצע נחשבת קלה יחסית וישנם מקרים בהם העבודה אותה צריך לבצע נחשבת קשה ומורכבת. בשל כך, המחיר שידרוש ממכם בעל המקצוע עבור שירותי ניסור כבישים משתנה בהתאם לאופי העבודה, רמת המורכבות של העבודה וקושי ביצוע העבודה.

מהן היתרונות בעבודה עם מכונות ניסור ייעודיות?

מרבית עבודות ניסור כבישים המבוצעות ברחבי הארץ מבוצעות על ידי שימוש במכונות ייעודיות לניסור של כבישים, זאת בשל היתרונות הרבים של השימוש במכונות הניסור הללו. אספנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן היתרונות הבולטים ביותר של שימוש במכונות ניסור ייעודיות.

  • שליטה מלאה באורך החיתוך – באמצעות שימוש במכונות ניסור כבישים ייעודיות ניתן לתכנן בצורה מדויקת את אורכו של החיתוך.
  • עבודה איכותית ומהירה – הודות לשימוש במכונות ניסור כבישים ייעודיות העבודה מתבצעת במהירות גבוהה מאוד, באופן הזה ניתן להשיב את הכביש לפעילות בהקדם האפשרי.
  • עבודה מסודרת לפי אזורים – בזכות השימוש במכונות ניסור כבישים ייעודיות יש אפשרות לחלק את העבודה לאזורים ולבצע אותה ברמת דיוק גבוהה במיוחד ובמקצועיות רבה.
  • שמירה על בריאות העובדים – מכונות הניסור בהן עושים שימוש מונעות מצבים בהם נוצרים אדים רעילים וכמות גדולה של אבק במהלך העבודה. בזכות כך הבריאות של העובדים נשמרת ככל האפשר ואינה נמצאת בסיכון.
ניסור כביש

שאלות נפוצות על ניסור כביש

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור כביש, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור כביש הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור כביש. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור כביש שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top