ניסור בטון » מאמרים » מחיר ניסור עמוד בטון – איך לנסר עמוד בטון?

מחיר ניסור עמוד בטון – איך לנסר עמוד בטון?

טבלת מחירים של ניסור עמוד בטון

עובי ניסור עמוד בטון
מחיר ניסור עמוד בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

במהלך השנים האחרונות אנו יכולים לראות יותר ויותר חברות העוסקות בתחום ניסור הבטון במיוחד בענפי השיפוצים והבנייה, הסיבה לכך היא שימוש נרחב בבטון לצורך בניית מבנים שונים. קבלנים עושים שימוש בבטון לצורך הקמת מבנים או שיפוץ מבנים, כאשר יש צורך לערוך שינוי במבנה שירותי ניסור בטון הם בלתי נמנעים. ישנם גופים רבים העשויים בטון, כל אחד מן הגופים הללו מצריך מבעל המקצוע להשתמש בשיטות שונות.

האזינו למדריך ניסור עמוד בטון

חלק מגופי הבטון הפופולריים ביותר הם: קירות בטון, עמודי בטון, חומות בטון וכן הלאה.  

במאמר זה אנו נעסוק בניסור עמודי בטון, בהמשך המאמר תוכלו למצוא מידע רלוונטי בנוגע לתהליך ניסור עמודי בטון, מצבים בהם יש צורך בניסור עמודי בטון ועוד מידע חיוני נוסף.

ניסור עמוד בטון – על מה אנחנו מדברים?

כאשר אנו מדברים על תהליך ניסור של עמודי בטון אנחנו למעשה מדברים על תהליך בו מסירים את העמודים התומכים של מבנה מסוים כחלק מעבודות שיפוצים ובנייה. תוכלו למצוא עמודי בטון מתחת לבנייני מגורים, בנייני משרדים ועוד מבנים רבים אחרים. המטרה העיקרית של עמודי הבטון היא לתמוך במבנה ולחזק אותו.

מתי יש צורך בניסור עמודי בטון?

בדומה למרבית התחומים בחיינו, גם בתחום הבנייה והשיפוצים יש אופנות זמניות המכתיבות סגנונות בנייה שונים. אחד הסגנונות הפופולריים ביותר כיום במדינת ישראל הוא סגנון של מרחבים פתוחים. בעקבות כך אנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים אשר מבקשים להסיר את עמודי הבטון הקיימים בבתים שלהם על מנת ליצור אווירה ותחושה של חלל גדול ורחב.

שירותי ניסור עמודי בטון נחשבים לשירותים פופולריים כחלק מעבודות שיפוצים ובנייה גם בענף הפרטי וגם בענף העסקי. כיום ניתן לראות אנשים רבים אשר מזמינים שירות של ניסור של עמוד בטון בבית פרטי לצורך שיפור הנראות של סביבת המגורים, כמו כן ניתן לראות מקרים רבים בהם מתבצעות עבודות ניסור עמודי בטון בבנייני משרדים על מנת לעצב מחדש את סביבת המשרד.

חשוב מאוד לציין כי ברוב המוחלט של המקרים המטרה העיקרית שלשמה קיימים עמודי הבטון היא חיזוק של מבנה קיים. בעקבות החשיבות הרבה שיש לעמודי בטון כחלק מבטיחות המבנה, כל פגיעה בעמוד בטון עשויה להוביל לתוצאות הרסניות ומסוכנות. אי לכך עבודות ניסור של עמודי בטון חייבות להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון שיודעים מה החיזוק הדרוש למבנה במקום עמודי בטון.

כיצד מתבצע תהליך ניסור עמודי בטון?

ניתן למנות מספר טכנולוגיות שונות המשמשות כיום לעבודות ניסור בטון, ללא כל ספק השיטה הפופולרית ביותר כיום היא ניסור בטון באמצעות מסור בטון בעל דיסק יהלום. הסיבה שבעקבותיה החומר הנבחר הוא יהלום היא עוצמתו של החומר והיעילות שלו בעבודות ניסור בטון.

מסורי בטון בעלי דיסק יהלום נחשבים כה פופולריים כיום בתחום השיפוצים והבנייה עד שכמעט ולא ניתן למצוא טכנולגויות אחרות בהן נעשה שימוש לצורך עבודות ניסור בטון. בתקופות קודמות אנשי מקצוע היו משתמשים בה פטישים וקורנוסים לצורך עבודות ניסור עמודי בטון, שימוש בכלי העבודה הללו היה מוביל לתוצאות לא מדויקות כלל וכלל.

יורדים לעובי הקורה – מה זה דיסק יהלום?

בשנים האחרונות פותחה שיטת ניסור בטון חדשה ויעילה במיוחד העונה לשם: "ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום". שיטת ניסור זו קמה מתוך מטרה להפוך את עבודות ניסור הבטון השונות פשוטות, מהירות,יעילות ומדוייקות יותר. במסגרת שיטה זו משלבים בין כוחות מכניים לבין החומר החזק ביותר כיום בטבע הלא הוא היהלום.

על ידי שימוש בשיטת ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום קבלני ניסור בטון יכולים לבצע עבודות בנייה ושיפוצים של בטון תוך כדי שמירה על רמת דיוק גבוהה במיוחד, בסיכון מינימלי ויעילות מקסימלית. במסגרת שיטת ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום קבלני ניסור הבטון עושים שימוש במסורי בטון שהדיסק שלהם מצופה אבקת יהלומים. בזכות אבקת היהלומים המצפה את הדיסק רמת הכוח והעוצמה של הדיסק גדלה בצורה משמעותית ובעקבות כך הדיסק מצליח לנסר בטון בצורה קלה ופשוטה, ללא כל קשר לסוג הבטון. בנוסף על כך התוצאות המתקבלות משימוש בדיסק יהלום הן מדויקות במיוחד ותהליך ניסור הבטון אינו מצריך השקעת מאמצים רבים מצידו של בעל המקצוע.

מרבית מסורי הבטון בעלי דיסק יהלום כוללים בתוכם מנגנון ייחודי של התזת מים, למנגון זה יש שתי מטרות עיקריות: המטרה הראשונה היא למנוע התחממות יתר אשר עלולה להיווצר מן החיכוך של הלהב ושל הבטון, המטרה השנייה הינה לצמצם את כמויות האבק הנוצרות כתוצאה מעבודות הניסור ולשמור על סביבת עבודה נקייה ככל הניתן.

כמה עולה ניסור עמודי בטון?

אנשים רבים תוהים לעצמם מה המחיר של ניסור עמודי בטון, אם גם אתם חלק מאותם אנשים מיד תקבלו תשובה לכך. התשובה לשאלה זו לא יכולה להיות חד משמעית מאחר והמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה ולמאפיינים של כל עבודה, אך ישנם מספר פרמטרים קבועים אותם קבלני ניסור בטון לוקחים בחשבון במסגרת כל עבודת ניסור בטון.

  • היקף העבודה – חלק גדול מקבלני ניסור הבטון הקיימים בשוק נוהגים לתמחר את השירותים השונים אותם הם מעניקים לפי מטר רבוע. עבודות ניסור עמודי בטון בעלות היקפים נרחבים יהיו זולות יותר מעבודות ניסור עמודי בטון בעלות היקפים קטנים יותר.
  • מורכבות התהליך – ישנם מקרים מסוימים בהם עבודות ניסור עמודי בטון הן פשוטות וקלות לביצוע, אך מנגד ישנם מקרים בהם עבודות ניסור עמודי בטון הן מורכבות ומסובכות ודורשות מקבלני ניסור הבטון להשקיע מאמצים רבים יותר במסגרת עבודות הניסור. עבודות ניסור מורכבות יותר יתומחרו במחירים גבוהים יותר. לצורך הדוגמא: עבודת ניסור של עמוד בטון שעוביו הוא 40 ס"מ תעלה יותר מעבודת ניסור של עמוד בטון שעוביו הוא 20 ס"מ.
  • משך העבודה – משך הזמן שלוקח לקבלן ניסור בטון לבצע את עבודתו הוא אחד הפרמטרים המרכזיים בתמחור עבודות ניסור בטון. במקרים בהם קבלן ניסור הבטון משקיע זמן רב יותר ומאמצים רבים יותר, מחיר השירות יהיה גבוה יותר.

בחרו חברת ניסור בטון בעלת המלצות

כשם שאנו משתמשים בהמלצות קודמות כאשר אנו מעוניינים לבחור עורך דין, חשמלאי או כל נותן שירות אחר, כך עלינו לנהוג גם במקרים בהם אנו מחפשים אחר חברת ניסור בטון שתספק לנו שירות כזה או אחר. אם יצא לכם לדבר עם חברת ניסור בטון מסוימת ואתם רוצים לבחור בה לצורך ביצוע עבודות ניסור של עמודי בטון, טרם אתם מתחילים בתהליך אנחנו ממליצים לכם לערוך חיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות על החברה ולחפש ביקורות והמלצות קודמות עליה. במידה ותמצאו כמות גדולה של ביקורות שליליות על החברה, הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה ועליכם להבין כי אולי עדיף לבחור בחברת ניסור בטון אחרת.

דרך נוספת אשר באמצעותה תוכלו לקבל המלצות קודמות על חברות ניסור בטון בהן אתם מעוניינים היא פנייה ישירה אל לקוחות שקיבלו בעבר שירות מאותן חברות. כאשר אתם מקיימים שיחה עם אותם לקוחות בדקו עימם מה הייתה שביעות הרצון שלהם מהתוצאות שהתקבלו בסוף התהליך והאם הם ממליצים לכם לבחור באותה חברה.

ניסור עמוד בטון

שאלות נפוצות על ניסור עמוד בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור עמוד בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור עמוד בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור עמוד בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור עמוד בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top