ניסור בטון » ניסור בטון בישראל » ניסור בטון בדרום

ניסור בטון בדרום

טבלת מחירים של ניסור בטון בדרום

עובי ניסור בטון בדרום
מחיר ניסור בטון בדרום
*המחירים אינם כוללים מע"מ
עובי 20 ס"מ
החל מ-130 ש"ח למטר
עובי 30 ס"מ
החל מ-160 ש"ח למטר
עובי 40 ס"מ
החל מ-230 ש"ח למטר
עובי 50 ס"מ
החל מ-320 ש"ח למטר

עבודות ניסור בטון בדרום מתחלקות למספר אזורים מרכזיים שבכל אחד מהם אופן הבנייה שונה יחסית בעקבות הקרקע המשתנה. ניסור בטון בבאר שבע מתבטא בעבודות ניסור בתנאים עירוניים בקרקע מדברית המאפיינת את אזור הנגב. אשדוד ואשקלון, לעומת זאת, דורשות יכולת פעילות בקרקע מישורית המאפיינת את מישור החוף הדרומי. בכל אופן, בשני האזורים ישנה מגמת פיתוח של בנייני דירות חדשים ומפותחים וכן מגמה של “פינוי בינוי” ושיקום שכונות ישנות ושדרוגן לשכונות חדשות. עבודות ניסור בטון בדרום יבואו לידי ביטוי, בשני המקרים, בתשתיות של מבני דירות מסוגים אלו. הדרישה בעבודות הבטון כוללת: הקמה ושיפוץ תשתיות אינסטלציה, חשמל, גז ומיזוג, בעבודות בטון שונות הדרושות בתשתיות מבנים אלו.

פעילות ניסור בטון בדרום בחברות ומבני תעשייה

אזורי תעשייה רבים זקוקים לעבודות בטון, לרבות ניסור בטון בדרום הארץ. מטרת המדינה היא לפתח כמה שיותר את אזורי הפריפריה בדרום ולאפשר מקומות עבודה נוספים באזור. את מרב הפעילות בעבודות בטון בתעשייה בדרום ניתן למצוא במפעלי ים המלח, אזור התעשייה באשקלון, פארק התעשייה זוהר באזור עין בוקק, פארק התעשייה נע”מ בנגב וכן אזור התעשייה עומר. בנוסף לכך, פעילות ניסור בטון בדרום ניתן למצוא בערים הגדולות הדורשות עבודות בטון עירוניות קבועות של ניסור בטון בבאר שבע, אשקלון, אשדוד ואילת, לפי דרישות מגוונות של קבלנים ומהנדסים האחראיים על פיתוח האזור מטעם המדינה והרשויות המקומיות.

אנו בא.א המנסרים מבצעים מגוון עבודות ניסור וקידוח בטון באזור הדרום. הפעילות שלנו בדרום הארץ מתחלקת לעבודות משותפות עם קבלנים במגוון רחב של פרויקטים עבור המגזר הפרטי בישובים והערים באזור הדרום. בנוסף לכך, אנו עובדים בפעילות שוטפת עבור חברות תעשייה ורשויות מקומיות. הפעילות מתחלקת לעבודות ניסור וקידוח בטון לצורך הקמת תשתיות חדשות, ובנוסף לכך, בשיפוץ ותחזוקה של תשתיות בטון קיימות. אנו נעזרים בצוות מקצועי ובעל ניסיון של שנים בתחום עבודות הבטון וכן בכלים יעילים אשר מתאימים למגוון סוגי עבודות ופרויקטים ייחודיים. דוגמה לכך היא שיטת ניסור ביהלום, המשמשת אותנו לחיתוך בטון מדויק ביותר עקב דרישה של הלקוח. שיטת ניסור בטון ביהלום תורמת ליצירה של פתחים עגולים ומונעת סדקים בשטח העבודה. בנוסף לכך מאפשרת שיטה זו עבודה שקטה עם מזעור הפרעות סביבתיות, כמו גם  עבודה בשטחים הדורשים מסיביות ועוצמה בעבודת ניסור הבטון.

ניסור בטון בדרום

שאלות נפוצות על ניסור בטון בדרום

הכנו עבורכם מאמר מפורט שבו תוכלו להבין מה פירוש המושג ניסור בטון בדרום, כל שתצטרכו לעשות הוא לעלות לתחילת המאמר ולקרוא בהרחבה על הנושא.
המחירים המשוערים של ניסור בטון בדרום הם דינמיים ומשתנים מאוד לפי פרמטרים מסויימים, לרוב השירותים שלנו אנחנו מצרפים מחירים משוערים אך יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
בטח שכן! אנו נשמע לעמוד לשירותכם ולתת מענה לכל שירות ניסור בטון שתצטרכו, ובמיוחד ניסור בטון בדרום. צרו איתנו קשר כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי, ניפגש בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון בדרום שלח טופס או התקשר
050-2787585

מאמרים נוספים על ניסור בטון

Scroll to Top