ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בלוד

ניסור בטון בלוד

טבלת מחירים של ניסור בטון בלוד

עובי ניסור בטון בלוד
מחיר ניסור בטון בלוד
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

אנשים רבים אינם יודעים לומר על פי מה נקבע המחיר שהם משלמים על עבודות ניסור בטון שונות, בעקבות כך בעלי המקצוע השונים אשר מעניקים להם את שירות זה יכולים לרמות אותם ולגבות מהם מחירים גבוהים במיוחד ללא כל ביסוס. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את מאמר זה בו תוכלו למצוא את כל המידע החשוב על הגורמים השונים אשר משפיעים על העלות של שירות ניסור בטון.

ניסור בטון בלוד – אילו גורמים משפיעים על המחיר של שירות ניסור בטון?

קיימים מספר גורמים עיקריים אשר משפיעים על המחיר שיגבה מכם בעל המקצוע על שירות של ניסור בטון, ריכזנו עבורכם את הגורמים המשפיעים ביותר.

  • זמן העבודה – אחד הגורמים הבולטים ביותר הוא זמן העבודה, ככל שבעל המקצוע יצטרך להשקיע יותר זמן בעבודה, כך המחיר יעלה בהתאם.
  • היקף עבודת הניסור – ככל שעבודת ניסור הבטון תהיה רחבה יותר, כך המחיר שאתם תדרשו לשלם יהיה נמוך יותר. בחלק גדול מן המקרים המחיר של עבודת ניסור בטון נקבע על פי מחיר למטר רבוע, ככל שהיקף העבודה גדול יותר כך המחיר למטר רבוע יהיה זול יותר.
  • רמת המורכבות של העבודה – כמו בכל תחום בחיים, קיימים מקרים בהם העבודה היא קלה יותר וקיימים מקרים בהם העבודה היא מורכבת יותר. לא ניתן להשוות בין ניסור של קיר בטון רגיל לבין ניסור של קיר בטון מחוזק, ככל שהעבודה היא מורכבת יותר כך המחיר שיגבה ממכם מבעל המקצוע יהיה גבוה יותר.
  • נגישות אל אזור העבודה –  במידה והנגישות אל אזור העבודה היא נוחה וקלה, הדבר עשוי להשפיע על מחיר השירות ולהוזיל אותו. במקרים בהם עבודות ניסור בטון מתבצעות במקומות גבוהים ובעל המקצוע זקוק לאביזרי עזר שונים כמו: מנוף, במות הרמה, פיגומים שונים, מעלית חיצונית וכו', כל אלו ישפיעו על המחיר הכולל של השירות ויהפכו אותו גבוה יותר.
  • פינוי פסולת בסיום העבודה – בעת סיום העבודה בעל המקצוע שהניק לכם את השירות צריך לפנות את הפסולת שנוצרה אל אתרים המיועדים לכך. תהליך פינוי הפסולת נעשה באמצעות שימוש במשאיות ובמקרים מסוימים גם במנופים, שימוש באמצעים הללו עשוי לייקר את מחיר השירות.
  • מקור חשמל ומים – האמצעים הטכנולוגיים השונים בהם משתמשים בעלי המקצוע לצורך ביצוע עבודות של ניסור בטון דורשים חיבור למקור חשמל וכמויות רבות של מים. במידה ובאזור בו מתבצעת העבודה לא קיים חיבור למקור מים או למקור חשמל, נותן השירות ידאג למצוא פתרון לכך, אך רוב הסיכויים כי הפתרון שימצא נותן השירות יוביל לעלייה במחיר הסופי.

ניסור בטון בלוד – כיצד ניתן להוזיל את מחיר השירות?

בראש ובראשונה אנו ממליצים לכם לגשת אל מספר חברות שונות המעניקות שירות של ניסור בטון, לבקש מהן הצעות מחיר ולהשוות בין כל הצעות המחיר שקיבלתם. חשוב מאוד לשים לב כי אתם עורכים השוואה בין הצעות המחיר הכוללות בתוכן את אותו השירות בדיוק. השוואה בין הצעת מחיר אחת להצעת מחיר אחרת צריכה להיות מבוססת על עבודה זהה, על זמן עבודה שווה ועל שימוש באותם אמצעים בדיוק. בנוסף על כך חשוב לבדוק האם הצעת המחיר שקיבלתם כוללת בתוכה גם פינוי של פסולת בעת סיום העבודה.

במידה וקיבלתם מחברה מסוימת הצעת מחיר אשר זולה בצורה קיצונית מן המחיר הממוצע במשק, אנו ממליצים לכם לא לקבל שירות מאותה חברה. בחלק גדול מן המקרים הצעת מחיר זולה מאוד מסמנת כי מדובר בחברה לא מקצועית וחסרת ניסיון, כמו כן קיים סיכוי גדול כי אותה חברה עושה שימוש במכשירים ישנים שבסופו של דבר מובילים לתוצאות לא איכותיות ולא מספקות כלל.

במידה והחברה בה אתם מעוניינים אינה מחזיקה בידע הנדרש, בניסיון הנדרש ובאמצעים הנדרשים לצורך ביצוע העבודה, אל תבחרו בה.

כאשר אתם בוחרים בחברה כזו או אחרת, אנו ממליצים לכם לערוך הסכם עבודה מקיף ומסודר עליו צריכים לחתום שני הצדדים. חשוב מאוד לבדוק כי כל הפרטים השונים של השירות כלולים בהסכם העבודה, כמו כן חשוב לבדוק כי גם הסכמי התשלום כלולים בתוך הסכם העבודה. באופן הזה אתם תוכלו למנוע בעיות עתידיות וחוסר הבנה עתידי אשר עשוי להוביל לעלייה במחיר של השירות.

ניסור בטון בלוד – למה לא לבצע את ניסור הבטון בכוחות עצמי?

כאשר אנו מדברים על ניסור בטון אנו מדברים על תחום שדורש ניסיון, מקצועיות וידע נרחב. במידה ואתם רוצים להנות מחיתוכי בטון מדויקים שנראים טוב לעין ובעלי רמת גימור גבוהה במיוחד, יש צורך באמצעים טכנולוגיים המיועדים לניסור בטון וכמובן שיש צורך באנשי מקצוע בעלי הידע המתאים והמיומנויות המתאימות. 

ניסור בטון בלוד

שאלות נפוצות על ניסור בטון בלוד

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בלוד, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בלוד הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בלוד. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בלוד שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top