ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון ביבנה

ניסור בטון ביבנה

טבלת מחירים של ניסור בטון ביבנה

עובי ניסור בטון ביבנה
מחיר ניסור בטון ביבנה
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

עבודות השיפוץ השונות אשר נערכות בבתים ברחבי הארץ מצריכות רמה גבוהה של יצירתיות, חלק גדול מן מעצבי הפנים בארץ אינם מסתפקים רק בעיצוב של מחדש של הבית, הם גם יוצרים שינויים פיזיים בחללי הבית השונים על ידי חלוקה חדשה של חלל הבית, הרחבה של כניסות הקיימות בבית, חיפוי של קירות שונים בבית ועוד.

אחד מאנשי המקצוע הבולטים ביותר בעבודות הקשורות לשיפוץ ובנייה של מבנים הוא איש מקצוע המעניק שירות של ניסור בטון, אותו איש מקצוע מגיע עם ציוד חדשני ומתקדם אשר עוזר לו במהלך העבודות השונות בהן יש צורך בניסור של בטון בהיקף כזה או אחר.

הבטון הינו חומר מלאכותי, בשל כך הוא אינו אחיד בכל בכל משטח ורמת החוזק שלו משתנה בין משטח אחד למשטח אחר. הבטון הוא תרכובת של חול, מים וחומרים צמנטים מסוימים, כל אלה יחד מובילים להיווצרות של חומר נוזלי, גמיש, חומר שקל לעבוד איתו וליצוק אותו למקומות שונים, לאחר שהחומר מתגבש ומתקשה הוא הופך לחומר חזק מאוד. רובנו מכירים את הבטון בהקשר של מבנים המשמשים לביטחון האישי שלנו כמו למשל: מקלטים העשויים בטון, ממ"ד אשר עשוי בטון וכן הלאה. במהלך השנים האחרונות כתוצאה מההתפתחות הטכנולוגית שעבר ענף הבנייה בארץ ובעולם, כיום ניתן להשתמש בבטון לצרכים רבים נוספים לרבות: עיצוב של מבנים, חיפוי של קירות, בנייה של משטחי עבודה ועוד. היקף השימוש בבטון התרחב בצורה משמעותית במהלך השנים האחרונות, כתוצאה מכך התרחב גם הצורך באנשי מקצוע המעניקים שירות של ניסור בטון ושל קידוח בטון למטרות שונות.

ניסור בטון ביבנה – למה אנחנו צריכים את זה?

קיימות סיבות רבות ומגוונות שבעקבותיהן יש צורך בניסור בטון ביבנה, אספנו עבורכם חלק מן הסיבות הללו:

  • הנגשת מקומות שונים – כאשר אנו מדברים על הנגשה אנחנו למעשה מדברים על יצירה של נגישות לאנשים אשר סובלים ממוגבלויות שונות ולאנשים בעלי צרכים מיוחדים, הנגשה בתחום הבנייה באה לידי ביטוי בהרחבה של פתחי כניסה ובהרחבה של דלתות על מנת לספק מעבר נוח לאנשים המשתמשים בכיסא גלגלים או בהליכונים. במקרים בהם הקיר עליו מתבצעת העבודה הוא קיר עשוי בטון, יהיה צורך בשירותיו של בעל מקצוע המתמחה בניסור בטון. אותו בעל מקצוע יבצע מדידות לקיר בהתאם לצרכים של הלקוח וינסר את הבטון בהתאם לבקשת הלקוח על מנת ליצור פתח רחב מספיק למעבר.
  • תאורה טבעית במבנים – אחד הנושאים הפופולריים ביותר בענף הבנייה ובענף עיצוב הפנים הוא תאורה טבעית, תאורה טבעית באה לידי ביטוי בכניסה של אור טבעי לחלל הבית, ללא שימוש בתאורה מלאכותית. שימוש בתאורה טבעית מוביל לחיסכון משמעותי באנרגיה, בהוצאות כספיות על חשמל, כמו כן שימוש בתאורה טבעית מוסיף מאוד לעיצוב של החלל והופך אותו יוקרתי יותר.

קיימות מספר דרכים עיקריות ליצירה של אור טבעי בחלל הבית, חלק מן הדרכים הללו הן: יצירת פתחים על תקרת הבית אשר דרכם תיכנס התאורה הטבעית ( במידה ויש אפשרות לכך), הרחבה של פתחי חלונות ויצירה של פתחי חלונות חדשים. הצורך בניסור בטון בא לידי ביטוי בנקודה זו כאשר הקירות, התקרות והתשתיות עליהן מתבצעת העבודה עשויים מבטון.

  • יצירת תעלות המשמשות למעבר של כבלים – העברה של כבלים שונים המשמשים לתקשורת, העברה של צינורות המשמשים להובלה של גז והעברה של צינורת המשמשים להובלה של מים דורשים יצירה של תעלות בתוך קירות הבית. אותן תעלות מאפשרות להעביר את כלל הכבלים והצינורות בצורה בטוחה, תוך כדי שמירה על אותם צינורות מפני הירטבות, כמו כן העברת כבלים בתוך קירות הבית שומרת על הנראות של חלל הבית. כדי שתהיה אפשרות להעביר את הכבלים השונים בתוך קירות הבית יש צורך בניסור וקידוח של בטון בצורה מדויקת על מנת ליצור תעלות בגודל המתאים שדרכן יעברו הכבלים השונים.

ניסור בטון ביבנה –  מהי השיטה המובילה לניסור בטון?

השיטה המובילה ביותר כיום לניסור בטון ביבנה וברחבי הארץ היא ניסור בטון באמצעות יהלום. במהלך שיטה זו נעשה שימוש במסור אשר מצופה אבקה של יהלומים. אותו מסור מאפשר לנסר את הבטון הקשיח בקלות רבה וברמת דיוק גבוהה במיוחד.

ניסור בטון ביבנה

שאלות נפוצות על ניסור בטון ביבנה

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון ביבנה, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון ביבנה הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון ביבנה. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון ביבנה שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top