ניסור בטון » מאמרים » ניסור דלת בטון – מה אתם צריכים לדעת?

ניסור דלת בטון – מה אתם צריכים לדעת?

טבלת מחירים של ניסור דלת בטון

עובי ניסור דלת בטון
מחיר ניסור דלת בטון
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת להבין את המשמעות של ניסור דלת בטון. השם של הפרוצדורה מרמז בצורה בולטת על הפעולה עצמה שאמורה להתבצע בזמן אמת. ניסור של דלת בטון זוהי פרוצדורה שמטרתה ליצור פתח חדש או להרחיב פתח קיים בקיר בטון. את הפרוצדורה הזאת מבצעים על מנת להתקין דלת חדש או להחליף את הדלת הקיימת. ניסור לדלת בקיר בטון זוהי עבודה שכיחה באופן יחסי כאשר גם אנשים פרטיים וגם חברות ועסקים נדרשים לה. זוהי הסיבה שככל הנראה גם אתם חיפשתם אחר חברה שמבצעת את הפעולה הזאת. נדגיש כי ניסור של קיר בטון לצורך התקנת דלת זוהי לא משימה כל כך פשוטה כמו שאולי נדמה לכם. מוטב כי את המשימה תפקידו בידיים הנכונות על מנת שתוכלו להיות רגועים.

באילו מקרים מנסרים דלת בטון?

כמובן שההחלטה הסופית על ניסור דלת בטון אמורה להתבצע על ידי איש מקצוע. אך לפני שאתם מזמינים איש מקצוע, תרצו לדעת אילו מקרים אמורים להדליק לכם נורה אדומה. כאשר תרצו לשפץ מבנה קיים, מאוד יכול להיות כי יהיה עליכם לנסר קיר בטון. כאשר תרצו להחליף את הדלת הישנה בדלת חדשה, גם כאן הסבירות של נסירות הפתח הקיים קיימת. בכל פעם שתמצאו את עצמכם מעוניינים להרחיב את הפתח הקיים של הדלת – תצטרכו לוודא באיזה קיר מדובר. לרוב קירות בטון הם קירות בולטים, כאלה שאתם תכירו אותם מבעוד מועד. אינכם צריכים להיות אנשי מקצוע מדופלמים על מנת לזהות קירות בטון.

כיצד מתבצע ניסור בטון?

את עבודת הניסור עצמה מתבצע אותו איש מקצוע שבו בחרתם לטובת ביצוע המשימה. בעבר ניסור דלת בטון הייתה משימה כמעט בלתי אפשרית, כזאת שאנשי מקצוע היו מתרחקים ממנה כמו מאש. כיום ישנו ציוד מתקדם שמאפשר לנסר קיר בטון בצורה יחסית פשוטה. לכן כדי לבצע את המשימה ישנו צורך להשתמש בציוד המיועד לניסור מהסוג הזה. ציוד המיועד לניסור של קיר רגיל לא בהכרח יביא את התוצאה הרצויה. יתרה מכך, עבודת הניסור עצמה היא עבודה יחסית שונה מהעבודה שאולי יצא לכם לראות. העבודה צריכה להיעשות בזהירות רבה תוך הקפדה על ניסור תקין של הקיר על פי ההנחיות הרצויות.

ניסור בטון | א.א המנסרים

מהו בטון? – הסבר על חומר הבטון

הבטון הוא חומר שנוצר על ידי בני האדם, הבטון הוא תוצאה של מספר חומרים שונים אשר שולבו יחדיו, הבטון מורכב מהחומרים הבאים: מים, חומרים צמנטיים וחול. במהלך השנים אנשי המקצוע השונים החליטו להוסיף לתערובות הבטון נוזלים כימיים שונים שמטרתם היא לייעל את תהליך ההתגבשות והאיטום של הבטון.

תחילה הבטון נמצא במצב צבירה נוזלי, כאשר הבטון נמצא במצב נוזל הוא גמיש במיוחד ובשל כך נוח מאוד לעבוד איתו לצרכים שונים ומגוונים. בסיום תהליך הגיבוש והאיטום של הבטון הוא נעשה חזק וקשיח מאוד. מאחר והבטון גמיש מאוד ונוח מאוד לעבודה במצבו הראשוני ונהפך קשיח במיוחד כאשר הוא מסיים להתגבש, הוא נחשב לחומר נפוץ מאוד בו נעשה שימוש נרחב בענף הבנייה. אם בימים עברו היו משתמשים בחומר הבטון רק לצורך הקמה של מבנים וחיזוק של מבנים שהייעוד שלהם הוא הגנה (לצורך הדוגמא מקלט), הרי שהיום עושים שימוש בחומר הבטון גם לצורך בניית קירות בתים, בנייה של משטחים וכו'.

הפן הטכנולוגי של ענף הבנייה התפתח בצורה משמעותית במהלך השנים האחרונות, בזכות כך כיום קיימת אפשרות לייצר משטחי ריצוף מבטון שהעבירו אותו תהליכי החלקה, ניתן להשתמש בבטון לצורך חיפוי של קירות, לצורך בנייה של מדפים, כיורים וכן הלאה.

גורמים המשפיעים על עלות ניסור דלת בטון

כפי שכבר סיפרנו לכם, המחיר של שירותי ניסור דלתות בטון מתחיל בדרך כלל מ-1500 שקלים ומשתנה בהתאם לפרמטרים מסוימים. ריכזנו עבורכם את הפרמטרים העיקריים אשר משפיעים על המחיר של ניסור דלתות בטון.

  • הסוג של קיר הבטון והעובי של הקיר שעליו מתבצעת העבודה, ישנם סוגי בטון שונים אותם קשה יותר לנסר מבטון רגיל ( בטון מזוין לצורך הדוגמא), ככל שסוג הבטון יהיה קשה יותר לניסור, כך מחיר השירות יעלה בהתאם.
  • גודלה של הדלת אשר עתידה להיות מותקנת בקיר, גודלה של הדלת משפיע באופן ישיר על הגודל של הפתח אותו צריך לנסר בקיר הבטון. ככל שהפתח יהיה גדול יותר כך מחיר השירות יהיה גבוה יותר.
  • משך הזמן שלקח לבעל המקצוע לסיים את העבודה, כוח האדם שנדרש לביצוע העבודה והכלים הנדרשים לביצוע העבודה, כל אלה משפיעים על המחיר שבעל המקצוע יגבה ממכם בסיום העבודה.
  • עד כמה מורכב תהליך העבודה, המורכבות של תהליך העבודה תלויה במקום בו מתבצעת העבודה, בגישה לאזור בו מתבצעת העבודה ועוד. ככל שתהליך העבודה יהיה מורכב יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר.

כיצד מתבצע ניסור של דלת בטון?

בראש ובראשונה יש לבצע בדיקה מלאה ותכנון מקיף לדרישות העבודה לפני שמתחילים לבצע אותה. בעל המקצוע צריך למדוד את הדלת אותה הוא עתיד להתקין כדי להתאים את מידות הדלת למידות הפתח שהוא צריך לנסר בקיר. חשוב מאוד להתייחס גם לנושאים נוספים כמו למשל: העובי של קיר הבטון, וסוג הבטון ממנו עשוי הקיר, התייחסות לנושאים הללו תעזור לבעל המקצוע לבצע התאמה אידיאלית של כלי עבודה לצורך ביצוע של העבודה.

אחרי שבעל המקצוע תכנן את תהליך העבודה בצורה מקיפה, הוא מתחיל בניסור של הבטון באמצעות מסור יהלום תוך כדי הפעלה של זרם מים חזק על מנת להחליק את הקיר עליו הוא עובד ועל מנת לצמצם את כמות הלכלוכים הנפלטת כתוצאה מניסור הקיר. התוצאה של תהליך הניסור צריכה להיות פתח נקי וסימטרי שניתן להתקין בו את הדלת המיועדת.

ניסור דלתות בטון הוא תהליך מורכב אשר דורש ניסיון וידע מתאים, כמו כן גם כלים המתאימים לביצוע העבודה. בשל כך, במידה ואתם מעוניינים ביצירה של פתח חדש או בהרחבה של פתח קיים לצורך התקנה של דלת, עליכם לפנות לאנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע בתחום. במידה ותנסו לבצע ניסור דלת בטון ללא כל ניסיון, ידע וכלים מתאימים, רוב הסיכויים שתגרמו לתוצאות הרסניות במיוחד לחלל בו אתם עובדים ואתם תסכנו גם את עצמכם במהלך העבודה.

מי מוסמך לבצע את העבודה?

לא כל שיפוצניק ידע כיצד להתעסק עם ניסור של קירות בטון. אנו מציעים לכם בחום לבחון את איש המקצוע שאליו תפנו על מנת שיבצע את המשימה הזאת. ברגע שתבחרו באיש הנכון, תוכלו לדעת כי אתם יכולים להיות רגועים לגמרי. איש המקצוע שתבחרו חייב להיות כזה שמנוסה מאוד עם ניסור בטון מכל סיבה שהוא. הוא יצטרך להגיע אליכם עם הציוד המתאים על מנת להשלים את המשימה בהצלחה. כמובן שתוכלו לבקש לראות המלצות ולשמוע חוות דעת מצד לקוחות אחרים. הכי חשוב שלא תכניסו את עצמכם אל תוך מקום שעלול להיות בעייתי.

מהי העלות של ניסור דלת בטון?

העלות של העבודה כולה נקבעת בהתאם לדרישות האמיתיות בכל מבנה. יכולים להיות מבנים שבהם העבודה הרבה יותר מורכבת, ולפיכך המחיר עולה. רק לאחר שאיש המקצוע יבחן את המצב מקרוב, הוא גם יצליח לגבש הצעת מחיר סדורה. כך שכל הצעת מחיר שניתנת בעל פה על ניסור בטון אמורה להיות בערבון מוגבל מבחינת החשיבה שלכם. יתרה מכך, אנו מציעים לכם שלא לעשות את הבחירה רק על סמך הצעת המחיר. מוטב לכם לשלם קצת יותר, אך באותה מידה לדעת כי בחרתם נכון. טווח המחיר הסטנדרטי של ניסור דלתות בטון מתחיל מ-1500 ₪ ועולה בהתאם לדרישות השונות. פנו אלינו עוד היום על מנת לקבל הצעת מחיר מסודרת ואטרקטיבית במיוחד.

מדוע כדאי לכם להזמין אותנו?

קיימות לא מעט חברות שיציעו לכם שירותי ניסור דלת בטון. אז מה מייחד אותנו בהשוואה לכל החברות האחרות? אצלנו תוכלו לקבל שירות מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, שמכירים את העולם הזה על בוריו. הצוות שלנו זמין באופן מידיי על מנת להעניק לכם שירות מקצועי כל הזמן. על העבודה שאותה אנו מבצעים תקבלו אחריות מקיפה שתאפשר לכם להיות רגועים. אם כבר לבצע ניסור בטון, אז לפחות לבצע אותו דרך חברה עם קבלות.

ניסור דלת בטון -מה אתם צריכים לדעת

שאלות נפוצות על ניסור דלת בטון

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור דלת בטון, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור דלת בטון הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור דלת בטון. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור דלת בטון שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top